• 3.669

Reviews over accommodaties in Tirol

Goede vakantie gehad.

Jaantje de Zwaan,
    26-11-2018

Mooie vakantie gehad. Goed verblijf op de camping. Lekker meer om te zwemmen.

Muziek avonden. Voor de hond een hondendouche. Kon wel meer georganiseerd worden.

Bart,
    17-11-2018

Afgelopen zomer voor de tweede keer genoten van een fantastisch verblijf. Niet alleen de geweldige natuur maar ook de verzorging door de familie Mol was uitstekend. De kamer was netjes en comfortabel en het eten was iedere dag een genot. We komen volgend jaar weer terug voor weer een fantastische vakantie.

Geweldig!!

Paulus/Pronk,
    12-11-2018

Onderweg naar Windau Lodge werden wij al per whats app bericht ingelicht door Harold & Miranda, dat de kamer klaar was en hoe lang het nog zou duren eer wij aankwamen. We waren er nog niet en toch gaf ons dit al een fijn gevoel. Het was een ware belevenis om hier te mogen verblijven. Aan alles wordt gedacht om de gasten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Het complex zelf was erg mooi en prachtig en tot in detail ingericht, waardoor het een en al warmte uitstraalde. Het app. zelf was van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Een prachtige badkamer, een gezellige woonkamer en prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over de green. Een heerlijk en comfortabel bed. Het uitgebreide ontbijt bezorgd in de kamer is ook een aanrader wat een luxe! Bedankt Harold & Miranda voor de geweldige tijd. Wat een buitengewone geweldige ervaring is dit geweest, mede dankzij jullie. Wij komen zeker nog een keer terug.

Een super locatie en camping in een mooie omgeving

P.Schotanus,
    2-11-2018

Deze camping 5* is van alle gemakken voorzien. Voor kampeerders tot huurders van lodges/luxe glamping tent./stacaravans. Heel veel activiteiten voor jong en oud. Ook buiten de camping om,hebben zijn we veel gedaan. Raften ,Hiken,rodelen en paragliden. De omgeving is veel te zien,we keken onze ogen uit. En heel centraal. Zelfs met 2 tieners van 11 en 13 jaar. We hadden nog wel een week langer gewild. Het was echt genieten!!!Wij zaten in een glamping tent zebra. Echt een aanrader en van alle gemakken voorzien. Het restaurant hebben we regematig lekker gegeten.Aan het zwemmeer, met de geweldige luchtkussens op het water. Top v kids.Kan het iedereen aanraden,wat ik in mijn vriendenkring ook al heb gedaan. Kortom je hoeft je niet te vervelen.

Helemaal top !!👍👍

Bas Roos,
    21-10-2018

Super relaxte accommodatie. Eigenaars zijn top. Komen graag weer terug.