Vakantiepark Landal Katschberg

8,6

• Activiteiten8,0
  • Ligging t.o.v. pistes9,0
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Katschberg voor je op een rij gezet:

183 reviews over Vakantiepark Landal Katschberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi gelegen kleinschalig vakantiepark

fam. van Vliet
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen9

Het 10-persoons appartement is ruim en geschikt voor meerdere gezinnen. Voldoende comfortabele zitplaatsen. Fijne sauna.

De huizen zijn vanaf de piste op een paar honderd meter lopen bereikbaar. Dat is fijn als je in het huis wilt lunchen.

Huis is voorzien van een zeer ruime hoeveelheid serviesgoed. Alleen opscheplepels waren er niet.

Sommige onderhoeslakens zijn echt aan vervanging toe (gepild door het vele wassen). De dekbedden zijn niet warm genoeg om in een onverwarmde kamer te slapen. De bedden zelf zijn wel goed maar een aantal van ons vond ze erg hard.

Voor de skiërs : voor de echte gevorderden te weinig variatie. Bovendien was één van de langere stoeltjesliften erg snel gesloten.

Het zwembad was in onze week rustig. Heerlijk kunnen zwemmen.

De Bolloclub is voor kinderen leuk maar was ook deze week erg rustig.

Boodschappen doen gaat het beste in Sankt Michael maar dat is een flinke afdaling (15%).

In het dorpje op loopafstand van het park is een Kaufhaus waar je ook e.e.a. kunt kopen als je zelf wilt koken.

Geweldig genoten!!

Fam. Bergsma
29-8-2017
  • Onderkomen8

Iedere morgen genoten van de zonsopgang in deze mooie omgeving. Ligging van het park is geweldig! Vooral de gratis verstrekte Katschbergcard heeft ons veel leuke uitstapjes bezorgd. Het bezoek aan Outdoorparc Lungau was een bijzondere ervaring. Zippwire tussen de bergen. Het uitzicht vanaf de berg Aineck, lift te voet te bereiken vanuit het park, was SUPER!

Prachtig park

Willeke
8-8-2017
  • Onderkomen8

Mooie appartementen, prachtige ligging. De gratis Katschbergkaart zorgt voor veel voordeel op uitstapjes. Aanrader: binnen/ buitenzwembad in Tamsberg. Personeel is vriendelijk en er is genoeg te beleven in de omgeving.

Uitstekend

Wim
22-7-2017
  • Onderkomen9

Ruim huisje maar nadeel dat aan het eind van de middag je in de schaduw van de bergen zit. Inbegrepen een katschberg-pas waarmee je gratis van diverse voorzieningen zoals liften avonturenpark etc gebruik kan maken. Dit levert een enorm voordeel op. Ook voor kinderen genoeg te beleven.

Heerlijk park

Pia akkerman
20-7-2017
  • Onderkomen8

Landal katschberg is een fantastisch park , zeker met kinderen.

Pistes liggen in het dorp en als ouders kun je de kinderen zien beginnen met de skilessen.

In de zomer valt er genoeg te beleven.

Fantastische plek met kleine kinderen

Preeker
2-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen9

Alles keurig verzorgd pistes super goed (bijna alles kunstsneeuw) gemakkelijk naar de baby (om van oppas te wisselen)

• Onderkomen9

Fijn park met mooie huisjes. Ligt prachtig in de natuur. Katschberg is een skidorp met hotels, restaurant en paar winkeltjes. Voor boodschappen moet je wel even de berg af. Hebben al meerdere parken van Landal in Oostenrijk bezocht, maar deze weg vanuit het dal naar boven was wel de meest stijle (15%). Echter wel prima brede weg, dus het gaat alleen wat minder snel.

Fijne zomervakantie gehad!

netty/hans
5-9-2016
  • Onderkomen9

Mooi, kleinschalig park. Huisje van alle gemakken voorzien.Duidelijke infomap aanwezig in het huisje.

De weg erna toe ( 15% ) is inderdaad vrij stijl, maar goed te doen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral voor kinderen, wordt er veel georganiseerd.

Mooie wandelroutes in nabije omgeving, alle andere uitstapjes en bezienswaardigheden zijn wel iets verder rijden, maar zeker de moeite waard.

Raggaschlucht in Flattach was mooi, maar best wel een pittige "beklimming" via een alsmaar stijgende houten, soms glibberige trap. Afdaling via bospad naar beneden ook vrij stijl. Kortom: voor jonge kinderen en ouderen niet erg geschikt.

Prima park

van Wijngaarden
19-8-2016
  • Onderkomen9

Mooie ruime appartementen en in de omgeving is heel veel te doen. Aanraders: schatzoeken in de Donnerschlucht, Waterpark Fallbach, Nocky Flitzer en Nocky's Almzeit, wandelen in het Pollatal.

Het zwembad is niet groot, maar voldoet. Prima speelgelegenheid voor kinderen en vriendelijk personeel. Prima Landal park.

Top vakantie in een super mooie omgeving !

Fam. uit Westerlo
13-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen8

Reizen met kinderen van 8 en 11... We verbleven in een appartementje vlak aan de receptie. Het appartement was netjes en had een klein balkonnetje. Minpuntje was dat je niet echt kon ontbijten op het kleine balkon terras. Voor de rest was het echter zeer goed in orde. Omgeving is prachtig. Voor de kinderen is er genoeg te doen, zwembad is simpel maar ok ! Katschberg zelf is een echt skidorp waar het vrij rustig is in juli. Tips voor uitstappen :

- Raggaschluft in combinatie met de Mölltaler gletsjer (Flattach)

- Märchenwandermeile-Drachenschlucht (Trebesing)

- In Katschberg - wandeling naar de Gamskogelhütte (2tal uurtjes)

- In Katschberg - met de lift naar de Adlerhorsthütte, vervolgens via de Brandsteinerhütte terug naar beneden (10km, reken op 3-4 uurtjes wandelen) super mooie uitzichten.

- Pizza eten bij Stamperl

Het was boven gemiddeld 20° maar eenmaal in het dal kon je snel genieten van 27 tot 30°. Kärnten kaart is wel een aanrader ! Haal je er direct uit.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Katschberg in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Katschberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.