Sorteren

Reviews over accommodaties in Wenen

Aanrader

Kitty
    17-4-2018
    Heel fijn personeel en fantastisch gelegen hotel. Kamers verzorgd en schoon. Barokke sfeer maakt het extra “Sisi” gevoel en dat ademt de stad ook uit. Uitgebreid en vers ontbijt. Dikke aanrader hoor!

geweldig en voor herhaling vatbaar

Marjan Hoppenbrouwer
    13-4-2018
    4 dagen in het mooie wenen vertoeft in hotel savoy. lief en gemoedelijk hotel achter de Maria hilferstrasse. alles is mooi en imposant . je ziet dat het Oostenrijkse keizerrijk rijk en groots was. op elke hoek zie je iets anders . maar het mooiste is toch echt paleis schonbrunn. daar kun je een hele dag rondlopen en nog niet klaar zijn. kortom echt een aanrader . ook wij gaan zeker weer

Goede camperplaats

Pamela en Joop de Gelder
    10-9-2016
    Camping is ingericht als goede camperplaats. Je moet er geen gezelligheid verwachten, maar is uitstekend geschikt voor bezoek aan Wenen. Bus stopt praktisch voor de deur. Met de fiets is Schönbrunn te bereiken, maar dit is echt geen aanrader. Fietsen op voetpad of levensgevaarlijke weg, niet fijn. Goed opletten dat je niemand ondersteboven rijdt of zelf aan flarden wordt gereden, dus weinig zien van de omgeving en constant hartslag 130. Sanitair is goed, maar tegels worden glas als ze nat zijn. Dus ook hier goed oppassen.
Wenen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 538 reviews