Sorteren

6-11-2018

Sehr nettes Personal wunderschöner Wellnessbereich alles topp

Toller Platz

5-11-2018

Toller Platz. Konnten sogar noch den sehr guten Tennisplatz nutzen. Nächstes Jahr ist im Sommer schon gebucht!

Wunderschönes und großes Mietbad; Wellnessbereich + sehr

4-11-2018

Wunderschönes und großes Mietbad; Wellnessbereich + Fitnesstudio sehr gute Ausstattung; Reifenrutsche super;

Platz hatte bei Regen leider riesige Pfütze vor dem Wohnwagen (auch bei den Nachbarn) -> dringend auffüllen!

Nog steeds geweldig

Peter
    7-10-2018

Wij gaan het komende jaar al weer voor de zesde keer naar hotel Lukasmayr in Bruck, omdat het ons nog steeds prima bevalt .

Ontbijt is goed en heel uitgebreid en bij het buffet is er voor ieder wat wils.

Gezien de prijs is de kwaliteit bijzonder goed, de kamer die wij altijd altijd hebben is gedateerd, maar gebruiken die toch alleen om te slapen en te douchen.

De kamer wordt iedere dag schoongemaakt, het bed opgemaakt en ontvangen iedere dag schone handdoeken als je deze in de badkamer op de grond gooit.

Het personeel en bedrijfsleiding is heel vriendelijk en behulpzaam het enige minpunt is het parkeren van de auto.

Als ik enkele voorafgaande review`s lees zie ik dat er ook nog mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, jammer.

Wirklich toller und sehr gepflegter Campingplatz

29-9-2018

Wirklich toller und sehr gepflegter Campingplatz. Die Parzellen sind genügend groß und mit Frisch- und Abwasser ausgerüstet.

Bruck an der Großglocknerstraße scoort een 7,8 uit 10, op basis van 116 reviews