Hotel Der Waldhof

Super vriendelijk personeel

Delia
20-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamers waren heel netjes en iedereen was heel erg vriendelijk. Het enten was heel erg goed, alleen de drukte bij het eten had iets minder gemogen

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Richard Bruins
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super gastvriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Heerlijk hotel met fantastisch buffet

Thijs Retra
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben genoten hier. We hadden een junior suite met onze kinderen in het nieuwe gedeelte aan de overzijde, te bereiken via de tunnel onder de weg door. Het buffet is niet zo maar een buffet als in een all-inclusive resort, maar goed verzorgt en culinair verantwoord. Verschillende speelkamers zorgen ervoor dat de kinderen ook na het skiën een heerlijk verblijf hebben, als ze al niet in het verwarmde buitenbad liggen. Een top hotel.

Geweldige accomodatie

ilva
14-8-2016

Super vriendelijke mensen.in het hotel van alles te doen.eten is heerlijk en divers.omgeving is mooi. Je moet goed ter been zijn en een auto is zeker handig.

Heerlijk gemoedelijk hotel

Annemarie Romijn
23-7-2016

Hotel met fijne ligging en heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.

De touroperator had in brochure aangegeven dat er kinderentertainment is. Dit is er niet. Speeltuin en zwembad zijn klein maar fijn. Aandachtspunt is wel het onderhoud van beiden.

Michel
15-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed: eten, personeel, kamer, ligging, faciliteiten, prijs/kwaliteit

Super hotel

de Nijs
30-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super goede service in het hotel, in alles wordt met je meegedacht. Heerlijk buffet dagelijks, met veel keus, dus voor ieder wat wils. Nette kamers, heerlijke wellness en zwembad. Kortom, zeer zeker een aanrader!

Geweldige week gehad!

Linda
27-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een week op wintersport geweest, wat een Top hotel zeker 4 sterren waardig. Erg vriendelijk personeel. Onwijs lekker eten, en ook erg afwisselend Italiaanse avond, fonduen, of gewoon het buffet met voldoende vis & vlees. Alleen jammer dat er in Zell am see zelf weinig sneeuw lag, maar dan heb je nog de gletsjer in Kaprun.

netjes en schoon

fred
24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

de familiekamer was netjes en schoon. elke dag schone handdoeken en een keer per week schoon bedlinnen, netjes! deze kamers zitten wel aan een drukke weg. de wifi in het hele hotel is perfect. de vrouw aan de receptie was zakelijk, niet echt leuk na 1000 KM. wat ik echt jammer vond is dat ze ons niet de zell am see-kaprun pass heeft aangeboden. ik had hem willen kopen maar voor 2200 euro had hij erbij mogen zitten, ik had dit te laat door en had mij veel geld kunnen besparen bij uitstapjes. het ontbijt was goed en er is steeds voldoende, hier zijn ze wel erg vriendelijk. de klim naar boven is aardig steil maar te doen.

heerlijk

fam. van Gerven Swolgen
23-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is een top hotel, vriendelijk personeel ,uitgebreid onbijt, heerlijk eten, schone kamers.

dichtbij de kabelbanen, t centrum, een zwembad, zwembad bij t hotel. je hoeft je geen moment te vervelen. zeer de moeite waard.!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Waldhof in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Waldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.