Krakau / Cracow

We hebben een aantal aanbieders voor Krakau / Cracow voor je op een rij gezet:

Effeweg Busreizen

vakanties Krakau / Cracow

We hebben een aantal aanbieders voor Krakau / Cracow voor je op een rij gezet:

Effeweg Busreizen

Reviews over Krakau / Cracow

Krakau, sprookjesachtig prachtig.

Jacques
    1-5-2019

Prachtige stad met een gezellige en schone binnenstad. Mooie winkels en goede Horeca. En een winkelcentrum waar NL nog wat van kan leren. Stad met een verleden wat veel mensen zouden moeten zien. Voor de zwarte bladzijde van onze geschiedenis adviseer ik u eerst de fabriek van Schindler te bezoeken en daarna naar de Duitse Concentratiekampen Auschwits en Birkenau. Deze volgorde geeft ook een les Poolse geschiedenis. Was er zelf zeer door geraakt. Goede verbindingen tussen luchthaven en stad en veel excursiemogelijkheden. Betaalbare citytrip en nog niet overlopen door de massa. Kortom een aanrader voor iemand die iets nieuws wilt zien.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wauw, nooit verwacht!

Natasha
    1-2-2019

Wauw... Ik wist niet wat ik van deze stad moest verwachten, maar wat een mooie, schone en vriendelijke stad is dit. Er is veel te zien en te doen en je kunt er ook nog eens van alles eten. Ontbijt, ik raad je het Poolse ontbijt aan!!! Trek in pizza ga dan vooral even langs bij Trattoria Mamma Mia.

Gereisd Met partner in september 2018

Wat een mooie stad zeg.

Anne
    13-1-2019

Wij hadden een hotel in Krakau om oa Auschwitz en Birkennau te bezoeken. Om te beginnen was dat natuurlijk zeer indrukwekkend. Eigenlijk zou iedereen dit gezien moet hebben. Mijn advies: boek een ticket zonder gids. Bij de kiosk kan je een Nederlands boekje kopen, een uitstekende gids. Dan kan je overal wat langer bij stil staan of,als je de hoefte hebt, een pauze inlassen om allen op je te laten inwerken. Ga hier de eerste dag van je bezoek heen zou ik willen adviseren.

Krakau, ja man, prachtige stad met veel bezienswaardigheden.

Ook hebben wij een oude overdekte markt bezocht aan de rand van Krakau. Hier proberen de armere en hele arme mensen hun geld te verdienen. Daar zijn we bewust naar toe gegaan om iets te kunnen betekenen voor de arme mensen. 🙏

Gereisd Met vrienden in december 2018

Prachtige historische stad. Aanrader!

winfried korver
    25-12-2018

Wat een prachtige stad. Met een Kerstmarkt die ik nog niet eerder zo prachtig heb gezien. daar kan geen Duitse markt tegenop. Behoorlijk voordelig uit eten en dito goedkoop cafébezoek. Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan Auschwitz-Birkenau ( check ruim tevoren de beschikbaarheid van kaarten). Ook de zoutmijn in de buurt is een must-go.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijk tour

Davey
    28-11-2018

We waren met 6 personen op een tour in oost Europa. Een stop daarvan was Krakau wat een stad was dat. Heel mooi. Op het moment dat wij er waren was de paus er ook. Iets minder dat daardoor 6 miljoen extra mensen waren. Wat echt top is is het pleintje in het midden van het centrum. Veel leuke terrassen met leuk personeel heel vriendelijk. We zijn auswitsch en berkenhau ingeweest. Iets onvergetelijks de moeite waard om er heen te gaan.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Krakau / Cracow scoort een 8,7 uit 10, op basis van 422 reviews