Vakantiepark Landal Katschbergstersterstersterster

• 9.1Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 9.9Ligging t.o.v. pistes
  • 9.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Katschberg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Ski Life ligt in skidorp Katschberg. Vanuit je accommodatie wandel je naar de pistes. Verblijf je hier dan kun je gratis gebruik maken van de skiliften en het avonturenpark. Overnachten kan ook in groepsaccommodaties. Altijd voldoende vermaak dankzij de Bolloclub en het zwembad. Pak in Katschberg de lift naar Adlerhorsthütte en wandel terug.

201 reviews over Vakantiepark Landal Katschberg

• 2019
    9Linda01-11-2019

Mooi park

Landal Katschberg is een leuk klein park. We waren er in de herfstvakantie met echt mooi herfstweer. We zaten in een gerestyled 8L1 appartement. Het appartement was heel schoon en mooi ingericht. Minpuntje was dat in de wc's geen wastafels en prullenbakken waren. Als je boekt bij het park krijg je gratis de Lungau-card erbij, alleen jammer dat we er die week weinig gebruik van konden maken, aangezien de weg er toen uit lag naar Lungau. In de herfstvakantie waren er ook weinig restaurants open. Op het park zijn vriendelijke medewerkers. Het park heeft een mooie ligging, ook direct aan de skipistes. We hebben deze week erg genoten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Erik29-07-2019

Prima.

Leuk kleinschalig park in een bergdorpje waar veel activiteiten zijn te doen. Omgeving ook mooi. Vriendelijk en actief personeel. De klim van 15 procent is het enige nadeel wat ik kan bedenken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Albert Bruggink12-03-2019

Fantastisch!

Het park is echt een aanrader, mooie huizen, heel gezellig en up to date ingericht, een aantrekkelijke Bolloclub voor de kleintjes en, heel belangrijk, een team van aardige en behulpzame jonge mensen. Het skigebied is mooi en gezellig.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Leonie Lugtenberg02-02-2019

Amazing

Onze eerste wintersport vakantie was in Katschberg , niet ver van Salzburg. Wat een onvergetelijke week was dat met veel vallen en opstaan. Geweldige pistes , en nog lang niet alles gezien van dit gebied. Zou zo weer terug gaan. De accommodaties waren perfect voor een groep als ons, alles was netjes en goed geregeld.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 2018
    8fam. van Vliet21-01-2018

Mooi gelegen kleinschalig vakantiepark

Het 10-persoons appartement is ruim en geschikt voor meerdere gezinnen. Voldoende comfortabele zitplaatsen. Fijne sauna. De huizen zijn vanaf de piste op een paar honderd meter lopen bereikbaar. Dat is fijn als je in het huis wilt lunchen. Huis is voorzien van een zeer ruime hoeveelheid serviesgoed. Alleen opscheplepels waren er niet.
    Sommige onderhoeslakens zijn echt aan vervanging toe (gepild door het vele wassen). De dekbedden zijn niet warm genoeg om in een onverwarmde kamer te slapen. De bedden zelf zijn wel goed maar een aantal van ons vond ze erg hard. Voor de skiërs : voor de echte gevorderden te weinig variatie. Bovendien was één van de langere stoeltjesliften erg snel gesloten. Het zwembad was in onze week rustig. Heerlijk kunnen zwemmen. De Bolloclub is voor kinderen leuk maar was ook deze week erg rustig.

Boodschappen doen gaat het beste in Sankt Michael maar dat is een flinke afdaling (15%). In het dorpje op loopafstand van het park is een Kaufhaus waar je ook e.e.a. kunt kopen als je zelf wilt koken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

8Fam. Bergsma29-08-2017

Geweldig genoten!!

Iedere morgen genoten van de zonsopgang in deze mooie omgeving. Ligging van het park is geweldig! Vooral de gratis verstrekte Katschbergcard heeft ons veel leuke uitstapjes bezorgd. Het bezoek aan Outdoorparc Lungau was een bijzondere ervaring. Zippwire tussen de bergen. Het uitzicht vanaf de berg Aineck, lift te voet te bereiken vanuit het park, was SUPER!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Willeke08-08-2017

Prachtig park

Mooie appartementen, prachtige ligging. De gratis Katschbergkaart zorgt voor veel voordeel op uitstapjes. Aanrader: binnen/ buitenzwembad in Tamsberg. Personeel is vriendelijk en er is genoeg te beleven in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Wim22-07-2017

Uitstekend

Ruim huisje maar nadeel dat aan het eind van de middag je in de schaduw van de bergen zit. Inbegrepen een katschberg-pas waarmee je gratis van diverse voorzieningen zoals liften avonturenpark etc gebruik kan maken. Dit levert een enorm voordeel op. Ook voor kinderen genoeg te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Pia akkerman20-07-2017

Heerlijk park

Landal katschberg is een fantastisch park , zeker met kinderen. Pistes liggen in het dorp en als ouders kun je de kinderen zien beginnen met de skilessen. In de zomer valt er genoeg te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Preeker02-02-2017

Fantastische plek met kleine kinderen

Alles keurig verzorgd pistes super goed (bijna alles kunstsneeuw) gemakkelijk naar de baby (om van oppas te wisselen)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

36 tips over Vakantiepark Landal Katschberg

• Saskia Dijkhuis, 03-02-2014

Alles is aanwezig boven op de berg,restaurants,winkels ed.

• wim.budding, 25-10-2013

Koop een Karnten kaart en je hebt 100x gratis toegang op liften, parken , musea. prijs van zo'n kaart heb je er na 2 attractie bezoeken al uit.

• MJFE, 04-01-2014

Tip: boek skilessen bij Friendly Catharina. Persoonlijk contact met de eigenaar van de skischool en wat kleinschaliger dan de andere skischolen. Onze dochters hadden les in een groep van slechts vijf kinderen. Werden met het busje opgehaald en naar eigen Kinderland gebracht. Na drie dagen de piste op. Op donderdagochtend skiwedstrijd. De eerste drie krijgen een mooie bokaal en de anderen een medaille.

21 vragen over Vakantiepark Landal Katschberg

• Dina, 16-07-2019

Appartement 106

Ik zou graag willen weten hoe de ervaringen zijn van appartement 106. (4A/ C2) Graag veel info en foto’s

• Leonie, 04-02-2019

Sauna

Zit er een gewone sauna of een infrarood sauna in een 4-6 persoonshuisje?

• Leon, 29-05-2018

Vrijstaand chalet

Kan iemand mij vertellen welk chalet het mooiste uitzicht heeft ? en welk chalet we beslist niet moeten boeken i.v.m ligging/

Vakantiepark Landal Katschberg info

• Aantal sterrenstersterstersterster