Sorteren

Reviews over accommodaties in Wielkopolskie

Heerlijke vakantie gehad

Ilse
    4-9-2018

Fijn kleinschalig vakantieparkje van een Nederlands/Pools gezin. Ideaal voor een vakantie met jonge kinderen mede ivm omheining. Alles wat wij zochten was er: rust, natuur en vermaak voor de kinderen. Op loopafstand van een heerlijk meer, schoon en met lifeguards. 2 supermarkten binnen 3 km. Kleine boodschappen mogelijk op het terrein waar meerdere parken zich bevinden. Tevens een bakker, pizzeria en snackbar. Ook goed eten mogelijk bij het hotel op het terrein en in het stadje Sierakow.

De eigenaren organiseren veel activiteiten voor de kinderen en hebben goede tips voor uitjes in de omgeving. De huisjes zijn basic, maar schoon en ruim. Wij raden dit park absoluut aan als je een fijne vakantie wil in polen.

Prima

anjo en lea van gameren
    17-8-2018

Eenvoudige, maar gezeillige camping. Prettige ontvangst door Rob en Janneke, welke beiden zeer toegangelijk zijn. Hadden 5 dagen de blokhut gehuurd. Heerlijk plekkie. Zijn met de trein naar Poznan geweest. Krijgen kaartje van de eigenaren mee hoe een treinticket te verkrijgen. Poznan is een prachtige stad, en leuk om met de trein daar naartoe te gaan. Iedere morgen verse bolletjes, die naar je toe gebracht worden! Je kan ook meeeten op de camping met de eigenaren, dat wat Janneke maakt. Erg gezellig. Zeker geen dure camping. Sanitar is eenvoudig, maar prima. Klein zwembad, lekker om even af te koelen.

Mooie gemoedelijke camping

Bert Houwen
    18-7-2018

Wij zijn 10 nachten gebleven. Fantastische camping, zeer kindvriendelijk met een gemoedelijke sfeer, waar je zowel actieve vakantie kan beleven, als genieten van rust en natuur. Onze kinderen waren gek op de dieren van de camping. Ze mochten mee de honden uitlaten tijdens de dagelijkse boswandeling. De eigenaren ontvangen je als gasten en zijn zeer behulpzaam en toegankelijk, ze staan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor je klaar om te helpen of als je hen om raad vraagt. Ze kennen de streek goed en beschikken over een heleboel info over dingen die je kan doen. Wij zijn oa gaan kayaken. Rob zet je af bij de rivier en komt je 10 of 20 km verder weer ophalen na jouw seintje. Geweldige ervaring en genoten van de rust en de picknick onderweg. En als je 's avonds geen zin hebt om te koken kan je voor een paar euro per persoon mee eten uit de keuken. De laatste avond hebben we nog samen kampvuur gedaan en worstjes gebraden boven het vuur. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.

Jan en Thea van Houten
    7-7-2018

Hele mooie dagen gehad op de camping

Rob en Janneke zulke hartelijke mensen

Camping eenvoudig maar super gezellig en schoon

We komen zeker terug hier

Hartverwarmend

Martin & Yvonne
    6-9-2017

Zoals Eerdere recensies aangaven, niets is te gek voor Janneke en Rob. Het is een eenvoudige camping maar van alle gemakken voorzien.