Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Recreatieruimte
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

In de populaire regio Tirol bij Igls vind je Hotel Bon Alpina. Hier verblijf je op basis van all-inclusive waarbij je sommige dagen à la carte eet en sommige dagen van het buffet. Je kunt zowel binnen als buiten zwemmen. Hotel Bon Alpina ligt in Oostenrijk. De bus naar Innsbruck stopt voor de ingang van het hotel.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Bon Alpina

• 8Ellen20-09-2021

Voor herhaling vatbaar!

Net terug van een fijne vakantie in dit hotel. Over alles heel positief eigenlijk. De kamer prima, dagelijkse schoonmaak. Het eten heerlijk, alhoewel het buffet niet echt coronaproof is. Personeel heel vriendelijk. Groot pluspunt vonden wij de WelcomeCard. Hiermee reis je door de hele regio gratis met bus, tram en trein. Ideaal voor als je naar Innsbruck wil (wat een hele mooie stad is) of gewoon naar de mooiste plekken in de buurt. De kabelbanen met vaak korting brengen je op adembenemende plaatsen. Wij hebben de auto helemaal niet gebruikt. Voor de auto moet je geluk hebben om hem dichtbij het hotel te parkeren. Anders moet hij wat verder weg worden geparkeerd. Dat kan een nadeel zijn. Kortom, wij komen zeker weer! Oh ja, we hadden ook nog eens geweldig weer, maar al zou dat niet zo zijn, dan is er nog genoeg vermaak!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Pierre en Hettie08-09-2021

Heel fijn hotel goed eten heel vriendelijk personeel ,niks is hun teveel kamers worden elke dag schoon gemaakt ,Schone handdoeken ,lekker zwembad heerlijke sauna met schone handdoeken ,gewoon top ook handig is de bus die voor de deur stopt elke 10 min ,naar bv mooie innsbruck

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9van Engeland24-08-2021

Alles netjes verzorgd 👍

Een mooi hotel gelegen in een klein dorpje.De kinderen hebben zich prima vermaakt in het verwarmde zwembad en in de speelruimte. Een bushalte ligt tegenover het hotel, en verderop in het dorp vertrekt nog een tram. Het eten was heerlijk. Twee minpuntjes, de all-in formule tot 21u (net een uurtje te kort😊) en weinig parkeerplaats bij het hotel zelf. Voor de rest Chapeau 👍

• 9Thea Riemslag Baas08-08-2021

Uitstekend verblijf

Wij hadden een mooie ruime kamer met balkon. Een dochter met man en kinderen dubbele kamer met terras. Maar een dochter met man en kinderen, geen balkon. Daar was door de Jong van te voren nog over gebeld, en we zouden alle drie een kamer met balkon krijgen. Aangegeven bij de receptie, maar er was totaal geen medewerking. Ook de volgende dag niet, toen er kamers met balkon vrij kwamen. Er was niets mogelijk. Onze dochter heeft de Jong gebeld en toen was het ineens wel mogelijk. De jonge mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk, maar werden door de iets oudere medewerkster en werker op de vingers getikt. Een man kwam binnen met zijn koffers en dat mocht niet. Maar prima geregeld door de Jong. Onze complimenten ! Mensen van de bediening waren toppers, ook de schoonmaakdame deed haar werk! Dat de service een 6 krijgt is alleen voor de receptie! maar de jongere bij de receptie krijgen van ons een 10.

• 8Leny28-09-2020

Een prima hotel. Alles super schoon heerlijk eten en vriendelijk personeel.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5Mark Bastiaens15-09-2020

Hotel redelijk, personeel onder de maat.

Ik wam hier aan in de loop van de ochtend nadat ik de hele nacht had gereden. Bij aankomst naar de balie gegaan om ke in te checken en het eerste wat tegen me werd gezegd was, kom maar om 14 uur terug. Niet eens een goedemorgen, hoe was uw reis, wilt u misschien wat te drinken. Vond het ontvangst niet heel erg hartelijk en voelde me zeker niet welkom. Personeel in het restaurant serveren het hoofdgerecht voordat je het voorgerecht op hebt. Lunchpakket wordt niet automatisch aangeboden, moet je echt om vragen. Schoonmaakster doet wel goed haar best om alles netjes te houden. Kamers zijn goed van formaat en redelijk goede bedden. Dekbed is zeer ondermaats. Badkamer was daarintegen netjes. Ik zou niet snel nog een keer dit hotel boeken en/of aanprijzen bij vrienden/collega's.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marijke10-11-2019

Super, wij gaan nog een keer!

Het hotel is ons prima bevallen. Nette kamers . Ze werden elke dag schoongemaakt. Het eten was boven verwachting, al meerdere keren all inclusive vakanties gehad in Oostenrijk, maar dit was echt de beste. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lunchpakketjes kregen we mee. Met de kinderen werd rekening gehouden met eten. Als je wilde kon je elke dag gratis met de bus, die voor het hotel vertrok, naar Innsbruck of naar de kabelbaan. Een kortingskaart voor activiteiten in de omgeving, meerdere keren gebruikt! Tegenover het hotel de VVV. Elke dag was er wel een begeleide wandeling en vervoer werd geregeld. We hebben een super vakantie gehad met onze drie kinderen tm 12 jaar.

• 9Erika van den Bosch26-10-2019

Heerlijk hotel, we hebben genoten!

Een heerlijk hotel. Prima all-inclusief. Eten was echt goed. Lumchpakket een pluspunt. All-inclusief duurt tot 21.00 uur. Voor ons prima met een 5-jarige. Ook zwembad en sauna tot 21.00 uur. Perosneel zeer vriendelijk, schoonmaak ook top. Zijn iedere dag naar Innsbruck en omgeving geweest met buskaartjes van het hotel. Wij hebben genoten. Alpen Zoo, Nordkettebahn, bergisel, allemaal even mooi.

• 7Cornelis Viergever25-07-2019

Kamers veelal zonder balkon/terras, prima keuken.

Igsl is een klein dorpje. Verwacht hier geen vertier. Hotel prima, eten fantastisch! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers schoonmaak is onder de maat.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Hedvig12-06-2019

Aanrader

Hotel is geschikt voor op doorreis en zeker ook voor kinderen,maar ook om je vakantie te houden zoals ik heb gedaan. De 2 weken dat ik hier geweest ben heb ik me niet verveeld en het all inclusive eten was werkelijk fantastisch, niets te weinig!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)