• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Malopolskie

perfect

marco
    2-3-2018

zeer goed hotel is wel wat gedateerd maar zeer netjes en schoon. ontbijt was prima en keuze genoeg. zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ligt in mooie buurt als je aan straatzijde slaapt is het wel wat rumoerig door het verkeer en mensen die buiten staan te roken bij het naastgelegen kroegje, voor iedereen een aanrader

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 5-3-2018

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to see that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards

Malgorzata Badocha

Super

Indys
    19-2-2018

Super hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer een badkamer met bad. Kluisje aanwezig op de kamer. In het hotel mag je gebruik maken van de zwembad, sauna en stoomcabine. Werkt goed en is schoon. Ontbijt super luxe en alles vers. Hotel ligt op een centrale plaats om alle bezienswaardigheden goed aan te lopen.

Nette Camping in de buurt van Krakau

Yvette
    30-7-2017

Nette overzichtelijke camping in de buurt van Krakau. Vriendelijk personeel. Sanitair is zo schoon zoals je voorganger het achterlaat. Vanuit de camping worden excursies georganiseerd naar o.a. Auschwitz en de zoutmijnen (inclusief vervoer, entree en tolk ter plaatse 125 zlt p.p). Aan de overkant van de weg kun je de bus nemen naar Krakau. Diverse supermarkten op zo'n 5 kilometer afstand. Ik kan geen negatieve punten bedenken, prima verblijf gehad.

Malopolskie scoort een 8,2 uit 10, op basis van 678 reviews