Wenen

Reviews over accommodaties in Wenen

Een klassiek Weens Hotel

Pieter,
    16-1-2019

Een 125 jaar oud hotel, helemaal nog in de oude stijl. Wij hadden een kleine hotelkamer, maar het voldeed prima. Minpuntje was een defecte Fohn inde badkamer. Dat moet toch even gecontroleerd worden in een 4 sterren hotel. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het restaurant is prima. Het ontbijt vond ik een beetje tegenvallen in vergelijking met de vele andere hotels, die ik bezocht heb. Wel voldoende, maar het was het net niet. (weinig keuze, koude eieren, spek en warme koffie). Toch even dat vermelden. Verder was alles top.

Gereisd met partner in januari 2019

ongelooflijk mooi

Annemie Zandman,
    18-12-2018

Een geweldig mooi hotel, mooie ruime kamer, vriendelijk personeel

Het ontbijt is goed, genoeg keuze

De ligging is perfect

Je kijkt uit op het paleis en is op loopafstand

Het openbaar vervoer is geweldig, word goed aangegeven, en voor 8 euro voor een dagkaart kan je door heel wenen.

De metro en de tram zitten om de hoek

Wij kunnen alleen maar zeggen...het was top

Gereisd met partner in december 2018

We hebben het gezien leuk voor 1 keer

Bas Hoek,
    16-12-2018

Het word tijdens het boeken de indruk gegeven dat je een kamer ziet of krijgt dat je het echte sisi gevoel krijgt maar niets is wat het het lijkt ....wij hadden een gewone kamer hoor ondanks dat hebben wij echt wel genoten hoor. Wat het ontbijt betreft vonden we wat gewoontjes niet bijzonder hoor bediening was ook niet iedere dag hetzelfde als we wat later gingen ontbijten kon het echt nog n klere zooi zijn met veel gebruikte onafgeruimde tafels. Het hotel zelf ziet er fantastische uit. Denk ook wel dat je het na 1 x wel gezien heb.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige accomodatie gelegen nabij het centrum

Riemer,
    19-11-2018

Een prima hotel met uitstekend ontbijtbuffet.

Gereisd alleenreizend in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima

Assie,
    17-11-2018

Prima hotel, goede ligging bij winkelstraat, metro en musea. Prima bedden, slechte kussens, rustige ligging dus geen herrie 's nachts, kortom prima. Klassieke inrichting. Of ik bij mijn moeder op visite ging. Het gaf wel iets vertrouwds en ook ontroerends.

Gereisd met partner in november 2018