Igls

Reviews over Igls

Leuke sportieve vakantie

Jasja Kuijpers
    24-7-2019

Igls is een leuk klein dorpje met een mooi een kerkje dat erg vroeg de klokken luidt. Er zijn vele wandelroutes . We hebben gewandeld met een gids door de bergen. Het is mogelijk om een e bike te huren. Er gaat elk half uur een bus naar Innsbruck, erg mooie stad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Sehr schön

Truda
    13-8-2013

Ein kleines, gemütliches Dorf, in dem alles zu finden, was sie brauchen. Mit dem Tram oder Bus sind Sie in 10 Minuten in Innsbruck. In der Umgebung können Sie schöne Spaziergänge unternehmen. Ein Badesee ist in Fußweite zum Lansersee.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Very pleasant surprise!

Robert-Jan
    20-8-2012

We ended up in Igls because of a last minute stopover hotel booking. What a nice surprise it was. Igls is a small town near Inssbruck with lots of local Austrian charm, several places to have local Austrian food, and easy access to various summer activities. We'll definitely come back, one day was not enough!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Mooi dorp voor wandelaars ( zomer )

markenmarlies
    24-11-2009

Igls ligt onder de rook van Innsbruck. Wij zaten in de zomer van 2006 en 2009 op het scoutingterrein. Deze is gelegen tussen de bobsleebaan van olypische winterspelen. Klein dorpje met een kleine supermarkt, VVV, en wat kleine winkeltjes. Verder een aantal luxere hotels en eettentjes.

Voor ons een hele goede uitvalsbasis om wandeltochten en andere sportieve activiteiten te gaan doen. Je kunt eventueel met de gondel naar boven. Echt een aanrader, heel mooi uitzicht. Leuk is om een tocht te lopen en te overnachten in een berghut.

In de zomer kun je ook met de zomerbob de bobsleebaan af.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

toffe berg

elke
    16-7-2008

ik ga al 20 jaar naar de zelfde plaats en dat is rinn judenstein het ligt op dezelfde berg als igls zo een 10 km uit elkaar. voor de wintersport zijn inderdaad de skigebieden niet zoals in frankrijk en de apres ski mischien ook niet maar als je hier een beetje moeite doet om niet de verwende toerist uit te hangen leer je hier toffe mensen kennen hier is het leven nog zoals wij het niet meer kennen bij ons ik heb hier al 20 jaar vrienden en kom hier nu met mijn kleine kinderen naartoe. het uitgangsleven in innsbruck zelf is geweldig toffe discotheken en vanalles om te doen je moet het gewoon even vragen of gewoon naar het toeristisch bureau gaan

Gereisd Familie in juli 2008
Igls scoort een 7,8 uit 10, op basis van 39 reviews