• 7.885
    8.809

14.911

vakanties Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Mooie camping in een mooi gebied

Leon De Winter,
    6-12-2018

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

Geweldig!!

Paulus/Pronk,
    12-11-2018

Onderweg naar Windau Lodge werden wij al per whats app bericht ingelicht door Harold & Miranda, dat de kamer klaar was en hoe lang het nog zou duren eer wij aankwamen. We waren er nog niet en toch gaf ons dit al een fijn gevoel. Het was een ware belevenis om hier te mogen verblijven. Aan alles wordt gedacht om de gasten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Het complex zelf was erg mooi en prachtig en tot in detail ingericht, waardoor het een en al warmte uitstraalde. Het app. zelf was van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Een prachtige badkamer, een gezellige woonkamer en prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over de green. Een heerlijk en comfortabel bed. Het uitgebreide ontbijt bezorgd in de kamer is ook een aanrader wat een luxe! Bedankt Harold & Miranda voor de geweldige tijd. Wat een buitengewone geweldige ervaring is dit geweest, mede dankzij jullie. Wij komen zeker nog een keer terug.

Een super locatie en camping in een mooie omgeving

P.Schotanus,
    2-11-2018

Deze camping 5* is van alle gemakken voorzien. Voor kampeerders tot huurders van lodges/luxe glamping tent./stacaravans. Heel veel activiteiten voor jong en oud. Ook buiten de camping om,hebben zijn we veel gedaan. Raften ,Hiken,rodelen en paragliden. De omgeving is veel te zien,we keken onze ogen uit. En heel centraal. Zelfs met 2 tieners van 11 en 13 jaar. We hadden nog wel een week langer gewild. Het was echt genieten!!!Wij zaten in een glamping tent zebra. Echt een aanrader en van alle gemakken voorzien. Het restaurant hebben we regematig lekker gegeten.Aan het zwemmeer, met de geweldige luchtkussens op het water. Top v kids.Kan het iedereen aanraden,wat ik in mijn vriendenkring ook al heb gedaan. Kortom je hoeft je niet te vervelen.

Hele mooie schone camping aan een prachtig meer

Janneke,
    30-10-2018

Mooie schone camping aan een prachtig meer

Super

P.r.d. van Gaalen,
    28-10-2018

Voor het derde jaar op rij in de herfstvakantie hier geweest. Heerlijk ruim en volledig ingericht appartement, leuk zwembad met matten en banden voor de kinderen en een prachtige veelzijdige omgeving