Sorteren

1.255

vakantie Karinthië

Reviews over accommodaties in Karinthië

Mooie camping met veel " vaste" campinggasten

Susan
    8-7-2018

Een prachtige omgeving, waar veel te doen is. De camping is niet al te groot met een mooi zwembad en sanitairgebouw. De kampeerplaatsen zijn wel erg klein met als gevolg dat je heel dicht op elkaar staat. 's Avonds tot laat rumoerig met name door de kinderen van de vele vaste campinggasten. Wat ons opviel, was dat er veel campinggasten zijn die daar al vele jaren komen en vinden dat alles moet gaan zoals zij willen. Wellicht een tip voor deze mensen om eens een andere camping te zoeken, dan bijv. voortdurend te roepen dat het "vroeger" allemaal beter en gezelliger was en zich af te zetten tegen alle nieuwe ontwikkelingen.

Prima hotel, gezellige eigenaren in mooie omgeving

Annie
    3-7-2018

Heel gezellig, huiselijk hotel met vriendelijke gastvrouw en -heer en personeel. Mooi uitzicht op de bergen vanaf het balkon.

Heel goed

Thies en Jacoba
    29-6-2018

We zijn het (actieve) deel van onze vakantie in Haus am Wald geweest. Prachtige plekje, mooi uitzicht en alles top voor elkaar. Bij Hessel en Sandra voel je je direct thuis. Ze geven graag advies en zijn in voor een gezellig praatje zonder dat het opdringerig wordt.

Zeker aan te raden. Wij verbleven in het app Fichte. Dit vonden we prima omdat we maar een paar dagen waren maar als we nog eens terugkomen, wat wat ons betreft zeker zal gebeuren, dan gaan we voor 1 van de grotere appartementen. Een aanrader.

Prachtige omgeving in eenvoudige hotel

Andre
    17-6-2018

All in hotel wat in `n prachtige omgeving ligt. Ontbijt is elke ochtend wel hetzelfde, weinig variatie. Als je lunchpakket wil hebben moet je vreemd genoeg betalen. Avond eten is in buffet maar als je niet op tijd bent eet je elke dag friet.Gratis drank zoals cola e.d. is niet de drank die je gewend bent. Koffie is niet te drinken, dit is een of andere c merk. Hotel kamers kunnen wij niet beoordelen want wij zaten in familie kamer, dit zijn grotere appartementen die hoger gelegen liggen achter het hotel, dus je moet `n flinke klim maken hier naartoe. Deze zijn ruim bedeeld met keukentje met grotere koelkast. Duidelijke wandelroutes die vanuit het hotel beginnen, van 1 tot 7 uur wandeltijd. Skiliften waren helaas nog niet open maar die zijn er genoeg. Uitstapjes naar Italië is zo gemaakt, binnen 5 minuten zit je al in Italië. Ook vanuit het hotel kun je `n wandelroute met gids regelen en is zeker de moeite waard.

Geweldig genoten!!

Fam. Bergsma
    29-8-2017

Iedere morgen genoten van de zonsopgang in deze mooie omgeving. Ligging van het park is geweldig! Vooral de gratis verstrekte Katschbergcard heeft ons veel leuke uitstapjes bezorgd. Het bezoek aan Outdoorparc Lungau was een bijzondere ervaring. Zippwire tussen de bergen. Het uitzicht vanaf de berg Aineck, lift te voet te bereiken vanuit het park, was SUPER!

Karinthië scoort een 8 uit 10, op basis van 2375 reviews