Sorteren

vakanties Bruck an der Großglocknerstraße

Reviews over Bruck an der Großglocknerstraße

Mia Verhoeven
    28-6-2018
    Een van de mooiste campings, Woferlgut, vind je in Bruck. Het meest mooie is het nieuwe zwemparadijs, indrukwekkend. Een prachtige omgeving, geschikt voor bergtochten, wandelen, fietsen, mountainbiken en een bezoek aan Zell am See is aan te bevelen. Je kunt zowel om het meer wandelen als fietsen. Seekamp heeft een uitnodigend terras voor een drankje of lunch.

Grappig dorpje

Ron Wuijster
    26-6-2017

Is van alles voorzien, grote super, tankstation, bakker enz.

Prima ligging voor uitstapjes naar o.a. Zell am See en de Grossglockner.

rustig dorp

Inge
    14-2-2017
    Het is een heel rustig dorp. Weinig tot uitgaansgelegenheden, wel goede restaurantjes (met name Taj Mahal (voorheen pizzeria Venetia). Leuk om doorheen te wandelen of op een terrasje te zitten. Donderdagavond is er altijd een concert van de plaatselijke 'Musikkapelle' in het paviljoen. Met kleine kinderen of zonder kinderen prima, voor oudere kinderen/pubers is hier niet veel te beleven. Genoeg winkels voor inkopen (Billa, Maximarkt enz) en anders ben je vlakbij Zell am See en Kaprun.

wij gaan weer voor het 3de jaar

Lucas van 't Hoenderdaal
    12-2-2017

Bruck is een mooie plaats , maar in de avonden. is er in het dorp weinig te doen, maar Lukasmayer heeft een gezellige en mooie bar, Waar je gratis drinken kan, Bier , Wijn, en Sap, en limonade, en indien nodig de open haard aangaat, , en tegen een kleine vergoeding zijn er ook klein snacks, De Cultuur van het dorp is ook zeer mooi .maar het si wel een klein dorpje . De omgeving is wel bijzonder bvb de rit naar de Grosglockerberg met meer dan 28 haarspeld bochten, je kan ook met een touringcar naar boven, het is de moeite waard, Ook kan je met een stoomlocomotief een rit van 3 uur maken naar de watervallen van Krimmel, de hoogste van Europa ( wordt gezegd ) Zellm an See ligt ongeveer 3 km ban Bruck , je kan er heen lopen ,met de bus en met de trein , en daar is heel veel te beleven . Waar wij ooit geweest zijn in de afgelopen jaren was de sfeer 100% en ook de mensen zijn heel aardig daar , geen toeristen tijgers, En de natuur prachtig op de groot glosner ligt de eeuwige sneeuw.je kan er overal genieten en ook nog eens voor weinig geld .

Zell an see was leuk maar druk

ben
    13-9-2015

Wat me bij is gebleven zijn alle Arabieren met boerka's enden ook nog met zonnebril

Druk op de weg naar Zell an see

Prachtige omgeving zoals kaprun met de klamm en de stausee mooserboden

Bruck an der Großglocknerstraße scoort een 7,9 uit 10, op basis van 114 reviews