Reviews over Ischgl

Heerlijk verblijf

Schaep,
    12-8-2018

Dit is een hotel met een vleugje luxe. Je kan hier van een welverdiende vakantie genieten. Modern, goede bereikbaarheid, vriendelijke bediening, lekker een uitgebreid eten. Zeker een aanrader voor mensen zonder kinderen. Gezinnen met jonge kinderen blijven een beetje op hun honger zitten daar er geen speelkamer en tuin is. De wellness is ook meer voor volwassenen. Het hotel is centraal gelegen waardoor je niet ver moet gaan om de berglift te bereiken. De kamers zijn verzorgt en modern. Honden zijn ook welkom maar het hotel is hier niet voor aangepast. (geen tuin) We moesten 15 euro betalen om onze hond hier te laten verblijven. Dit vind ik best veel als dit enkel gebruikt wordt voor de poets. Toch hebben we hier genoten tijdens ons verblijf.

Opnieuw fantastisch!

Micheline VV-De Turck K,
    8-8-2018

Wij gingen deze week voor de 3x naar hotel Fliana, met enkele jaren ertussen, en hebben opnieuw niks dan lof voor de eigenaars en het personeel.

Je voelt je onmiddellijk van harte welkom en hebt direct een thuisgevoel als je hier komt.

De ligging is ideaal, centraal, rustig gelegen.

De kamers zijn heel mooi en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Het ganse concept van wellness en buitenzwembad en -whirlpool geeft een goede combinatie voor een vakantie bergen-zon.

Tot slot de keuken: subliem!

Echt een aanrader voor wie houdt van de bergen, rust, lekker eten en comfort.

TOP hotel

Fam Seebregts,
    29-7-2018

mooi hotel gratis gebruik van een aantal ski liften

eten was in een woord TOP

zeer mooie kamers

goed en zeer vriendelijk personeel

Ischglerhof is een uitstekend hotel !!

Dennis,
    17-4-2018

Als je kiest voor deze accommodatie ben je er zeker van dat je vakantie van A tot Z top is verzorgd door het team van Ischglerhof. Service staat bij hen hoog in het vaandel dus optimaal genieten van alle faciliteiten.

Als ik naar Ischgl ga,ga ik naar Hotel Solaria.

E.Koeman,
    24-3-2018

Een geweldig hotel op een toplocatie,dicht bij de gondel en op 2 minuten wandelen naar het centrum.

Ischgl scoort een 8,4 uit 10, op basis van 256 reviews