Sorteren

Reviews over accommodaties in Wenen

Heerlijk hotel, geweldige stad

Michel
    13-8-2018

Het hotel ligt super centraal voor een city trip naar Wenen. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand, slechts voor een enkele stap je in de metro of taxi. De kamers zijn simpel, badkamer is klein maar alles is erg netjes en prima voor een paar dagen verblijf. Wenen zelf is geweldig, geniet van de SacherTorte bij hotel Sacher en vergeet niet de geweldige schnitsels bij Fiegelmuller welke te groot zijn voor je bord en pak een braadworst bij een van de vele kraampjes.

Kortom een prima hotel met goed ontbijt in een heerlijke stad.

Super!

Maria de Cock
    11-8-2018

Een sfeervol hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ligging, schoon en uitgebreid ontbijt met mogelijkheid om gezellig buiten te eten.. geen minpunten ervaren.

Goede camperplaats

Pamela en Joop de Gelder
    10-9-2016

Camping is ingericht als goede camperplaats. Je moet er geen gezelligheid verwachten, maar is uitstekend geschikt voor bezoek aan Wenen. Bus stopt praktisch voor de deur. Met de fiets is Schönbrunn te bereiken, maar dit is echt geen aanrader. Fietsen op voetpad of levensgevaarlijke weg, niet fijn. Goed opletten dat je niemand ondersteboven rijdt of zelf aan flarden wordt gereden, dus weinig zien van de omgeving en constant hartslag 130. Sanitair is goed, maar tegels worden glas als ze nat zijn. Dus ook hier goed oppassen.