1.256

Reviews over accommodaties in Karinthië

Heerlijke vakantie.

Michiel Kremers,
    3-1-2019

Heerlijke vakantie genoten afgelopen zomer. Tien jaar op deze camping zullen we zeker niet halen maar voor volgend jaar is er, tijdens het verblijf, al een plaats gereserveerd voor 2019.

En de plaatsen zijn inderdaad niet ruim, er komen mensen al 10 jaar, enz enz. maar als je je een beetje verdiept in een camping kun je jezelf een teleurstelling besparen.

Wij hebben geweldig genoten van deze camping en de omgeving dat we nogmaals geboekt hebben om van de rest te kunnen genieten.

Heerlijk ! Mooi, relax en uitgerust.

Bart,
    9-12-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving, heerlijk zwem en watersport meer direct aan de camping, vele bezienswaardigheden en natuur schoon in nabije omtrek. Mooi schoon sanitair.

Mooie camping in een mooi gebied

Leon De Winter,
    6-12-2018

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

Karinthië, een aanrader.

Piet Winters,
    1-12-2018

Nette camping gelegen in het Drautal. Goed wandel -en fietsgebied en op loopafstand van het station, alwaar men voor een kleine vergoeding ook de fiets per trein mee kan nemen. Vriendelijk en behulpzaam personeel van touroperator/camping/restaurant. Mooie en schone steden/dorpjes in het bergachtige gebied.

Hele mooie schone camping aan een prachtig meer

Janneke,
    30-10-2018

Mooie schone camping aan een prachtig meer