vakanties Bruck an der Großglocknerstraße

Reviews over Bruck an der Großglocknerstraße

Prima met een groep

Peter van Bastelaar,
    3-12-2018

Prima verblijf voor goedkope prijs, lekker eten, leuke bar. Echter de skibus naar Zell am See niet altijd handig qua tijdstippen.

Nog steeds geweldig

Peter,
    7-10-2018

Wij gaan het komende jaar al weer voor de zesde keer naar hotel Lukasmayr in Bruck, omdat het ons nog steeds prima bevalt .

Ontbijt is goed en heel uitgebreid en bij het buffet is er voor ieder wat wils.

Gezien de prijs is de kwaliteit bijzonder goed, de kamer die wij altijd altijd hebben is gedateerd, maar gebruiken die toch alleen om te slapen en te douchen.

De kamer wordt iedere dag schoongemaakt, het bed opgemaakt en ontvangen iedere dag schone handdoeken als je deze in de badkamer op de grond gooit.

Het personeel en bedrijfsleiding is heel vriendelijk en behulpzaam het enige minpunt is het parkeren van de auto.

Als ik enkele voorafgaande review`s lees zie ik dat er ook nog mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, jammer.

Heerlijke camping

Bart,
    28-8-2018

Keurige camping met veel voorzieningen & mooie ligging. Voor kinderen meer dan genoeg te beleven (speeltuin, klimactiviteiten bij meertje, kidsclub). Wij hadden stacaravan via touroperator- keurig onderkomen. Ligging onderaan talud van de provinciale weg vonden wij niet hinderlijk, hoogstens dat je in de ochtendspits misschien veel (vracht)verkeer hebt maar het was geen belemmering. In de omgeving erg veel te doen, heerlijk gewandeld op de Schmitten en door de kloof bij Kaprun. Niet eens gebruik gemaakt van zwembad op de camping, zag er heel mooi uit. Goed gegeten in het restaurant. Erg veel supermarkten in de omgeving. Kortom: prima uitvalsbasis!

Mooie camping!!

Avw,
    28-8-2018

Super mooie camping. We hadden via touroperator een stacaravan gehuurd. Keurig schoon, mooie plek en een super aardig stel die je wegwijs maakt! Camping wordt goed onderhouden. Super mooi meer en een prachtig zwembad met fitness en welness.

Voor oudere kinderen ook genoeg te doen.

Veel te doen in de omgeving.

Mochten wij weer naar deze omgeving in Oostenrijk op vakantie gaan, dan boeken we zeker weer op deze camping.

Verrrassend goed

Claessens,
    21-8-2018

Leuk hotel om van daaruit te vertrekken naar verschillende bezienswaardigheden . Weliswaar met auto of openbaar vervoer. Eten was lekker en er was voldoende afwisseling. S morgens wel hetzelfde maar voldoende. Dorpje zelf is heel authentiek en er is niet echt iets te beleven. Prijs/kwaliteit zeker niet slecht.

Bruck an der Großglocknerstraße scoort een 7,5 uit 10, op basis van 116 reviews