1.254

vakantie Karinthië

Reviews over accommodaties in Karinthië

Helemaal prima!

Miriam, 22-4-2018
    April 2018, voorseizoen en mooi weer. Met partner, 1 hond en 1 kind van 14. Maar 6 campers /caravans op de camping, aangezien we een Acsi-kaart hebben hadden we voor deze camping gekozen omdat dit de einige was aan de ossiachersee die open was en waar je met de hond welkom was. Er gelden wat strenge regels voor de uitlaat route voor de hond. Maar wij konden daar wel mee leven omdat we weten dat ze in Oostenrijk niet zo dol zijn op honden. Het ziet er schoon en onderhouden uit. Naar het plaatsje Ossiach is het ongeveer 10 Minuten fietsen, daar is een kleine Supermarkt. Voor de rest was het schoon en keurig onderhouden. Prima WLan op de hele camping super ontvangst!

FIjne tijd gehad.

Dennis, 10-3-2018
    Fijne accomodatie, leuk opgezet als een klein dorp, vriendelijk personeel, ook leuk in de zomer, echt voor families.

Geweldig!

Fam. Schermer, 28-2-2018
    Super hotel. Wij zaten in een familiekamer, mooie kamer met prachtig uitzicht. Goed schoon en prima bedden. De eigenaren erg vriendelijk net als het personeel. Ontbijt is heerlijk en ook het avondeten is erg goed. Prima verbinding om naar het skigebied te gaan. Shuttle busje stopt voor de deur, ging prima. Katschberg erg leuk skigebied. Veel Nederlanders kinderen zaten in klasje van skischool Katschberg en hadden het erg naar hun zin. Ze doe het heel leuk. Kortom een super vakantie, volgend jaar weer.

Fijn hotel, centraal gelegen

Carel Doesburg, 15-2-2018
    Goed eten en ruime keuze. Heerlijk zwembad en sauna, gewoon een heel goed hotel en lekker centraal in Techendorf

Geweldig genoten!!

Fam. Bergsma, 29-8-2017
    Iedere morgen genoten van de zonsopgang in deze mooie omgeving. Ligging van het park is geweldig! Vooral de gratis verstrekte Katschbergcard heeft ons veel leuke uitstapjes bezorgd. Het bezoek aan Outdoorparc Lungau was een bijzondere ervaring. Zippwire tussen de bergen. Het uitzicht vanaf de berg Aineck, lift te voet te bereiken vanuit het park, was SUPER!
Karinthië scoort een 8 uit 10, op basis van 2372 reviews