Sorteren

Reviews over accommodaties in Wielkopolskie

Echt helemaal top

Theo Sanders
    17-7-2017
    Leuke eenvoudige camping. Met Nederlandse eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Kopje koffie bij aankomst. In de avond gezellig chillen bij een vuurtje onder het genot van een drankje en een goed gesprek.veel info overdekt regio te krijgen op de camping. Tegen betaling 4x4 toch en kanoën mogelijk. Kortomeen aanrader voor iedereen !!

We hebben het erg naar ons zin gehad.

Peter
    16-7-2017
    We hebben het erg naar ons zin gehad op dit vakantiepark. Er was veel te doen voor de kinderen en de huisjes waren prima in orde. Het strand was een beetje druk maar verderop is een rustiger strandje (als tip). De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

rumoerig hotel

Hans45
    22-9-2015

voldoet als doorreis hotel

grote eetzaal

weinig sfeer

kamer en douche goed en schoon

eten voldoet aan prijs

ontbijt goed