Zell am See

We hebben een aantal aanbieders voor Zell am See voor je op een rij gezet:

vakanties Zell am See

We hebben een aantal aanbieders voor Zell am See voor je op een rij gezet:

Reviews over Zell am See

Ontspanning door volledige ontzorging!

Marijke Stegeman,
    26-2-2019

Zell am See is een zeer mooi en uitgestrekt gebied met veel mogelijkheden. Je kan doormidden van een super skipas naar heel veel gebieden, waaronder Rauris, Dienten, Maria Alm, Kaprun, Badgastein en Flagau. De accomodaties zijn er allemaal zeer goed zowel hotels als appartementen. De plaatsen zijn ook leuk om te bezoeken en voor diegene die niet wil skieen zijn er volop gelegenheden om te shoppen of andere activiteiten te doen. De mensen zijn erg gastvrij en behulpzaam. Daarnaast zijn deverblijven schoon en goed onderhouden. Het eten en drinken is fantastisch en er zijn veel lokale specialiteiten. Voor ons voelt het als een tweede thuiskomen omdat er alles aan gedaan wordt door de bewoners uit dit gebied om je een optimale vakantie/verblijf te geven. Wij gaan graag naar deze omgeving en onze kinderen ook.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk plaatsje

Justus,
    12-2-2019

Zell am See is een leuk, klein skigebied wat goed bereikbaar is vanaf Nederland. Vanaf volgend seizoen aangesloten op Saalbach hinterglem, dus geen gebrek aan mogelijkheden. Daarnaast zijn er tal van leuke hutjes op de berg. Als gevorderde skiër/boarder kan het wel te klein aanvullen. Met een Salzburger Superski pas is dat probleem snel opgelost!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastische skivakantie

Esiteur,
    10-2-2019

Zell am see is een mooie plaats. Ze hebben alleen hier geen beginnerspistes voor echte beginners. In de buurt van Kaprun kan men op de beginnersweide beginnen na een dag of twee kan je bij de schmittenhöhe beginnen waarna je in saalbach op de berg de blauwe piste kan skiën. Heb zelf genoten met een beginer op deze weides. Zelf nog even een zwarte piste gepakt op snowblades

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gezellig en prima skigebied

Dennis,
    6-2-2019

Leuk en compact skigebied voor een paar dagen. Ga je langer? Dan kun je met je skipas gebruik maken van het gebied in Kaprun. De apres ski is gezellig! De sfeer in het dorp is goed en het dorp zelf is knus. De omgeving is prachtig! Vooral vanaf de berg op het meer uitkijken is super. Het enige minpunt is dat de rode pistes best stijl kunnen zijn. Dit kan zeker voor beginners een obstakel zijn.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top!!

Debby,
    3-2-2019

Wij zaten in een appartement (zeg maar huis) in Fürth en gingen iedere ochtend met de auto naar Zell am See of Kaprun om te skiën/boarden/sneeuwschoenwandelen. Het is prima aanrijden en parkeren is goed geregeld, er staan mannen op de parkeerplaats om je de goede kant op te wijzen en het is nooit heel ver van de lift. Deze week was het rustig en stonden we dichtbij, als je verder weg moet parkeren is er vanaf sommige parkeerplaatsen een shuttlebus om je naar de lift te brengen. De sneeuwcondities waren top, al was de dalafdaling in Zell am See (AreitExpress) wel wat ijzig. Vanaf Kaprun is er een Billa op de route om boodschappen te doen en vanaf Zell am See lag er een Hofer (Aldi) bijna op de route, wat het natuurlijk extra makkelijk maakt om op weg van de piste naar huis even boodschappen te doen voor het avondeten. Er zijn genoeg restaurants in de buurt, maar wij hebben iedere avond in ons eigen appartement gekookt. Al met al TOP!

Gereisd met vrienden in januari 2019
Zell am See scoort een 6,2 uit 10, op basis van 313 reviews