Malopolskie

Reviews over accommodaties in Malopolskie

Echt een aanrader! Mooi hotel,prima eten en Spa

jans,
    24-11-2018

Heel mooi hotel. Kamer was niet te groot maar prima. Prima badkamer en prima bedden. Kamers beetje gehorig. Je kunt er lekker eten en je mag gebruik maken van de Spa. Deze is heel mooi en netjes. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Leuke accommodatie. Echt een aanrader. Leuke prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in november 2018

Voor herhaling vatbaar

Cor Borghmans,
    23-10-2018

Personeel vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Netheid en hygiëne staat bovenaan.

Ontbijt zeer uitgebreid koud en warm.

Diner goed, maar minder keus.

Mooi oud centrum, dichtbij 15-20 minuten lopen

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Super

Jannet van de graaf,
    15-10-2018

Een heerlijk ontbijt ,lekkere kamer die heerlijk donker is s,nachts,fijne bedden

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 18-10-2018
    Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay. I am delighted to learn that your visit was a thoroughly enjoyable experience. I hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Malgorzata Badocha

Ideaal voor bezoek aan kamp Auschwitz

E. Stoter,
    28-8-2018

Erg fijn gestaan, we mochten zelf een plek uitkiezen op een mooi verzorgd terrein om het hotel(Centrum voor dialoog en gebed). Dat werd aan de rand, helemaal achteraan, waar we de hele dag in de schaduw konden zitten, indien gewenst. Bijv. in de ochtend ontbijten achter de caravan uit de zon. Permanent staan er een aantal droogmolens en zitjes e/o bankjes op het terrein, voor wie daar gebruik van wil maken, zoals bijv. tentkampeerders. Geen broodjesservice en wij bleven er een aantal dagen, maar konden per dag maar voor 1 nacht afrekenen. Hotel hanteert 1 menu per dag. Op 10 minuten van Auschwitz, wat gratis is, maar wel tickets nodig. Om wachtrij te vermijden hadden we die thuis al gereserveerd. Vandaar met pendelbus naar Birkenau(3 km)waar geen tickets voor nodig zijn. Lidl, Aldi en Kaufland aanwezig in Oświęcim.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldige camping!

Myriam,
    9-8-2018

Prachtige camping met veel schaduw plekken. Het sanitair is wat verouderd maar erg schoon. De stad is zeer goed en snel te bereiken met bus 164 voor 3,8 zloty. Supermarkten op loopafstand en tegen betaling kun je gebruik maken van het zwembad. Zeer behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018