• Type accommodatie

Karinthië

Reviews over accommodaties in Karinthië

In alle opzichten fantastisch

Arie Gijzen, 9-2-2018
    Personeel zorgt ervoor dat je permanent in de watten wordt gelegd.

Helemaal in orde!

Dhr. van den Bosch, 8-2-2018
    Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamers met goede bedden en prima douche. Lekker eten. Rustig dorp. Heerlijk!

Fijne uitvalsbasis

Robert, 29-1-2018
    Mooie, goed onderhouden camping in het prachtige Karinthië. Snelle toegang tot het privéstrand (ligweide) van de camping aan de Presseger See, en ook een leuk zwembadje op de camping zelf. Onze stacaravan stond wat hoger dan het grootste deel van de camping, wat voor een mooi uitzicht zorgde. Fijne tijd gehad!

Topvakantie gehad

Marco, 12-11-2017

Na een week Tirol, de tweede week van onze vakantie hier doorgebracht. Zeer ruim en schoon appartement en van alle gemakken voorzien. We hadden appartement Tulpe met een groot balkon waarop we 's ochtends ontbeten en 's avonds hebben gegeten als we zelf kookten. Hans en Anita zijn erg gastvrij en heel attent. Pizza uit hun pizza over is echt heerlijk en ook zeker een aanrader.

In Karinthië is zeer veel te doen. Wij hebben er een actieve vakantie gehad met oa. prachtige bergwandelingen naar de Kohlrosthutte en door de Garnitzenklamm, klimmen in de Hochseilgarten in Greifenburg in combinatie met het naastgelegen zwemmeer. Aan het einde van een warme dag ook regelmatig een duik genomen in het zwembad in het dorpje zelf, met ruime ligweide, glijbaan en beachvolleybalveld.

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Geweldig genoten!!

Fam. Bergsma, 29-8-2017
    Iedere morgen genoten van de zonsopgang in deze mooie omgeving. Ligging van het park is geweldig! Vooral de gratis verstrekte Katschbergcard heeft ons veel leuke uitstapjes bezorgd. Het bezoek aan Outdoorparc Lungau was een bijzondere ervaring. Zippwire tussen de bergen. Het uitzicht vanaf de berg Aineck, lift te voet te bereiken vanuit het park, was SUPER!
Karinthië scoort een 8 uit 10, op basis van 2367 reviews