Walchsee

Reviews over Walchsee

Zeker een aanrader

Caroline,
    4-1-2019

Het hotel wordt gerund door een gezin en dat merk je. Deze mensen hebben echt hart voor hun gasten. Alles is goed verzorgd en met aandacht bereid. Het eten was inclusief en erg goed. Ze waren erg gemakkelijk met dieten (zoals lactosevrij eten). Speelkamer is een uitkomst voor jonge kinderen. Je kan lekker sleeen rondom het hotel. Zwembad en sauna ook keurig verzorgd. Omdat het niet altijd sneeuwzeker is moet je mogelijk nog stukje rijden om goed te skiën. Wij reden in 20 minuten naar St Johann en zij ook nog een dag in Kössen geweest. Kortom, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Fam van Bodegom,
    15-8-2018

Fantastisch appartement . Prachtige ligging met prachtig uitzicht. Wij hadden een 3 kamer appartement met See-zicht. Netjes, groot, goede bedden. Vernieuwde douche en toilet. Perfect voor elkaar. Fantastisch park met prachtige zonnetuin , mooi zwembad, prachtig meer . Onze kinderen zijn 12 en 10 en hebben zich super vermaakt op trampolines, zwembad en lekker voetballen op een mooi voetbalveldje. Van alles te doen in omgeving. Leuk klein dorpje. Wij hadden alleen verblijf, niet all-inclusive. Spar in de buurt, Aldi wat verderop en elke ochtend broodjes halen vlakbij de Backerei. Echt een aanrader voor gezinnen! In het dorpje kon je op verschillende plekken wat eten en ook in het restaurant was het ok. Aanrader: boek appartement met See zicht. We komen vast nog een x terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super ligging aan de skilift, personeel minder.

MW,
    11-8-2018

Fijn gesitueerd hotel aan de voet van de berg, daadwerkelijk direct aan de skilift. Super locatie.

Hotel zelf redelijk. Avond eten moest allemaal op dezelfde tijd, geen speling. Bediening niet heel erg vriendelijk. Beetje onpersoonlijke schel verlichte zaal, weinig gezelligheid. Geen mogelijkheid om met pin te betalen, of op rekening, drankjes direct contant, terwijl we een kamer voor een week hadden geboekt.

Ontbijt prima.

Weinig te doen voor kinderen in het hotel, er schijnt een speelkamer te zijn, wij konden 'm niet vinden.

Wij hadden érg slechte bedden, lattenbodem bleek (achteraf) stuk en er was één dikke lat in 't midden getimmerd, de berg waar ik op lag was dus werkelijk rugpijn dossier.

Prijs kwaliteit verhouding goed, op het slechte bed na dan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Een heerlijke week

Familie Van Dongen,
    6-3-2018

We sluiten ons helemaal aan bij alle positieve opmerkingen over dit hotel: het was een heerlijke week en we hebben genoten van alles wat het hotel te bieden heeft en van de omgeving. Het was carnavalsvakantie en erg druk, maar dat konden ze goed aan. Wij gingen voor het eerst op wintervakantie en je kunt voor weinig geld een langlaufset huren en gewoon in de achtertuin in de sporen stappen en een heel eind gaan, het netwerk is heel uitgebreid.

Om toch één minpuntje te noemen: onze kamer was op de begane grond onder het restaurant, waar ze 's morgens om kwart voor 6 begonnen met het verschuiven van meubilair (zo klonk het tenminste), daar werden we wakker van.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Alles perfect verzorgd in een hele mooie omgeving!

Tom,
    23-8-2017

Ondanks dat het een groot complex is is alles perfect georganiseerd. De kamers zijn schoon, uitzicht heel mooi(meer zicht) en veel te doen. Wij hadden half pension wat meer dan genoeg is, na het zeer uitgebreide ontbijtbuffet staat er om 15 uur weer koffie met kuchen klaar. Het avondeten was heerlijk met keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Voor de kinderen is er een apart buffet. Als de kinderen het eten ophebben kunnen ze naar de binnenspeeltuin waar een begeleider beschikbaar is, dan konden wij rustig dooreten. De zwembaden waren super, zowel binnen als buiten. Zeker de buitenglijbaan was een hit. De ligging aan het meer is erg mooi, je kan er een bootje huren of zelfs omheen lopen. De speeltuin voor het hotel was groot en uitgebreid, de kinderen vonden het erg leuk. Ook in de omgeving is genoeg te doen, een van de gondels, rodelen of Hexenwasser in Soll. Een klein minpuntje is dat het best massaal kan zijn bij het ontbijtbuffet en saladebar, en de obers waren wat zakelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Walchsee scoort een 8,2 uit 10, op basis van 40 reviews