Sorteren

Reviews over accommodaties in Karinthië

Voor herhaling vatbaar

Carla
    16-9-2018

Prima camping voor een langer verblijf of zoals wij voor een paar dagen. Keurig sanitair, klein restaurant met prima kaart en prijzen. Broodjes zijn ‘s morgens op de camping verkrijgbaar. Wij hadden prima plek met uitzicht op de Milstattersee.

Bijzonder mooie plek, een heerlijke vakantie!

Nienke Rensink
    30-8-2018

Een mooi authentiek pension wat een geweldig uitzicht heeft! Susan en Jim zijn erg aardig en zeer hartelijk als gastvrouw en gastheer. Ze willen alles wel doen om het je naar de zin te maken. Het pension is echt qua inrichting authentiek! Echt op en top Oostenrijks! Degelijk, schoon en super bedden! Ik houd er persoonlijk niet van om in een modern en strak hotel/pension te slapen en daarom was dit geweldig! Midden tussen de echte Oostenrijkers een heerlijke vakantie! Wij gaan zeker terug!

Mooi verzorgd en aangenaam hotel.

Steven
    25-8-2018

Middelgroot hotel, kort bij de Presseggersee. Als je minimum drie nachten verblijft, krijg je een toegangsticket voor de ligweide aan de zee over het hotel (de moeite waard voor kinderen / grote speeltuin, mooie ligweide, restaurant en uiteraard een prachtig ondiep warm meer!). Het hotel zelf is niet super modern, maar is netjes en heeft het comfort dat nodig is (WIFI etc).

In het hotel heb je een binnenzwembad, buitenzwembad, bubbelbad en verschillende sauna's. De zwembaden zijn niet zo groot, maar voldoende om eens eens een duik te nemen. De ligweide van het hotel zelf is ook verzorgd, met kleine speeltuin, trampoline etc. Kinderen kunnen hun hier zeker vermaken.

Het ontbijt was lekker, alsook het avondeten. Wij hebben hier geen opmerkingen over.

Er is voldoende te doen in de omgeving.

Tip: Met de kinderen zeker eens de rodelbahn in de buurt proberen!

Aanrader!!!

Werner
    23-8-2018

Wij zijn 10 dagen in Gmeineck geweest en hebben er een geweldige tijd gehad. Fijn appartement, goed ontbijt en eigenaren die alles doen om je tijd zo fijn mogelijk te maken. De B&B wordt elke dag door hun weer spic en span schoon gemaakt. Echt top. Als je nog foto's tegen komt van het zwembad dan kun je die wegklikken. Het is er niet meer en ipv daarvan is er tuin en terras gekomen. Het terras waar je trouwens lekker op kunt ontbijten terwijl de herten iets verderop uit de mais schieten. De ligging is lekker rustig en oploop afstand van Seeboden en het meer.

Geweldig voor deze prijs!

Fam B
    2-8-2018

Super goede prijs/kwaliteit verhouding! Eten erg goed, de kamer in het bijgebouw was prima na een bijbetaling (beter dan in het oude wat verdere bijgebouw)!

Omgevingv is prachtig de tochten vanuit het hotel erg leuk ook voor de kinderen! Kortom een super fijne vakantie gehad!!!