• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Wielkopolskie

Mooie gemoedelijke camping

Bert Houwen
    18-7-2018

Wij zijn 10 nachten gebleven. Fantastische camping, zeer kindvriendelijk met een gemoedelijke sfeer, waar je zowel actieve vakantie kan beleven, als genieten van rust en natuur. Onze kinderen waren gek op de dieren van de camping. Ze mochten mee de honden uitlaten tijdens de dagelijkse boswandeling. De eigenaren ontvangen je als gasten en zijn zeer behulpzaam en toegankelijk, ze staan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor je klaar om te helpen of als je hen om raad vraagt. Ze kennen de streek goed en beschikken over een heleboel info over dingen die je kan doen. Wij zijn oa gaan kayaken. Rob zet je af bij de rivier en komt je 10 of 20 km verder weer ophalen na jouw seintje. Geweldige ervaring en genoten van de rust en de picknick onderweg. En als je 's avonds geen zin hebt om te koken kan je voor een paar euro per persoon mee eten uit de keuken. De laatste avond hebben we nog samen kampvuur gedaan en worstjes gebraden boven het vuur. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.

Super vakantie gehad.

Dion
    27-7-2017

Leuk vakantiepark met ongeveer 10 huisjes en een hek erom heen wat ideaal is voor met kleine kinderen. Verwacht geen centre parcs maar als je een leuke vakantie wil hebben ben je hier zeker op de goede plek. Het was voor ons de eerste keer op vakantie naar Polen en het is ons goed bevallen. De eigenaren zijn heel behulpzaam en helpen waar nodig. Ik lees bij de reacties wat mensen overlast van jongeren en wij hebben ook wel eens wat gehoord hebben maar niet storend ook is dit een stilte gebied en moet het na 22 uur stil zijn en onderneemt de eigenaar meteen actie om de rus terug te laten keren. Mocht je voor weinig een leuke vakantie willen hebben ben je hier zeker op het goede adres.

rumoerig hotel

Hans45
    22-9-2015

voldoet als doorreis hotel

grote eetzaal

weinig sfeer

kamer en douche goed en schoon

eten voldoet aan prijs

ontbijt goed