Hotel Bon Alpina

8.6Fantastisch

• 8.3Ligging t.o.v. pistes

• All inclusive
  • Sauna

In de populaire regio Tirol bij Igls vind je Hotel Bon Alpina. Hier verblijf je op basis van all-inclusive waarbij je sommige dagen à la carte eet en sommige dagen van het buffet. Je kunt zowel binnen als buiten zwemmen. Hotel Bon Alpina ligt in Oostenrijk. De bus naar Innsbruck stopt voor de ingang van het hotel.

66 reviews over Hotel Bon Alpina

• 2019
    9Marijke10-11-2019

Super, wij gaan nog een keer!

Het hotel is ons prima bevallen. Nette kamers . Ze werden elke dag schoongemaakt. Het eten was boven verwachting, al meerdere keren all inclusive vakanties gehad in Oostenrijk, maar dit was echt de beste. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lunchpakketjes kregen we mee. Met de kinderen werd rekening gehouden met eten. Als je wilde kon je elke dag gratis met de bus, die voor het hotel vertrok, naar Innsbruck of naar de kabelbaan. Een kortingskaart voor activiteiten in de omgeving, meerdere keren gebruikt! Tegenover het hotel de VVV. Elke dag was er wel een begeleide wandeling en vervoer werd geregeld. We hebben een super vakantie gehad met onze drie kinderen tm 12 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Erika van den Bosch26-10-2019

Heerlijk hotel, we hebben genoten!

Een heerlijk hotel. Prima all-inclusief. Eten was echt goed. Lumchpakket een pluspunt. All-inclusief duurt tot 21.00 uur. Voor ons prima met een 5-jarige. Ook zwembad en sauna tot 21.00 uur. Perosneel zeer vriendelijk, schoonmaak ook top. Zijn iedere dag naar Innsbruck en omgeving geweest met buskaartjes van het hotel. Wij hebben genoten. Alpen Zoo, Nordkettebahn, bergisel, allemaal even mooi.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Cornelis Viergever25-07-2019

Kamers veelal zonder balkon/terras, prima keuken.

Igsl is een klein dorpje. Verwacht hier geen vertier. Hotel prima, eten fantastisch! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers schoonmaak is onder de maat.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hedvig12-06-2019

Aanrader

Hotel is geschikt voor op doorreis en zeker ook voor kinderen,maar ook om je vakantie te houden zoals ik heb gedaan. De 2 weken dat ik hier geweest ben heb ik me niet verveeld en het all inclusive eten was werkelijk fantastisch, niets te weinig!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juni 2019

• 8Anneke25-03-2019

Geweldig!!

Het hotel is echt perfect, goed ontbijt en lekker avondeten. Prima kamers en vriendelijk personeel. Sterker nog volgend jaar gaan we weer naar hun toe.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Louis en Yolanda05-07-2018

Zomervakantie in Igls

Wij zijn de laatste week van juni hier verbleven. Dit hotel hebben wij geboekt via een touroperator op basis van All Inclusives. All Inclusives houdt hier in ontbijt, lunch of lunchpakket vooronderweg en diner. Vanaf 10 uur morgens tot 21 uur avonds Huiswijn wit of rood, bier van de tap of alcoholvrij bier, diverse frisdranken en koffie. Om 16 uur wordt er koffie met gebak geserveerd. Het ontbijt is ruim voor wat betreft de keuze. Soms wordt er niet snel genoeg bijgevuld. De maaltijden zijn hier van goede kwaliteit en twee keer per week is er diner in buffetvorm. Je hebt elke dag 3 keuzes inclusief een vegetarische maaltijd. Voor kinderen is er een aangepast menu. Mocht je iets niet lusten kun je wat anders te eten krijgen. De medewerkers zijn hier allen vriendelijk. De kamer was schoon, ruim en rustig. Toegang tot de kamer verkrijg je via een pasje. Onze kamer 404 was een grote ruime kamer met meer dan voldoende kastruimte. In

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Cor Koopman19-02-2018

Super hotel gastvrij en op een mooie plek

Erg gastvrij en het eten is erg lekker, wat ook prettig is dat je een gereserveerde tafel krijg bij je verblijf. Bedden zijn goed evenals het zwembad waar je van binnen naar buiten kan zwemmen. Erg vriendelijk personeel en inclusief bij het verblijf. Ben daar driemaal geweest De bus stopt voor de deur en binnen 7 minuten in het centrum van Innsbruck. Dus gewoon top ook voor ouderen en eventueel ook uw hond.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Sandra gulpen10-02-2018

Fantastisch mooi gelegen hotel

Een super goed hotel, ontbijt in buffet vorm wat prima was verzorgd,2x in de week een thema avond in buffet vorm en de rest van de week kon je kiezen uit een vlees,vis of vegetarisch gerecht.Een dag stond er niks bij wat we lekker vonden en ze vroegen toen wat we wel aten,we kregen dus een overheerlijke schnitzel voorgezet😋Kamers waren ook top en als je naar het skiën nog puf had kon je nog wat baantjes trekken in het zwembad. Aan de receptie krijg je gratis buskaartjes om elke dag naar het skigebied te worden gebracht.In een woord een voortreffelijk hotel een echte aanrader en wij zullen hier zeker nog eens terug komen😊

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Karin09-09-2017

Erg gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel

Goed all in hotel. Na 21:00 uur stopt de all inclusive. Mooie kamer maar boek wel een kamer met voorkeur voor een balkon. Het eten was prima. Diner 2x per week van buffet . Lunch in hotel heerlijk of neem een lunchpakket mee voor onderweg. Aanraders bezoek Innsbruck, de Stubaier gletsher, de rodelbaan in Mieders of wandel vanuit het dorp de schitterende Zirben route.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fam Staut06-09-2017

gewoon de max

De all-in formule was ook een all-in. Grote nette kamer, 2 kleerkasten, haardroger, kluis. ontbijtbuffet met alles erop, middagmaal keuze uit 10 menu's of lunchpaket, 4uur gebak, keuze uit 2 avond menu's + kinder + vegi, Zeer vriendelijk en gedienstig personeel in het bijzonder de barman en de (hoofd)kelner. Goede prijs kwaliteit (geboekt bij touroperator) ook met kinderen zeer geschikt (kunnen zich in het zwembad fijn uitleven) Gewoon een top vakantie.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats