FamiliehotelWeer vandaag16°
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,4

In de populaire regio Tirol bij Igls vind je Hotel Bon Alpina. Hier verblijf je op basis van all-inclusive waarbij je sommige dagen à la carte eet en sommige dagen van het buffet. Je kunt zowel binnen als buiten zwemmen. Hotel Bon Alpina ligt in Oostenrijk. De bus naar Innsbruck stopt voor de ingang van het hotel.

63 reviews over Hotel Bon Alpina in het Nederlands

Kamers veelal zonder balkon/terras, prima keuken.

Cornelis Viergever
25-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Igsl is een klein dorpje. Verwacht hier geen vertier. Hotel prima, eten fantastisch! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers schoonmaak is onder de maat.

Aanrader

Hedvig
12-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is geschikt voor op doorreis en zeker ook voor kinderen,maar ook om je vakantie te houden zoals ik heb gedaan. De 2 weken dat ik hier geweest ben heb ik me niet verveeld en het all inclusive eten was werkelijk fantastisch, niets te weinig!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Geweldig!!

Anneke
25-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is echt perfect, goed ontbijt en lekker avondeten. Prima kamers en vriendelijk personeel. Sterker nog volgend jaar gaan we weer naar hun toe.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zomervakantie in Igls

Louis en Yolanda
5-7-2018

Wij zijn de laatste week van juni hier verbleven. Dit hotel hebben wij geboekt via een touroperator op basis van All Inclusives. All Inclusives houdt hier in ontbijt, lunch of lunchpakket vooronderweg en diner. Vanaf 10 uur morgens tot 21 uur avonds Huiswijn wit of rood, bier van de tap of alcoholvrij bier, diverse frisdranken en koffie. Om 16 uur wordt er koffie met gebak geserveerd. Het ontbijt is ruim voor wat betreft de keuze. Soms wordt er niet snel genoeg bijgevuld. De maaltijden zijn hier van goede kwaliteit en twee keer per week is er diner in buffetvorm. Je hebt elke dag 3 keuzes inclusief een vegetarische maaltijd. Voor kinderen is er een aangepast menu. Mocht je iets niet lusten kun je wat anders te eten krijgen. De medewerkers zijn hier allen vriendelijk. De kamer was schoon, ruim en rustig. Toegang tot de kamer verkrijg je via een pasje. Onze kamer 404 was een grote ruime kamer met meer dan voldoende kastruimte. In

Gereisd Met partner in juni 2018

Super hotel gastvrij en op een mooie plek

Cor Koopman
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg gastvrij en het eten is erg lekker, wat ook prettig is dat je een gereserveerde tafel krijg bij je verblijf. Bedden zijn goed evenals het zwembad waar je van binnen naar buiten kan zwemmen. Erg vriendelijk personeel en inclusief bij het verblijf. Ben daar driemaal geweest De bus stopt voor de deur en binnen 7 minuten in het centrum van Innsbruck. Dus gewoon top ook voor ouderen en eventueel ook uw hond.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch mooi gelegen hotel

Sandra gulpen
10-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een super goed hotel, ontbijt in buffet vorm wat prima was verzorgd,2x in de week een thema avond in buffet vorm en de rest van de week kon je kiezen uit een vlees,vis of vegetarisch gerecht.Een dag stond er niks bij wat we lekker vonden en ze vroegen toen wat we wel aten,we kregen dus een overheerlijke schnitzel voorgezet😋Kamers waren ook top en als je naar het skiën nog puf had kon je nog wat baantjes trekken in het zwembad. Aan de receptie krijg je gratis buskaartjes om elke dag naar het skigebied te worden gebracht.In een woord een voortreffelijk hotel een echte aanrader en wij zullen hier zeker nog eens terug komen😊

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Erg gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel

Karin
9-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed all in hotel. Na 21:00 uur stopt de all inclusive. Mooie kamer maar boek wel een kamer met voorkeur voor een balkon. Het eten was prima. Diner 2x per week van buffet . Lunch in hotel heerlijk of neem een lunchpakket mee voor onderweg. Aanraders bezoek Innsbruck, de Stubaier gletsher, de rodelbaan in Mieders of wandel vanuit het dorp de schitterende Zirben route.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

gewoon de max

Fam Staut
6-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

De all-in formule was ook een all-in. Grote nette kamer, 2 kleerkasten, haardroger, kluis. ontbijtbuffet met alles erop, middagmaal keuze uit 10 menu's of lunchpaket, 4uur gebak, keuze uit 2 avond menu's + kinder + vegi, Zeer vriendelijk en gedienstig personeel in het bijzonder de barman en de (hoofd)kelner. Goede prijs kwaliteit (geboekt bij touroperator) ook met kinderen zeer geschikt (kunnen zich in het zwembad fijn uitleven) Gewoon een top vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Goed Genoeg

De Boer
18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Eten was goed met elke avond iets anders 2x per week lopent tema bufet. onbeit en luch was ook goed en je kan voor bijde pakketten voor onderweg mee krijgen. drinken was goed. maar alles buiten de all in. (BV sterke dranken & coktails) en na 21.00 was betalen. Auto moets je bijna altijd 100m van het hotel parkeren. Kamers waaren modern ingericht aleen de bedden lagen wat hard. Zwembad was mooi verzocht en de welness waren we niet aan toe gekomen. Bijde zitten ook dicht na 21.00. Zomers is het hotel goed genoeg voor zun prijs. Voornamelijk gezinnen en ouderen mensen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Absolute aanrader!

Miriam
27-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tophotel. Ontbreekt je aan niets. Uitgebreid ontbijtbuffet, lunchkaart waar voldoende lekkers op staat. 's ochtends bij het ontbijt kan je aangeven of je op pad gaat en dan krijg je een lunchtas mee met brood, fruit, water en iets lekkers. Iedere avond soep/saladebuffet en de keuze uit 3 verschillende menu's en kindermenu.

In het dorp en hotel is verder niets te beleven. Toch hebben onze kinderen zich geen moment verveeld door de aanwezigheid van het zwembad waar de kinderen elkaar opzoeken.

In de nabije omgeving kun je van alles doen. Wij zijn met onze kinderen wezen zomerrodelen in Mieders, naar het Klimpark in de bossen in Fulpmes geweest, winkelen Innsbruck bij slecht weer outlet in Brenner(o), naar de top van de Stubai Gletsjer waar volop sneeuw ligt. Mountainbiken, wandelen, zwemmen in de Natterer See.

Voor ons de 1e keer, maar wat heeft dit land ons verrast. Volgend jaar zeker weer met een week Italië, want het enige dat hier twijfelachtig is is het weer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBinnen, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bon Alpina in Igls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bon Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.