Sorteren

Reviews over accommodaties in Wenen

MK
    22-10-2018

Mooi nostalgisch hotel! Nette kamer, voldoet aan alles. Goed ontbijt en ligt dicht bij een drukke winkelstraat, waar goede aansluiting met de metro is!

Zeer Goed

Gerhard van Holt
    9-9-2018

Het was een sfeervol hotel en de buitentuin was geweldig. Ontbijt zeer goed en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hygiene zeer goed

Mooi hotel tegenover schönbrunn

DanaR
    20-8-2018

Mooi hotel! Het hotel ligt echt tegenover de ingang van de tuinen van schönbrunn.

Het hotel ligt wel wat verder uit het centrum maar de metro halte is om de hoek. De kamers zijn enorm ruim met zitje met bank en stoelen. Het ontbijt is enorm uitgebreid je kunt heerlijk buiten ontbijten.

Geweldig hotel

Gerda
    14-8-2018

Zoeken jullie een fijn hotel dan moeten jullie zeker naar dit hotel gaan?

Wij hebben er 5 nachten gelogeerd, zaten in een standaard kamer 1410 met balkon in een bijgebouw lekker aan de schaduwkant! Prima airco op de kamer! Het was erg warm in Wenen en dan is een prima werkende airco erg fijn!

Ontbijt zeer uitgebreid en voor elk wat wils! Vriendelijk personeel!

Kortom wij zijn zeer tevreden!

Super!

Maria de Cock
    11-8-2018

Een sfeervol hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ligging, schoon en uitgebreid ontbijt met mogelijkheid om gezellig buiten te eten.. geen minpunten ervaren.