1.137

vakantie Malopolskie

Reviews over accommodaties in Malopolskie

echt goed en mooi gelegen niet ver van centrum

acm perdaems, 29-12-2017
    Heel schoon ,interessante ,vriendelijke mensen , en voldoende plekjes om een stadsbezoek van enkele dagen te vullen

erg goed

Judith en Will, 31-10-2017

het is een prima sfeerhotel, centraal gelegen in het oude gedeelte van Krakau, bezienswaardigheden op loopafstand.

We hadden fijne kamers, het ontbijt was goed, ruime keuze.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben niet in het hotel gegeten, even verderop in dezelfde straat zit een bijzonder goed restaurant.

Leuk plekje wel anders dan op de foto's op het web

Fam Huiskamp, 28-8-2016
    Wij zijn hier voor 2 nachtjes terecht gekomen tijdens onze rondreis door Polen, prima camping wel klein, wij kwamen in een weekend wat voor de poolse mensen een feestelijk weekend zou zijn, we kwamen s'middags rustig aan maar in de avond stond de gehele camping propvol met auto's tentjes caravans campers en vooral veel jeugd. weg uitzicht dat was wel jammer. (gelukkig was dit voor ons maar 1 nachtje volgende dag was het rustig op de camping met heerlijk uitzicht op de bergen) Op een 200mtr lopen is een stoeltjeslift (mountainbike kan mee!) waar je voor een klein bedrag de berg achter de camping op kunt voor een prachtig uitzicht over het dal, wij zijn van boven terug naar beneden gelopen via de Joyride route van de mountainbikers super leuk om te doen en voor onze zoon van 5 een hele belevenis, we zagen eekhoorntjes en nog verschillende andere beestjes. Volgende dag zijn we naar Zakopane toe gewandeld, leuke route en makkelijk te lopen (ongeveer 30 a 40min) Leuk stadje met leuke winkeltjes en goeie eettentjes. Wij hebben er een ritje in de paardenkoets gedaan dat koste 200zloty (1 euro was toen 4,40zloty) Het ritje was zeker de moeite waard en duurde dan ook dik een uur wij kregen echt waar voor ons geld. Terug na een dag veel wandelen de taxi genomen (+- 40zloty) naar de camping. Heerlijk gedoucht in een schone douche, idd ze maken het meteen na je douchebeurt schoon maar dat vonden wij heerlijk want wie wil nou geen brandschone douche! De eigenaar (wij noemde hem Luige) met zijn altijd groene overal en witte shirt visserspetje en klompen ontzettend vriendelijk en hij is gewoon erg trots op zijn camping, zijn dochter spreekt goed engels en helpt je waar nodig. Camping is qua prijs best duur voor poolse begrippen. Maar als we nog eens die kant uit gaan komen we terug.
Malopolskie scoort een 8,2 uit 10, op basis van 668 reviews