Hotel Lukashansl

• Sauna
Meer hotelinfo

155 reviews over Hotel Lukashansl

• 8GvH16-08-2019

Heerlijke week gehad, waar voor je geld

Na het lezen van de recensies her en der waren we wat huiverig over wat we aan zouden treffen. Het is ons alles meegevallen! We hadden een ruime grote kamer met nette gerenoveerde badkamer. De matrassen lagen wel erg door. Kamer werd elke dag verzorgt. Ontbijt was prima, ruime sortering brood, hartig en zoet beleg en een hard of zacht gekookt ei. Verder thee, koffie, warme choco en diverse fruitsappen (automaat) te krijgen. Alles werd ook telkens aangevuld. Diner was ok, de eerste 2 avonden was het niet zo lekker maar de overige 8 avonden prima. Voorgerecht soep of ham met meloen oid. Diner vlees met friet, rijst of gekookte aardappels keuze uit 2 gerechten. Nagerecht ijs of taart. Bediening is niet heel vlot, je voorgerecht staat eerder op tafel dan je drankje. Naar wat je betaald krijg je echt wel waar voor je geld. Het hotel is een mooie uitvalbasis voor de vele uitstapjes die er in de omgeving te maken zijn.

Met jonge kinderen

• 7johan ceulemans28-03-2019

Waar voor je geld, we gaan terug

veel van wat gezegd wordt klopt. Inschecken is sleutel krijgen zonder meer, ontbijt is basic, avondmaal is geen haut cuisine, hotel is beetje uitgeleefd, lang wachten aan balie voor iemand komt..... maar als je in de problemen geraakt met iets doen ze er wel alles aan om je te helpen en echt onvriendelijk personeel kwam ik niet tegen. Je krijgt hier waar voor je geld. Wij betaalde in het krokusverlof 2000 euro voor 5 volwassenen en 2 kinderen voor 7 nachten half pension, 57 euro per volwassene per nacht en kinderen gratis. Wat verwacht je voor die prijs?

Met jonge kinderen

• 8William Bangert25-03-2019

Prima hotel

Een leuk en goed familiehotel. Vrij veel negatieve reacties hierover. Zijn hier al verschillende keren geweest. Ieder keer weer prima naar ons zin gehad. Goede ruime kamer. Prima bedden en een mooie badkamer. Eten prima. Personeel ook. Ligt ook veel aan je eigen communicatie en contact. Dan krijg je dit zeker ook terug. Wil je echt veel luxe, moet je een 5 sterren hotel boeken. Voor deze fijne prijs heb je aan Lukashansl een prima fijn hotel. Alles bij de hand en skibus aan de voordeur.

• 3Ronald04-02-2019

Personeel zeer onbeschoft.

Hier moet je echt nooit heengaan. Kamers zijn oud en vies ..... vergane glorie ontbijt hebben we wel gedaan maar avond eten zijn wij maar ergens anders gaan eten wat een smerige boel. Eigenaressen liep de hele week in hetzelfde kloffie ........ bovendien werd je met de nek aangekeken. De glazen en verdere spullen waren overal op de gangen en lounges te vinden. BAH! Dit hotel hoort niet in Oostenrijk te staan.

Met oudere kinderen

• 6Bruno20-01-2019

Gezellig hotel waar echter de sevice te wensen ove

In potentie een goed en sfeervol hotel echter is het personeel op de barman na niet echt vriendelijk. Bij aankomst wordt geen info verstrekt over het hotel en de faciliteiten. Wanneer men hier naar vraagt wordt er weinig respons op gegeven. Het hotel heeft een eigen skiverhuur waar alleen maar oude en soms versleten producten worden aangeboden. Boeking was inclusief half pension maar het ontbijt is karig en het diner is niet top.

Met oudere kinderen

• 2018
    7Peter van Bastelaar03-12-2018

Prima met een groep

Prima verblijf voor goedkope prijs, lekker eten, leuke bar. Echter de skibus naar Zell am See niet altijd handig qua tijdstippen.

Alleenreizend

• 5Luuc Bergsma29-01-2018

Een paar aandachtspuntjes..

Basic hotel, personeel straalt uit alsof ze in een strafkamp zitten en of lachen verboden is. Laat hun alsjeblieft ergens gaan werken waar ze wel blij van worden. Half pension klinkt leuk, ontbijt is goed, maar avondeten is niet te slikken. Proeft en ziet eruit als magnetron voedsel. Kamers zijn opzich netjes, maar gaten in het beddengoed etc. 2 bedden zijn doorgezakt, maar met een goede borrel op heb je daar geen last van. Wifi niet bruikbaar, zo traag als... 💩 owja, de skibus stopt voor het hotel, dat is top!

• 2017
    7Martin05-12-2017

Prima hotel voor grotere groepen.

Hotel is zeer geschikt voor grotere groepen.

Alleenreizend

• 7Annemiek13-03-2017

Best okay voor de prijs.

Kamer (met balkon) was prima, douche was super! Bed was prima, stevig matras, niet doorgezakt ofzo. Hoofdkussen minder, dus als je niet van dons houdt neem dan je eigen kussen mee. De receptie was zeer slecht bemand. Lang wachten en roepen om iemand richting de balie te krijgen. Een belletje zou uitkomst bieden! Geen uitleg over de maaltijden bij het inchecken en bij het uitchecken de sleutel maar op de balie gelegd, net als vele andere gasten.. Het ontbijtbuffet bevatte geen koffie. Ook de bar was op dat moment dicht om het evt te kunnen bestellen. Verder redelijke keus aan broodjes, yoghurt, vleeswaar en kaas. Avondmaaltijd was okay, geen culinair hoogstandje, maar goed weg te krijgen. Dagelijks de keus uit twee hoofdgerechten en twee nagerechten. En een soepje vooraf. Het saladebuffet was een prima aanvulling hierop. 2 avonden een dinerbuffet, waarvan 1x in de keuken. Inclusief polonaise op feestmuziek! Barman Robert was wél een echte gastheer, zorgde voor een gezellige sfeer in de hotelbar. De skibus stopt echt letterlijk voor de deur, maar wij kozen voor eigen vervoer naar de pistes. Parkeergelegenheid bij het hotel leek karig, maar nadat we de parkeergarage ontdekt hebben bleek er ruimte zat! Voor de prijs was het een redelijk hotel.

• 5V10-03-2017

Skieweek bergafwaards

Na een gesprek met de receptie zijn we uiteindelijk gedumpt in een te kleine kamer.. hier over beginnen leidde tot een snau en de.reactie dat er geen andere kamer was.deze week. Fout reisorganisatie werd.iedere.keer gezegd. Al in deze.kamer werden wij vergezeld door minimaal 2 zolvervisjes per avond. De handdoeken doe wij in de ochtend op de grond gooide.lagen die avond netjes opgevouwen, nat en vies op ons te wachten. Van de receptie wel iedere dag nieuwe handdoeken gekregen.  Tot voorkort zei ik het ontbijt valt niiet te verpeste. Maar door.weinig vers fruit, snotterige eieren, het ontbreken aan chocopasta en te weinig broodjes bij laat ontbijten doen ze toch hun best. Om over de geringe hoeveelheid avond eten maar niet te beginnen. Waar doorgaans vrij lang op gewacht moet worden. 4 jaar geleden waren wij ook in dit hotel, was toen prima te doen. Wel ver van uitgaan Zell am See. De trein is hiervoor een optie.

7 tips over Hotel Lukashansl

• Rienk, 21-03-2014

Skibus stopt voor de deur. Erg gemakkelijk.

• Leo, 04-03-2012

Skiverhuur is goedkoop en direct in de kelder van het hotel. heel makkelijk. Als je dit niet via het reisbureau reserveerd krijg je betere kwaliteit spullen. Nog een tip, huur een locker voor 5 euro per dag op de berg. Scheelt je heel wat gesjouw met je spullen.

• J. Bouwman, 23-07-2012

Het personeel in de bediening loopt de hele dag met een nors gezicht en een vriendelijk woord kan er niet af.

0 vragen over Hotel Lukashansl

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
    • Sport & SpelBiljart