Sorteren

Reviews over accommodaties in Malopolskie

Voor herhaling vatbaar

Cor Borghmans
    23-10-2018

Personeel vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Netheid en hygiëne staat bovenaan.

Ontbijt zeer uitgebreid koud en warm.

Diner goed, maar minder keus.

Mooi oud centrum, dichtbij 15-20 minuten lopen

Super

Jannet van de graaf
    15-10-2018

Een heerlijk ontbijt ,lekkere kamer die heerlijk donker is s,nachts,fijne bedden

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 18-10-2018
    Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay. I am delighted to learn that your visit was a thoroughly enjoyable experience. I hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Malgorzata Badocha

Ideaal voor bezoek aan kamp Auschwitz

E. Stoter
    28-8-2018

Erg fijn gestaan, we mochten zelf een plek uitkiezen op een mooi verzorgd terrein om het hotel(Centrum voor dialoog en gebed). Dat werd aan de rand, helemaal achteraan, waar we de hele dag in de schaduw konden zitten, indien gewenst. Bijv. in de ochtend ontbijten achter de caravan uit de zon. Permanent staan er een aantal droogmolens en zitjes e/o bankjes op het terrein, voor wie daar gebruik van wil maken, zoals bijv. tentkampeerders. Geen broodjesservice en wij bleven er een aantal dagen, maar konden per dag maar voor 1 nacht afrekenen. Hotel hanteert 1 menu per dag. Op 10 minuten van Auschwitz, wat gratis is, maar wel tickets nodig. Om wachtrij te vermijden hadden we die thuis al gereserveerd. Vandaar met pendelbus naar Birkenau(3 km)waar geen tickets voor nodig zijn. Lidl, Aldi en Kaufland aanwezig in Oświęcim.

Geweldige camping!

Myriam
    9-8-2018

Prachtige camping met veel schaduw plekken. Het sanitair is wat verouderd maar erg schoon. De stad is zeer goed en snel te bereiken met bus 164 voor 3,8 zloty. Supermarkten op loopafstand en tegen betaling kun je gebruik maken van het zwembad. Zeer behulpzaam personeel.

Goed voor stadscamping

Margot
    20-7-2018

Camping ligt tegen park, sport/zwemterrein en woonwijk aan. Grote supermarkt op paar honderd meter, tegenover bushalte naar het centrum. Je hoort verkeer, er komen ook vliegtuigen over. Sanitair is oud maar wordt goed bijgehouden, 2-3 keer per dag zoals ik zag. Er werd goed geanticipeerd op de regendagen, en drassige grond, sanitair bleef schoon. Douches (veel) zijn op verschillende boilers aangesloten, soms is het even zoeken waar je het warmst kunt douchen. Excursies de receptie te regelen. Erg behulpzaam en 24/7 aanwezig. Centrum is klein half uurtje met OV. Voor stadsbezoek prima plek.