Aparthotel Bellevue am See

• Sauna
Meer aparthotel info

62 reviews over Aparthotel Bellevue am See

• 7Cathy03-08-2020

Goed appt., leuk klein dorpje, mooie omgeving

Wij hadden een 3 kamer appartement dat echt super ruim was. Wij hebben 3 kinderen dus de oudste van 16 heeft op de slaapbank geslapen wat goed te doen was. Inrichting van appartement is sterk verouderd en het schilderwerk heeft enkele jaren achterstallig onderhoud. Badkamer en toilet waren vernieuwd. Bedden waren goed en alles was schoon. Leuk gewandeld in de omgeving en de kinderen konden zich vermaken in (klein) zwembad, het meer, gamehal en pingpongtafel. Ook met een E-mountainbike kan je mooie tochten maken. Advies: boek altijd meerzicht! aan de andere kant zit een drukke weg en heb je geen uitzicht. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de catering.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    7Familie Boogaarts19-07-2019

Zo onvriendelijk achter de receptie!!

Komen hier al ruim20 jaar, maar de klantvriendelijkheid van het personeel achter de receptie holt achteruit. Jammer, reden voor ons om uit te gaan kijken naar een andere accommodatie.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Fam van Bodegom15-08-2018

Fantastisch appartement . Prachtige ligging met prachtig uitzicht. Wij hadden een 3 kamer appartement met See-zicht. Netjes, groot, goede bedden. Vernieuwde douche en toilet. Perfect voor elkaar. Fantastisch park met prachtige zonnetuin , mooi zwembad, prachtig meer . Onze kinderen zijn 12 en 10 en hebben zich super vermaakt op trampolines, zwembad en lekker voetballen op een mooi voetbalveldje. Van alles te doen in omgeving. Leuk klein dorpje. Wij hadden alleen verblijf, niet all-inclusive. Spar in de buurt, Aldi wat verderop en elke ochtend broodjes halen vlakbij de Backerei. Echt een aanrader voor gezinnen! In het dorpje kon je op verschillende plekken wat eten en ook in het restaurant was het ok. Aanrader: boek appartement met See zicht. We komen vast nog een x terug

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie Van Dongen06-03-2018

Een heerlijke week

We sluiten ons helemaal aan bij alle positieve opmerkingen over dit hotel: het was een heerlijke week en we hebben genoten van alles wat het hotel te bieden heeft en van de omgeving. Het was carnavalsvakantie en erg druk, maar dat konden ze goed aan. Wij gingen voor het eerst op wintervakantie en je kunt voor weinig geld een langlaufset huren en gewoon in de achtertuin in de sporen stappen en een heel eind gaan, het netwerk is heel uitgebreid. Om toch één minpuntje te noemen: onze kamer was op de begane grond onder het restaurant, waar ze 's morgens om kwart voor 6 begonnen met het verschuiven van meubilair (zo klonk het tenminste), daar werden we wakker van.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Tom23-08-2017

Alles perfect verzorgd in een hele mooie omgeving!

Ondanks dat het een groot complex is is alles perfect georganiseerd. De kamers zijn schoon, uitzicht heel mooi(meer zicht) en veel te doen. Wij hadden half pension wat meer dan genoeg is, na het zeer uitgebreide ontbijtbuffet staat er om 15 uur weer koffie met kuchen klaar. Het avondeten was heerlijk met keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Voor de kinderen is er een apart buffet. Als de kinderen het eten ophebben kunnen ze naar de binnenspeeltuin waar een begeleider beschikbaar is, dan konden wij rustig dooreten. De zwembaden waren super, zowel binnen als buiten. Zeker de buitenglijbaan was een hit. De ligging aan het meer is erg mooi, je kan er een bootje huren of zelfs omheen lopen. De speeltuin voor het hotel was groot en uitgebreid, de kinderen vonden het erg leuk. Ook in de omgeving is genoeg te doen, een van de gondels, rodelen of Hexenwasser in Soll. Een klein minpuntje is dat het best massaal kan zijn bij het ontbijtbuffet en saladebar, en de obers waren wat zakelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Yvette02-07-2017

Superverblijf met alles erop en eraan.

Supermooi en goed verzorgd complex. Heel mooi pal aan de Walchsee. Heel veel te doen voor de kinderen, binnen- en buitenzwembad, verschillende speeltuintjes, trampolines en een leuke mini club. Het eten is ook goed verzorgd, uitgebreid ontbijtbuffet en prima diner 's avonds. Als de kinderen gegeten hebben (van het heerlijke kinderbuffet) kun je ze naar Piratenland brengen (binnenspeelplaats) waar de juf van de mini club oppast, zodat jij nog even rustig verder kunt tafelen. Ideaal! Kortom: echt een aanrader. Tip: boek een kamer met Meerzicht, kost iets meer maar je hebt prachtig uitzicht en je slaapt niet aan de drukke weg (die je aan de bergkant hebt). Ik deed het niet, maar dat was het enige waar ik achteraf spijt van had!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8Mook16-09-2016

Goed verzorgd hotel direct aan de Walchsee

Goed verzorgd hotel! Zijn hier 4 dagen geweest met kleine kinderen Veel leuks te doen voor de kinderen. Het Oostenrijkse eten is goed Interieur is gedateerd maar niet storend en heel schoon! Vriendelijke personeel! Ligt aan mooi meer waarin je kunt zwemmen vanaf het hotel, maar er is niet echt een strand. Super mooie speeltuin voor het hotel. Ook een prima binnen- en buitenzwembad. Publiek vooral Duitsers.. Tip neem een kamer aan de meerzijde, super mooi uitzicht anders zit je aan een drukke weg of parkeerplaats. Nog een tip: leuke uitstapjes zoals zomer rodelbaan en gondel bij Kösen

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8Ralph22-08-2016

Super vakantie!

Gisteren terug gekomen van een heerlijk verblijf aan de Walchsee. Ookal ziet het er wat gedateerd uit, het is wel schoon. Iets wat voor ons heel belangrijk is. Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest (2 en 5 jaar). Kinderen hebben zich geen minuut verveeld. ook niet bij slecht weer. O.a. het binnenzwembad biedt dan uitkomst. Supermarkt Spar is op loopafstand en de wat goedkopere Hofer (Lidl/ Aldi achtig) is met de auto goed te doen. Deze staat in het naastgelegen dorpje Kössen). In de omgeving is ontzettend veel te doen. Zo veel zelfs dat wij in 2weken tijd niet alles konden doen. Enkele tips zijn: zomerrodelbaan Walchsee Hexenwasser (speeltuin in de natuur met veelal water en rotspartijtjes) Chiemsee (treintje + boot). Stukje rijden maar erg leuk voor de kids HappyHop (binnenspeeltuin) te Vomp Dagje Salzburg (incl speelgoedmuseum) Gondelbaan Kössen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Flap18-03-2016

Top voor groepen / families wintersport

De dag begon met een prima ontbijt. Na een dag skiën in Hogh Kossen stond van 3 tot half 5 taart en koffie/thee/choco klaar waarbij de ski ervaringen van die dag onder gelach werden besproken. De kinderen konden zich ondertussen vermaken in het zwembad, speelhal of lounge (wifi). Of een ijsje eten (in de prijs inbegrepen). Daarna van 6 tot half 8 eten. 4 gangen diner, top! Eet je om 6 uur (andere keus is 8 uur) dan moet je om 19.45 de tafel verlaten. Niet erg want je gaat een trap af naar beneden en je kon daar weer prima zitten. Nagenoeg elke avond is er wel iets te doen in de lounge (oa live muziek). Drankjes zijn bij het eten inbegrepen. Prijs/kwaliteit vonden wij prima. Je kreeg zoveel voor een relatief lage reissom. De kinderen hebben het er ook super gehad en hoefden niet stil oid te zijn. Heel kindvriendelijk. De kamers zijn ouderwets maar schoon en ruim. Enige nadeel is het skigebied hogh kossen (10 minuten rijden) voor beginners. De blauwe dalafdaling is een pad en niet een brede piste.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 4frans09-03-2016

oud en achterhaalt

dat het ontbijt duur is een grote eetschuur geen bar overdag een mogelijk heid op de dag om iets te drinken

• 2Ligging t.o.v. pistes

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats