Sorteren

Reviews over Ischgl

Super

Jan-Willem
    12-7-2018
    Beste skioord van de Alpen. Super skigebied, intense apres-ski. Liften zijn modern en dorp gezellig.

fantastisch

Susanne
    1-7-2018

Het huisje was groot en goed liggende plek. De lokale restaurants waren ook goed.

Uitgaan is leuk en gezellig en winkelen kan je er ook!

Ischgl is voor herhaling vatbaar!

Judith Wassink
    2-5-2018

De faciliteiten en sfeer was op en top!

De reis vanaf Amsterdam naar Innsbruck verliep goed en vervolgens heerlijke dagen gehad daar.

Fantastisch gelegen

Wieke
    20-1-2018
    Ischgle super mooi ski gebied, gelogeerd in Kappl, appartement Handle. Ski bus voor de deur, perfect appartement met broodjes dienst.

Geweldig!

Lonneke Broers
    3-1-2018
    Ischgl is een geweldige plek voor een ski vakantie. Een gezellig, compact centrum (autovrij) en geweldige pistes! Ondanks dat het niet heel erg veel gesneeuwd had lagen de pistes er super bij. Wij komen hier zeker vaker terug. Een tweepersoons appartement bij Waldhausl maakt de vakantie meer dan betaalbaar.
Ischgl scoort een 8,6 uit 10, op basis van 255 reviews