Rennweg am Katschberg

We hebben een aantal aanbieders voor Rennweg am Katschberg voor je op een rij gezet:

vakanties Rennweg am Katschberg

Reviews over Rennweg am Katschberg

Leuk voor gezinnen

Familie
    8-1-2018

Leuk kleinschalig skigebied. Klein dorpje, gezellig maar voor de après ski moet je hier niet zijn. Ideaal voor gezinnen. Wel veel rode pistes, weinig blauw voor beginners. Wij waren hier in de week van kerst. Geen wachtrijen voor de liften. Pistes worden heel goed bijgehouden. De A1 is geweldig, een 6km lange piste.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Sttt...dit is misschien wel leukste skidorp van oo

Dennis pak
    6-1-2018

Katschberg is zo'n typisch heel klein bergdorpje in Oostenrijk. Ik heb me weleens laten vertellen dat hier niet meer dan 200 mensen wonen. Uniek aan Katschberg en het bijbehorende skigebied: - Wachttijden... Geen, nooit - Super sneeuwzeker. 1600m - Ondanks minidorp super sfeer - Skieen dorp het dorp tot aan de deur. - Prima aan te rijden - Goede skischolen - Variatie in pistes - Ideaal voor gezinnen Zo... nu maar snel stoppen met deze promotie. Straks wil iedereen hier naartoe

Gereisd met vrienden in januari 2017

Wintersportdorp maar steeds meer ook een zomerdorp

D. Noldus
    27-5-2016

Rennweg is absoluut een wintersportdorp en zal dan waarschijnlijk bruisen. In de zomer (ben er in 2014 en 2015 geweest in de zomer) is het een rustig dorp. Dit is niet per se een slecht iets. De hele gemeenschap doet er alles aan om ook in de zomer dit dorp aantrekkelijk te maken voor toerisme. Zo werken de hotels allemaal samen met hun mascottes om alle kinderen in de hotels gezamelijk van een optocht te voorzien. Er is een grote (zeer grote) speeltuin van allerlei mooie houten huisjes gemaakt. Er is een quadbaan, enkele kleinere speeltuintjes, een klimpark, een zomerrodelbaan (sinds 2015), manege, enkele restaurantjes en enkele eenvoudige terrasjes. Het dorp is makkelijke begaanbaar omdat het precies bovenop een pas gebouwd is en het dorp aan twee zijden van de hoofdweg is opgetrokken. Hoe nieuwer de hotels hoe verder deze van de hoofdweg afgelegen zijn de berg op aan weerszijde. In het dorp heb je absoluut geen auto nodig maar om het dorp te bereiken of om excursies te doen zeer zeker wel. Het is aan beide zijden van de berg een aardige afdaling naar de dorpen in het dal (+- 6-10 km). Je kunt in het dorp met de kabelbaan op gezette tijden nog naar de top waar eveneens een restaurant ligt wat voor wandelen een goed uitgangspunt is. je merkt aan alles dat men aan het werk is om er in de zomer ook steeds meer iets van te maken. Dat uit zich in de gastvrijheid van de mensen maar meer zichtbaar nog in de steeds toenemende faciliteiten. Rennweg am katchberg is daarmee een goede bestemming voor mensen die niet te beroerd zijn om de auto te pakken om ergens te komen. Daar krijg je goede hotel prijzen, rust en luxe voor terug. Bestemming is voor een a twee jaar leuk met kleine kinderen. met oudere kinderen lijkt het me een mindere bestemming omdat van een uitgaansleven echt geen sprake is in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het beste Landal Park tot zover bezocht.

W. Slooten
    17-6-2015

Landal park waaruit je aan de ene kant het dorp in loopt en aan de andere kant het bos c.q. de bergen in loopt. Door de ligging tussen Salzburgerland en Karinthië heel geschikt voor vele uitstapjes zowel in de natuur als naar steden.

Gereisd anders in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plek middin in de bergen.

Jolanda
    7-7-2014

Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Wij hebben het heksenpad gelopen, gevaren over de Milstattersee en naar een Freizeit en Erlebingspark geweest. Er was zoveel te doen, te weinig voor 1 week.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014
Rennweg am Katschberg scoort een 8,8 uit 10, op basis van 70 reviews