Hotel Fliana

28 reviews over Hotel Fliana

• 2018
    10Micheline VV-De Turck K08-08-2018

Opnieuw fantastisch!

Wij gingen deze week voor de 3x naar hotel Fliana, met enkele jaren ertussen, en hebben opnieuw niks dan lof voor de eigenaars en het personeel. Je voelt je onmiddellijk van harte welkom en hebt direct een thuisgevoel als je hier komt. De ligging is ideaal, centraal, rustig gelegen. De kamers zijn heel mooi en alles is tot in de puntjes verzorgd. Het ganse concept van wellness en buitenzwembad en -whirlpool geeft een goede combinatie voor een vakantie bergen-zon. Tot slot de keuken: subliem! Echt een aanrader voor wie houdt van de bergen, rust, lekker eten en comfort.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam Seebregts29-07-2018

TOP hotel

mooi hotel gratis gebruik van een aantal ski liften eten was in een woord TOP zeer mooie kamers goed en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9laurenz197203-03-2015

super gelegen design hotel

Fliana is een supermooi ingericht hotel direct aande piste. Het personeel doet erg zijn best het je naar de zin te maken (wat ook lukt!). Erg goed eten, zowel 's avonds als 's ochtends. Kamers en suites zijn super ingericht, ruim en schoon. Prijs van een suite is wel aan de prijs, in het hoogseizoen hp voor circa 600 per nacht (2 personen). Apres Ski bar beneden het hotel wordt 's avonds bevolkt door dronken Russen die de schaars geklede dames op de bar geld toestoppen voor een extra dansje. Verder nadeel van dit hotel is de onduidelijkheid van de dress code in de sauna, volgens de regels is het naakt, echter een groot percentage (met name mannen) draagt gewoon badkleding en zit er alleen om te gluren, hierover geklaagd bij de receptie, er kon 'helaas' niks aan worden gedaan, maw dan maar geen sauna meer of aanpassen, das wel jammer.

Gereisd met partner in februari 2015

• 10everts pieter22-09-2014

Top hotel voor hondjes

1 week verbleven in dit gezellige hotel, de hondjes waren er heel welkom en zaten in een aparte restaurant bij hun baasjes. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en het 4 uurtje was ook heel lekker.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Monica12-08-2014

het eten is van "sterrenniveau"

Heel mooi, warm, modern, rustig hotel. Ruime kamers zijn perfect afgewerkt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten verdient hier zeker een "ster". Voor kleine kinderen vinden wij het hotel niet zo geschikt. Om omgeving te verkennen heb je een auto nodig, alles ligt redelijk ver uit elkaar. Minpuntje = drank is vrij duur, zelf een kan water (kraantjeswater) met men betalen. Wie van rust, kalmte houdt is dit het perfecte hotel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Sylvia 01-01-2014

Waanzinnig hotel met eten op sterrenniveau

Hotel Fliana is een modern hotel waarbij de eigenaar persoonlijk aandacht heeft voor je. Het hotel ligt tussen 2 skiliften. Het heeft een mooi zwembad en mooi saunacomplex. Een skilocker was beneden in het hotel. Wij hebben in vele hotels gezeten, maar het avondeten was echt sterrenniveau.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9Kuipers12-03-2013

Top hotel aan de piste

Wat een tophotel. Modern, prima service, super ontbijt en diner. Heerlijke wellness. Uitstekende kamers. Fantastisch uitzicht op de piste. Bij aankomst werd onze auto geparkeerd en uitgeladen. Ondertussen konden wij inchecken en genieten van een heerlijk drankje. De hele week zijn wij verwend door iedereen van Hotel Fliana. Een topweek gehad. Wij komen ook zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Brigitte29-12-2012

Elk jaar opnieuw, super.

Prachtig hotel met prima service. Restaurant is een ster waard zowel voor het eten als het personeel. Gevel en kamers worden volgend jaar vernieuwd al weet ik niet waarom het is nu al ok. Relaxruimte is heel mooi,veel sauna's, groot zwembad en er worden hapjes geserveerd. Wat de ligging betreft rustig, tussen twee liften in en je kan zo het hotel terug in skiën of naar schatzibar gaan. Hotel fliana is een topper dus wie weet tot volgend jaar. één minpuntje is dat er veel russen zijn in ischgl had liever wat meer landgenoten gehoord.

. Een echte aanrader dus.

Gereisd met partner in december 2012

• 8peter23-08-2012

zeer mooi hotel

lekker eten zéér mooie luxe kamer mooi zwembad jammer dat er geen all-in formule is drank is wel zéér duur zelfs het water moesten we betalen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Micheline en Karel14-08-2012

aanrader !

Hotel Fliana is een uitstekend hotel met mooie vernieuwde kamers (toch grotendeels). Vriendelijk personeel en warme ontvangst. Er is niks negatief dat wij kunnen bedenken over dit hotel. De maaltijden waren gewoon heerlijk ! Kamers ook praktisch geluiddicht. Wij gingen er voor de 2e maal sinds 2005 en het is nog verbeterd. Prachtig wellnesscomplex. 4 uurtje met snacks. Enkel de wijnen aan tafel vonden wij zeer duur vergeleken met andere Oostenrijkse hotels. Voor de rest heerlijk !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2012

2 tips over Hotel Fliana

• Sylvia , 01-01-2014

Ischgl is een mooi skigebied en vele apres ski gebeuren. Gelijk naast het hotel zat een bar waar vrij vroeg in de middag de dames al op de bar dansten.

• peter, 23-08-2012

all-in formule ook de ski liften waren zéér duur ze zeggen dat de kabel liften en de bussen volgend jaar gratis zullen zijn ????

0 vragen over Hotel Fliana

Hotel Fliana info