Aparthotel Bellevue am See

56 reviews over Aparthotel Bellevue am See in het Nederlands

Een heerlijke week

Familie Van Dongen, 6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We sluiten ons helemaal aan bij alle positieve opmerkingen over dit hotel: het was een heerlijke week en we hebben genoten van alles wat het hotel te bieden heeft en van de omgeving. Het was carnavalsvakantie en erg druk, maar dat konden ze goed aan. Wij gingen voor het eerst op wintervakantie en je kunt voor weinig geld een langlaufset huren en gewoon in de achtertuin in de sporen stappen en een heel eind gaan, het netwerk is heel uitgebreid.

Om toch één minpuntje te noemen: onze kamer was op de begane grond onder het restaurant, waar ze 's morgens om kwart voor 6 begonnen met het verschuiven van meubilair (zo klonk het tenminste), daar werden we wakker van.

Ondanks dat het een groot complex is is alles perfect georganiseerd. De kamers zijn schoon, uitzicht heel mooi(meer zicht) en veel te doen. Wij hadden half pension wat meer dan genoeg is, na het zeer uitgebreide ontbijtbuffet staat er om 15 uur weer koffie met kuchen klaar. Het avondeten was heerlijk met keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Voor de kinderen is er een apart buffet. Als de kinderen het eten ophebben kunnen ze naar de binnenspeeltuin waar een begeleider beschikbaar is, dan konden wij rustig dooreten. De zwembaden waren super, zowel binnen als buiten. Zeker de buitenglijbaan was een hit. De ligging aan het meer is erg mooi, je kan er een bootje huren of zelfs omheen lopen. De speeltuin voor het hotel was groot en uitgebreid, de kinderen vonden het erg leuk. Ook in de omgeving is genoeg te doen, een van de gondels, rodelen of Hexenwasser in Soll. Een klein minpuntje is dat het best massaal kan zijn bij het ontbijtbuffet en saladebar, en de obers waren wat zakelijk.

Superverblijf met alles erop en eraan.

Yvette, 2-7-2017

Supermooi en goed verzorgd complex. Heel mooi pal aan de Walchsee. Heel veel te doen voor de kinderen, binnen- en buitenzwembad, verschillende speeltuintjes, trampolines en een leuke mini club. Het eten is ook goed verzorgd, uitgebreid ontbijtbuffet en prima diner 's avonds. Als de kinderen gegeten hebben (van het heerlijke kinderbuffet) kun je ze naar Piratenland brengen (binnenspeelplaats) waar de juf van de mini club oppast, zodat jij nog even rustig verder kunt tafelen. Ideaal! Kortom: echt een aanrader. Tip: boek een kamer met Meerzicht, kost iets meer maar je hebt prachtig uitzicht en je slaapt niet aan de drukke weg (die je aan de bergkant hebt). Ik deed het niet, maar dat was het enige waar ik achteraf spijt van had!

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue am See voor je op een rij gezet:

Goed verzorgd hotel direct aan de Walchsee

Mook, 16-9-2016

Goed verzorgd hotel!

Zijn hier 4 dagen geweest met kleine kinderen

Veel leuks te doen voor de kinderen.

Het Oostenrijkse eten is goed

Interieur is gedateerd maar niet storend en heel schoon! Vriendelijke personeel!

Ligt aan mooi meer waarin je kunt zwemmen vanaf het hotel, maar er is niet echt een strand. Super mooie speeltuin voor het hotel.

Ook een prima binnen- en buitenzwembad.

Publiek vooral Duitsers..

Tip neem een kamer aan de meerzijde, super mooi uitzicht anders zit je aan een drukke weg of parkeerplaats.

Nog een tip: leuke uitstapjes zoals zomer rodelbaan en gondel bij Kösen

Super vakantie!

Ralph, 22-8-2016

Gisteren terug gekomen van een heerlijk verblijf aan de Walchsee. Ookal ziet het er wat gedateerd uit, het is wel schoon. Iets wat voor ons heel belangrijk is. Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest (2 en 5 jaar). Kinderen hebben zich geen minuut verveeld. ook niet bij slecht weer. O.a. het binnenzwembad biedt dan uitkomst.

Supermarkt Spar is op loopafstand en de wat goedkopere Hofer (Lidl/ Aldi achtig) is met de auto goed te doen. Deze staat in het naastgelegen dorpje Kössen).

In de omgeving is ontzettend veel te doen. Zo veel zelfs dat wij in 2weken tijd niet alles konden doen. Enkele tips zijn:

zomerrodelbaan Walchsee

Hexenwasser (speeltuin in de natuur met veelal water en rotspartijtjes)

Chiemsee (treintje + boot). Stukje rijden maar erg leuk voor de kids

HappyHop (binnenspeeltuin) te Vomp

Dagje Salzburg (incl speelgoedmuseum)

Gondelbaan Kössen

Top voor groepen / families wintersport

Flap, 18-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De dag begon met een prima ontbijt. Na een dag skiën in Hogh Kossen stond van 3 tot half 5 taart en koffie/thee/choco klaar waarbij de ski ervaringen van die dag onder gelach werden besproken. De kinderen konden zich ondertussen vermaken in het zwembad, speelhal of lounge (wifi). Of een ijsje eten (in de prijs inbegrepen). Daarna van 6 tot half 8 eten. 4 gangen diner, top! Eet je om 6 uur (andere keus is 8 uur) dan moet je om 19.45 de tafel verlaten. Niet erg want je gaat een trap af naar beneden en je kon daar weer prima zitten. Nagenoeg elke avond is er wel iets te doen in de lounge (oa live muziek). Drankjes zijn bij het eten inbegrepen. Prijs/kwaliteit vonden wij prima. Je kreeg zoveel voor een relatief lage reissom. De kinderen hebben het er ook super gehad en hoefden niet stil oid te zijn. Heel kindvriendelijk.

De kamers zijn ouderwets maar schoon en ruim.

Enige nadeel is het skigebied hogh kossen (10 minuten rijden) voor beginners. De blauwe dalafdaling is een pad en niet een brede piste.

oud en achterhaalt

frans, 9-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes2

dat het ontbijt duur is een grote eetschuur geen bar overdag een mogelijk heid op de dag om iets te drinken

goed en netjes

Gerhard, 21-9-2015

Netjes en zeer vriendelijk personeel aan de drukke straat kant iets gehorig maar voor de rest perfect

Prima

wethoed, 27-8-2015

Een prima hotel gezien de prijs / kwaliteitverhouding. Kamers zijn wel verouderd, parkeren is krap en een rechttoe rechtaan zwembad; wel met glijbaan. Ligging van het hotel is fantastisch aan de Walchsee.

zeer kindvriendelijk

manon, 15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4

Geweldig hotel, heerlijk meer, fijn zwembad met leer warm water. Enorm pluspunt zijn de zeeeeeer vriendelijke en grappige obers. Meneer Nino was favoriet!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue am See voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bellevue am See in Walchsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bellevue am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bellevue am See scoort een 8.57 uit 10 op basis van 59 reviews.