Salzburg

3.278

vakanties Salzburg

We hebben een aantal aanbieders voor Salzburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Salzburg

Heerlijk ruim appartement met gastvrije eigenaren

Sylvia Hogenboom,
    18-1-2019

Tijdens de kerstperiode hebben we een week geboekt bij Hanneke en Michiel van Chalet Sonnentanz in Piesendorf. Het e-mailcontact voorafgaand aan onze vakantie was plezierig en vlot. Omdat we last minute hadden geboekt kregen we met ons gezin van 5 personen (kinderen 14, 11 e 8 jaar) het penthouse op de topetage, geschikt voor 10 personen. Wat een heerlijk appartement! Drie slaapkamers met 10 heerlijke bedden (inclusief stapelbedden maar geen slaapbanken), twee grote badkamers en een mooie woonkamer met keuken en grote eettafel. We hebben een heerlijke week gehad en hebben met de super ski pas veel van het gebied gezien (Zell am See, Kaprun, Saalbach Hinterglemm). Goed aan te rijden!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Barbara van Veen,
    17-1-2019

Het hotel was mooi schoon, ruime en nette kamer. We waren veel te vroeg (10.00 uur) en het inchecken was pas om 14.00 uur. Maar dat was geen probleem, we mochten de kamers al op. Wel lagen onze kamers op verschillende verdiepingen, dat is met kinderen van 13 en 14 niet helemaal handig, maar niet onoverkomelijk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden halfpension; het ontbijt was prima, niet heel erg uitgebreid. Het avondeten bestond uit drie keuzes die bij het ontbijt ingevuld konden worden. De laatste dag hadden we Italiaans buffet. Prima gegeten.

De skipassen die wij inclusief hadden geboekt waren geldig voor het gehele Zillertal. We konden met de skibus mee maar zijn met eigen auto gegaan. Ik schat zo’n 15 minuten rijden. Onze kinderen zijn nog niet hele ervaren skiërs dus Zillertal Arena was voor hen prima te doen. We zijn nog naar Konigsleiten geskied, wat ook goed te doen was. Krimmlerwasserfalle ook een tip

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Chantal,
    13-1-2019

Top locatie. Klein bultje af maar daarna skies aan en glijden naar de reiterkogel en zo omhoog. Heerlijk eten, super personeel en mooie appartementen. Als je kind les heeft, rijdt er een busje om je naar het trefpunt voor de lessen te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Goed, compleet en gezellig!

Wilfried van Amerongen,
    7-1-2019

Zeer compleet en goed appartement! Wij waren met 6 personen, 2 volwassenen en 4 kinderen (12, 13, 15 en 16). Alles aanwezig, makkelijk om een beroep te doen op Miriam en Arnold, die altijd behulpzaam zijn. Ze geven ook ongevraagd tips, dat helpt zeker.

Oudejaarsavond werden we verrast met oliebollen, appelbeignets en later bij het vuurwerk met een glaasje champagne, heel gemoedelijk allemaal.

Halverwege de week werd het appartement ook nog eens door Miriam en Arnold schoongemaakt, alle handdoeken gewisseld en alle kleding - die de kids door hun kamer hadden geslingerd - weer netjes opgevouwen...dit vonden ze erg leuk :-)

Kortom een goed en gezellig verblijf op 2 minuten loopafstand van de gondels.

We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Super camping!

Emmely,
    1-1-2019

Echt vakantie op deze camping. Kinderen van 5 en 7 hebben we bijna niet gezien. Vermaakte zich met veel andere kinderen in de speeltuin, trampolines, zwembad, skelters, dieren, schuur. S avonds marsmellows bij het campvuur. Mooie plekken aan de buitenrand en plekken direct aan de speeltuin. Prima, schoon sanitair. Centraal gelegen in Salzburgerland, veel te doen in de omgeving. Camping om te onthouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018