Sorteren

Reviews over accommodaties in Malopolskie

perfect

marco
    2-3-2018

zeer goed hotel is wel wat gedateerd maar zeer netjes en schoon. ontbijt was prima en keuze genoeg. zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ligt in mooie buurt als je aan straatzijde slaapt is het wel wat rumoerig door het verkeer en mensen die buiten staan te roken bij het naastgelegen kroegje, voor iedereen een aanrader

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 5-3-2018

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to see that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards

Malgorzata Badocha

Super

Indys
    19-2-2018

Super hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer een badkamer met bad. Kluisje aanwezig op de kamer. In het hotel mag je gebruik maken van de zwembad, sauna en stoomcabine. Werkt goed en is schoon. Ontbijt super luxe en alles vers. Hotel ligt op een centrale plaats om alle bezienswaardigheden goed aan te lopen.

Leuk plekje wel anders dan op de foto's op het web

Fam Huiskamp
    28-8-2016

Wij zijn hier voor 2 nachtjes terecht gekomen tijdens onze rondreis door Polen, prima camping wel klein, wij kwamen in een weekend wat voor de poolse mensen een feestelijk weekend zou zijn, we kwamen s'middags rustig aan maar in de avond stond de gehele camping propvol met auto's tentjes caravans campers en vooral veel jeugd. weg uitzicht dat was wel jammer. (gelukkig was dit voor ons maar 1 nachtje volgende dag was het rustig op de camping met heerlijk uitzicht op de bergen) Op een 200mtr lopen is een stoeltjeslift (mountainbike kan mee!) waar je voor een klein bedrag de berg achter de camping op kunt voor een prachtig uitzicht over het dal, wij zijn van boven terug naar beneden gelopen via de Joyride route van de mountainbikers super leuk om te doen en voor onze zoon van 5 een hele belevenis, we zagen eekhoorntjes en nog verschillende andere beestjes. Volgende dag zijn we naar Zakopane toe gewandeld, leuke route en makkelijk te lopen (ongeveer 30 a 40min) Leuk stadje met leuke winkeltjes en goeie eettentjes. Wij hebben er een ritje in de paardenkoets gedaan dat koste 200zloty (1 euro was toen 4,40zloty) Het ritje was zeker de moeite waard en duurde dan ook dik een uur wij kregen echt waar voor ons geld. Terug na een dag veel wandelen de taxi genomen (+- 40zloty) naar de camping. Heerlijk gedoucht in een schone douche, idd ze maken het meteen na je douchebeurt schoon maar dat vonden wij heerlijk want wie wil nou geen brandschone douche! De eigenaar (wij noemde hem Luige) met zijn altijd groene overal en witte shirt visserspetje en klompen ontzettend vriendelijk en hij is gewoon erg trots op zijn camping, zijn dochter spreekt goed engels en helpt je waar nodig. Camping is qua prijs best duur voor poolse begrippen. Maar als we nog eens die kant uit gaan komen we terug.

Malopolskie scoort een 8,2 uit 10, op basis van 675 reviews