Hotel El Dorado Royalestersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Hotel El Dorado Royale kun je overnachten in een waterbungalow met privézwembad. Dit adults only hotel heeft luxe faciliteiten zoals een sauna, turks bad, een fitnessruimte, een tennisbaan en een privéstrand met strandbedden. In de omgeving kun je snorkelen met schildpadden bij Akumal Beach en zwemmen met dolfijnen bij Dolphin Discovery.

164 reviews over Hotel El Dorado Royale

• 2018
    9Mevr. Van Dijk11-04-2018

Top! Vakantie zoals vakantie bedoeld is.

Ronduit geweldig en perfect. Niks wat beter kan. Luxe en alles van topniveau.

Gereisd met partner in juli 2016

• Oude reviews

9Jessica28-09-2017

Excellent!

10 heerlijke dagen gehad in het paradijs. Supervriendelijk personeel doet er alles aan om je een geweldig verblijf te geven (altijd breed lachende Fidel was onze favoriet!), goede service, heerlijk eten. Totaal andere belevenis dan de europese all in vreetschuren doordat je in de restaurants a la carte besteld voor ontbijt, lunch en diner. Voor het ontbijt kan je ook naar cocotal, het ontbijt buffet restaurant. De dinnershow in het fuentes restaurant was een hoogtepunt. Wij hadden een kamer in het casitas deel, begane grond met eigen zwembad en een soort 'lazy river' naar het zwembad. Echt een aanrader om te boeken. Wel redelijk veel luidruchtige amerikanen. Persoonlijke congierge was echt super.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ies08-01-2017

Perfect hotel

Werkelijk alles is of wordt verzorgd in dit hotel. Veel verschillende restaurants om uit kiezen voor ontbijt, lunch of diner. Diner is alleen alla carte, van een zeer hoog niveau. Tips geven is normaal. Zorg daarom dat je in nederland al mexicaans geld hebt gewisseld in kleine biljetten. In hotel kan je alleen dollars pinnen; daar kan je ook mee betalen, maar alleen tegen een ongunstige wisselkoers; Er is een mooi strand, met veel golfbrekers voor de kust; geen probleem wat mij betreft, de zee was erg wild toen wij er waren, dus dan heb je een redelijk rustig stuk zee tussen strand en golfbrekers. Kamers zijn schoon en bedden zijn prinselijk heerlijk! Het is echt all-inclusie, ook de roomservice. Ga zeker 1 of meer maya sites bezoeken. Tulum is vanuit dit hotel goed te doen met een taxi; is dan ook veel goedkoper en vlotter dan een excursie. In alle talen lopen er groepen rond met gidsen, dus aansluiten daarbij is makkelijk!

Gereisd met partner in december 2016

• 10S&D15-05-2016

Voor de 2e keer weer enorm genoten!

Na 2,5 jaar wederom voor dit adult-only hotel gekozen en hebben nu alweer heimwee. Alles is hier top geregeld! Eten (veel verschillende al a carte restaurants voor ontbijt, lunch en diner) en drinken (cocktails, mimosa, tequila) is allemaal heerlijk en iedereen in het hotel is ontzettend aardig en behulpzaam. Heerlijke strandbedden op het rustige strand, erg mooie gym, veel (water)activiteiten en ook de gehele dag entertainment, vooral bij het zwembad. Let wel op de dresscode voor het diner, shirt met kraagje is verplicht voor mannen. Verder is alles hier enorm genieten!!!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Moon17-01-2016

Het gourmet principe is geweldig. Je eet alle dagen a la carte. De gerechten waren gewoon heerlijk. Kamers zijn erg ruim met jaccuzi. Service van iedereen op het resort is geweldig. Ook zijn alle cocktails en wijnen van echte merken, erg lekker.Het enige minpuntje wat wij kunnen verzinnen is dat het boog/ rifle schieten erg slecht was daar mag wel wat verbetering.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Robert 01-01-2015

Enorm goed maar zorg dat je op tijd boekt

Wat ik daar me bedoel de restaurants hebben zeer beperkte cappaciteit Met oud en nieuw mee gemaakt. Er werd en feest diner gegeven door het hotel. Aantal plaatsen beschikbaar 350. Aantal gasten 750. U raad het al . Er moest geboekt worden voor af. Helaas toen wij aan kwamen op 27 december waren ze al 3 weken volgeboekt erg jammer.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Daphne17-08-2014

Pure rust en super de luxe

Het resort is erg mooi, zeer ruim en straalt pure rust uit. Er zitten voornamelijk Amerikanen, maar wij hebben hier geen last van gehad. Door de ruime keuze aan zwembaden, kun je kiezen voor rust bij het ene zwembad of muziek en activiteit bij het andere zwembad. De stranden waren minder mooi door de zandzakken die ze neerleggen ter bescherming van het strand. Het resort ligt zo'n 40 minuten rijden van playa del carmen af.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel wordt er stiekem van je verwacht dat je keer op keer fooi geeft. Dit komt denk ik ook doordat de Amerikanen bij iedere kleine dienst wel een dollar fooi geven.

Al met al hebben we absoluut genoten. Voordeel vonden wij ook dat het er geen kinderen waren. Niet zozeer vanwege de kinderen, maar omdat er dan geen ballenbakken, glijbanen etc. zijn.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Voeten11-02-2014

Mooi duur resort, weinig restaurant capaciteit

Dit resort beschikt over een prachtig uitgestrekt park met aan de buitenkant onderhouden gebouwen, tuinen en zwembaden. Er is simpelweg niets op aan te merken.

Alle kamers zijn heel groot, 12 meter, met apart toilet en bubbelbad op de kamer. Het warm water was tot 4x toe stuk (koud/geen druk). Hier werd matig op geanticipeerd.

De acht 'gourmet' restaurants serveren eten a la carte van hoge kwaliteit. Kleine porties en veel gangen (2 ontbijt, 3 lunch, 4 diner) Het was zo uitgebreid dat we soms zin hadden in een simpel buffet of een punt pizza op het strand. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels.

Het entertainment team is redelijk. Een goed team weet het hele hotel aan de gang te houden, maar dat was hier niet het geval.

Het hotel heeft een Spa waar extra geld voor betaald moet worden. (150E, 2p, 1u).

Excursies zijn te boeken via het hotel. Na wat onderhandelen hadden we hier ook veel betere prijzen dan direct bij de reisorganisatie. (150E, pp pd).

Gereisd met partner in januari 2014

• 10S&D26-11-2013

Geweldig, volop genieten!!

Net terug van 11dagen el dorado royale en dit is echt het beste resort waar wij ooit zijn geweest! Wij zaten in een junior suite en dit was echt meer dan prima, de casita's zien erg ook mooi uit, maar wij vonden het gedeelte van de suites gezelliger en bovendien hadden wij de zee en zwembad op 10 stappen lopen. Genoeg plek en cabbana's overal en er waren heel veel lekker rustige plekken zowel aan de zwembaden als het strand. Het strand ziet er overigens prima uit en er kan gewoon in de zee worden gezwommen, er liggen zandzakken in het water om het strand wat er is juist te behouden. Overal perfecte service, al het personeel is heel vriendelijk. Het eten in alle restaurants is echt heerlijk, vooral de Italiaan bij de villa's. Erg leuk dat ze alles uit hun eigen greemhouse halen! Aanrader is een sky massage op het strand, heerlijk! Afrader is 's avond met shuttle naar playa del carmen, erg toeristisch. Wij gaan zeker weer heel snel weer terug naar dit heerlijke hotel!!!

Gereisd met partner in november 2013

• 10jolligbloempje29-07-2013

Geweldig

al even geleden dat we hier zijn geweest met onze huwelijksreis. Helemaal geweldig hotel. heerlijke jacuzzi op de kamer waar je makkelijk met 2e in kan. de casita's zijn nog luxer. heerlijke zwembaden, hemelbedden aan het zwembad. Het eten voortreffelijk! Je kan bestellen wat je wilt. Bij het ontbijt al champagne. vriendelijk personeel die je graag wilt helpen. Strand is wat minder. Toen wij er waren waaide het behoorlijk waardoor zee minder toegngelijk was

Gereisd met partner in mei 2008

10 tips over Hotel El Dorado Royale

• Chantal, 10-05-2012

Het snorkelen met schilpadden bij Akumal Beach vonden wij erg geslaagd, en uiteraard was het zwemmen met dolfijnen bij Dolphin Discovery een ervaring om nooit te vergeten!

• Joke, 07-05-2012

Als je een Casita boekt kan je wel de restaurants reserveren!

• Mark, 03-01-2012

Veel mooie excursies zoals duiken op Cozumel, diverse maya ruines

13 vragen over Hotel El Dorado Royale

• patrick, 18-08-2014

kan je terplaatsen je kamer omzetten

kan je je junior suite ter plaatsen omzetten naar zo een cassili ofzo

• Tiny, 12-08-2014

WiFi

Wat moet je betalen voor de WiFi?

Paul, 04-01-2015

De kosten bedragen 70 euro per week en dan heb je WiFi over het hele gebied

• Melissap, 23-05-2013

Vegetariër

Ik ben vegetarisch Wie weet of daar genoeg rekening mee gehouden wordt ? Of is bijna alleen met vlees en vis?

En is champagne ook all inclusief?

Groetjes

Hotel El Dorado Royale info