Reviews over Ischgl

Fantastisch gelegen

Wieke, 20-1-2018
    Ischgle super mooi ski gebied, gelogeerd in Kappl, appartement Handle. Ski bus voor de deur, perfect appartement met broodjes dienst.

Geweldig!

Lonneke Broers, 3-1-2018
    Ischgl is een geweldige plek voor een ski vakantie. Een gezellig, compact centrum (autovrij) en geweldige pistes! Ondanks dat het niet heel erg veel gesneeuwd had lagen de pistes er super bij. Wij komen hier zeker vaker terug. Een tweepersoons appartement bij Waldhausl maakt de vakantie meer dan betaalbaar.

Denise van Gils, 18-12-2017
    Afgelopen januari in appartement garni val gronda verbleven met 2 vriendinnen, appartement niet heel groot maar voor ons goed te doen (aangezien we er alleen maar sliepen). Uitzicht was op de gondel maar ook de kuhstall konden we vanuit het appartement bekijken, al met al dus een super ligging! (Kruipend naar huis). De supermarkt lag om de hoek, dus 's morgens verse broodjes halen was geen straf. Geweldige apres ski in de kuhstall, veel Duitsers maar dat maakte het feest zeker niet minder! In februari zijn wij weer te vinden in ischgl, een ander appartement maar het gebied en apres ski blijft gelukkig hetzelfde.

Heel mooi gebied alles is hier top geregeld

Verstegen, 9-12-2017
    Voor het skiën en apress ski zeer de moeite waard!!eten en drinken kun je ook perfect hier wel veel zatte mensen in de avond uren op straat maar echt een aanrader om heen te gaan als je van gezelligheid houdt

Komen er al jaren.

Linda Linnenbank, 3-12-2017
    Heel groot ski gebied. Wel prijzig maar daar krijg je ook wat voor terug. Als je kunt skieen kun je de rustige plekken opzoeken. Leuke evenementen. Sneeuwzeker.
Ischgl scoort een 8,6 uit 10, op basis van 252 reviews