Sorteren

Reviews over accommodaties in Malopolskie

Goed voor stadscamping

Margot
    20-7-2018

Camping ligt tegen park, sport/zwemterrein en woonwijk aan. Grote supermarkt op paar honderd meter, tegenover bushalte naar het centrum. Je hoort verkeer, er komen ook vliegtuigen over. Sanitair is oud maar wordt goed bijgehouden, 2-3 keer per dag zoals ik zag. Er werd goed geanticipeerd op de regendagen, en drassige grond, sanitair bleef schoon. Douches (veel) zijn op verschillende boilers aangesloten, soms is het even zoeken waar je het warmst kunt douchen. Excursies de receptie te regelen. Erg behulpzaam en 24/7 aanwezig. Centrum is klein half uurtje met OV. Voor stadsbezoek prima plek.

Net hotel maar mist persoonlijkheid.

jo
    3-5-2018

Het is een net hotel. Dicht bij het centrum en het ligt aan de Wisla. Het hotel heeft een klein zwembad en bubbelbad met een mooi uitzicht over de stad. De inrichting is vrij zakelijk en niet erg gezellig. De meeste medewerkers van het hotel waren onvriendelijk of onbeschoft. Dit was erg jammer. het ontbijt is echter erg uitgebreid en goed.

perfect

marco
    2-3-2018

zeer goed hotel is wel wat gedateerd maar zeer netjes en schoon. ontbijt was prima en keuze genoeg. zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ligt in mooie buurt als je aan straatzijde slaapt is het wel wat rumoerig door het verkeer en mensen die buiten staan te roken bij het naastgelegen kroegje, voor iedereen een aanrader

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 5-3-2018

Dear Guest,

Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to see that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards

Malgorzata Badocha