Hotel Riu Lupita

348 reviews over Hotel Riu Lupita in het Nederlands

fantastisch RIU hotel!

Ruby
28-7-2018

We zijn in juni voor het eerst naar Mexico geweest en ook voor het eerst in een Riu hotel. Riu Lupita is een uitstekend hotel! Bijna geen minpunten. Een leuk animatieteam, goede shows lekker eten, kortom: gewoon fantastisch! Na een paar dagen hebben we wel om een andere kamer gevraagd omdat we een beetje afgelegen zaten en we daar helemaal geen Wifi hadden. We zijn verhuisd naar een kamer tegenover de receptie waar die iets beter was. Voor de rest was alles geweldig!

Ook rijdt er dagelijks een shuttle bus om het halfuur naar de beachclub van het hotel, wat zeker handig is. De beachclub zelf hebben ze daarom ook leuk bedacht.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldig

F.
25-7-2018

Fantastisch hotel, schone kamer, lekker eten. Je kan in de avond kiezen van de kaart of buffet.

De shuttel gaat ieder half uur naar het strand en stopt ook bij het centrum! Boek de excursies niet bij touroperator, wij hebben geboekt in het centrum en dit scheelde 60% van de prijs!

Fantastisch hotel

Amber
9-7-2018

Prima accommodatie, kamers werden elke dag netjes schoongemaakt en ook de minibar werd elke dag bijgevuld. Hoefde je ook niet extra voor te betalen. Ruime keus bij het buffet waardoor er voor iedereen wel iets bij zit. Enige nadeel was dat er geen wifi op de kamers is. Dit is wel aanwezig in de gemeenschappelijke ruimte. Animatie team doet erg zijn best er elke dag weer iets van te maken en elke avond een andere show. Hotel ligt niet bij het strand, maar er is een shuttlebus naar het strand. Er zijn 3 a la carts restaurants waar je niet extra voor hoeft te betalen

Geweldig

Wil
12-5-2018

Mooie kamer , prima eten, voor herhaling vatbaar

Fantastische vakantie!

Daisy
5-5-2018

Wat een tophotel! Goede kamers, geweldig en gastvrij personeel, leuk zwembad, prachtige omgeving, ontzettend mooi gerenoveerd hotel. Heel leuk animatieteam met elke avond iets anders. Het beviel ons zo goed dat we voor dit jaar weer geboekt hebben.

Geweldig mooi

Albertine
21-4-2018

Prima verblijf eten was goed en gastvrij personeel goed entermaint alleen bedden waren heel hard verder alles top

Super hotel! Top prijs kwaliteit verhouding!

Ruud van Geleijnen
6-3-2018

Prima accomodatie, park met gebouwen BG, 1ste verd. en 2de verd. Kamers zijn netjes ingericht met fijn balkon, goed matras, drankendispenser en koelkast! Kamers worden zeer goed schoongemaakt! Beachclub is ideaal, lekker iedere morgen met de bus naar het strand(5min). Ruim voldoende ligbedden! Animatieteam is betrokken met haar gasten maar respecteert ook je rust als je dit wilt! Ligging is ideaal om uitstapjes te maken. Que eten is er voor ieder wat wils! Gezellige bar waar iedere avond een activiteit plaats vindt door het animatieteam! Resort ligt aan de rand van het uitgaanscentrum Quinta Avenida. Gaan zeker nog eens terug!

Fantastisch!!

Ilham bendach
6-3-2018

Top verblijf gehad !! De mensen zijn zo vriendelijk het eten was lekker, je hoeft het personeel maar aan te kijke en se staan al voor je klaar geweldig!! ik vond het zo leukk dat ik nog een keer heb geboekt wel in andere rui hotel omdat me datum niet overeen kwam maar dat maak niet uit ze werken gelukkig samen.

Super mooi!

Gerrit
1-3-2018

Fantastische vakantie gehad hier. Eten is top, bediening is top, kamers keurig schoon en rustige ligging. Vervoer met gratis bus naar Playa del Carmen en strand, waar je ook all inclusive kunt eten en drinken. Mooie, schaduwrijke en zonnige plek met ruim voldoende ligbedden.

Excursies geboekt bijNederlandse in Playa del Carmen. In het straatje naar de Ferries naar Cozumel. Naast de bar met schommels . Voordelig en uitstekende service!

Super fantastisch !

J vd Berg
26-2-2018

Een fantastisch hotel! Mooie ligging. Niet te groot en altijd plek op de ligbedden, zowel in het hotel als aan het strand. Overheerlijk eten en zeer ruime keuzes. Schone kamers .Ontzettend vriendelijk personeel.

Excursies boekten wij bij lokaal bureau. Nederlandse vrouw. Te vinden bij de straat naar de ferries, laatste gedeelte. Zie je een bar met schommels en rechts ernaast zit lokaal bureau. Uitstekende service!! Goede uitleg! En scheelt de helft met touroperator.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Lupita in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Lupita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Lupita scoort een 8.6 uit 10 op basis van 348 reviews.