Hotel Riu Lupitastersterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Mexico, Playa del Carmen, ligt Hotel Riu la Lupita met uitzicht op de jungle. Een kwalitatief goed hotel met vriendelijk personeel, leuke animatie en een all-inclusive formule. Elke dag rijdt er een shuttlebus naar het eigen strand met voorzieningen. Sian Ka’an, Chichen Itza en Cenotes zijn indrukwekkend en de moeite waard om te bezoeken.

366 reviews over Hotel Riu Lupita

• 9Miranda04-11-2019

Super genoten met mooie excursies.

Kleinschalig, maar een leuk en gezellig hotel met vriendelijk/attent personeel. Het eten in het buffet restaurant is erg goed en gevarieerd. Het steakhouse vonden we minder. Eenvoudige maar mooie nette kamers. Excursies hebben we geboekt bij Marloes (nederlandse), ze zit in Playa del Carmen zelf. Als je na de ferry roltrap loopt bijna aan het end rechts. Het scheelt erg veel vergeleken bij Touroperator. Een van de excursies die we hebben gedaan is naar Coba en Punta Laguna met Steffie en Sofie. Ze hebben erg leuke trips, zeer goed verzorgt, spreken Nederlands, Engels, Frans, Spaans en Duits. Weten veel over het gebied, is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Iris10-10-2019

Eenvoudig maar leuk hotel!

Kleinschalig, maar wel een leuk en gezellig hotel met vriendelijk personeel. Vooral het eten in het buffet restaurant was erg goed! Eten in het steakhouse was minder. Eenvoudige maar mooie nette kamers. Alles was schoon. Gezellig jungle gevoel tussen de dieren. Coatmundi's (neusberen) en zwarte troepialen veel aanwezig bij de gasten. Nadeel is dat ze eten en drinken proberen af te pakken. Ondanks dat wel erg leuke dieren. De beach club van Riu Lupita, dat bij het Riu Palace riviera maya resort ligt, was niet beschikbaar omdat het Riu Palace Riviera Maya Resort werd verbouwd. Daarom konden we gebruik maken van het Riu Playacar hotelstrand. Het leuke was dat we daar ook in all inclusive konden gebruiken zoals in het buffetrestaurant konden eten, cocktails drinken bij de poolbar en op het strand en van alle zwembad en strandfaciliteiten gebruik konden maken. Dus we verbleven eigenlijk in 2 hotels. Waren naast de excursies veel op t strand.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Renate13-08-2019

Fantastisch!

Wat hebben wij genoten op het resort! De kamer was ruim, netjes en goed schoongemaakt. De badkamer was vrij nieuw en ook erg ruim. Het personeel was heel erg vriendelijk. Het buffet smaakte goed, er was veel keuze. Ook was het erg fijn om een zwembad bij de zee te hebben. Wij hadden een baby van 4 maanden oud bij ons, het personeel hield daar rekening mee. Er stond een opgemaakt babybedje klaar in de kamer en in het restaurant was voldoende ruimte om de kinderwagen naast de tafel te zetten. Door de warme temperatuur in Playa del Carmen was het zwembad aangenaam warm. Dit resort is absoluut een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Conny03-07-2019

Fantastisch en echte aanrader.

Geweldig hotel, al het eten was smaakvol, prima ligging, mooie kamer, voor de rustzoekers is er het kleine zwembad. Personeel allemaal aardig en behulpzaam. Het strand van Lupita is heerlijk, al kozen wij voor een plekje buiten de rijtjes. Maar ook dit was geen probleem. Het centrum van Playa carmen is best groot en sfeervol. Prima op loopafstand als je geen moeite hebt met 30 min lopen. Anders gaat er overdag een busje heen, ieder half uur. Wij zijn zeer enthousiast en tevreden over lupita. Overwegen nog een x te gaan en dat terwijl nooit 2x naar hetzelfde terug gaan. Excursies in Playa stad zelf regelen, scheelt veel geld. Enige minpuntje die wij kunnen bedenken is de luchtvochtigheid, maar dat heeft niks met lupita te maken.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Angela Dellink06-06-2019

Perfect

Perfect hotel, echt super Goed eten en drinken en heel erg lief en meedenkende personeel. Top.Mooi strand, elk half uur busje naartoe. All inn ook bij strand

Helaas kwam onze schoondochter 2 dagen in het ziekenhuis te liggen. Was best verdrietig allemaal. We werden zo perfect opgevangen en naar ons geluisterd. Mochten de laatste dag gebruik maken van een kamer.Onze schoondochter kon haast niet lopen.En werd haar gevraagd of ze eten op de kamer wilde. Overal werd een oplossing gezocht door de manager en zijn personeel. Toppie!!! Zeker een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Emiel25-04-2019

Geweldige relax vakantie

Wij hebben 12 dagen in Riu Lupita mogen doorbrengen. Fantastische vakantie gehad. Kamer was niet overdreven luxe maar voldeed prima.

Transport naar Playa del Carmen en het privestrand perfect geregeld. Leuke sfeer in restaurants en bars. Eten en drinken in overvloed en van hoge kwaliteit. In de omgeving is een overvloed aan mooie excursies te doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Piet Hack24-04-2019

Geweldig.

Supergezellig, kleinschalig en topservice.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Raisa19-04-2019

Top, zo weer !

Geen excursie boeken bij het hotel. Rijd om het half uur een bus naar t stadje en strand. Vanuithet stadje een collectivo pakken voor ong €1.5 en dan voor €6 kan je naar een cenote ( azul bijv). Heel mooi ,heerlijk eten , aardig personeel. Onze bovenburen hadden ruzie en we hebben gemeld dat er oveast was en gelijk een andere kamer gekregen. Echt top zou zo nog keer terug gaan! Vanaf het balkon veel vogels, neusberen en 2x een hert gezien. Voelde erg veilig werd ook goed controleerd op de bandjes.5th aveneu was ook erg leuk. Elke dag leuk entertainment, shows maar ook spellen op het strand of een schuimparty.

Gereisd met vrienden in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Fam. Veenhuis22-02-2019

Super goed hotel, alles is keurig netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en iedereen zorgt ervoor dat je een leuke vakantie hebt. Het eten is super goed en gevarieerd. We zijn hier nu 2 keer geweest en gaan volgend jaar zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 8Lesley en Roxanne14-02-2019

Fantastische vakantie gehad in Mexico !

Kwalitatief gezien mbt slaapkamer, eten en zwembad is RIU Lupita goed vergelijkbaar ten op zichte van andere RIU’s in Playa Del Carmen. Ervaring met Riu Playa Car!

Gereisd met partner in februari 2019

46 tips over Hotel Riu Lupita

• Gerard koers, 18-06-2014

Boek een snorkeltocht bij het hotel voor ± € 27 (vis en sc hildpadde. De walvishaai zwemt rond en er worden vele tochten naar toe georganiseerd. Arke € 177!!! Plaatselijk ± € 100 1 euro is ± 17.50 pesos 1 US dollar is ± 12.40 pesos Volgens de Arke hostess kon je niet met Euro's betalen. Niets is minder waar, ze zijn gek op de Euro. Tevens een goede pinautomaat in de hotelhal. Kun je max 6000 pesos per dag pinnen tegen geringe transactiekosten

• Elvira, 13-06-2013

Boek niet je excursies bij de mensen van hotelbeds, maar bij je hostess. De mensen van hotelbeds zijn iets duurder. Neem geen badlaken mee, je krijgt pasjes waardoor je van het hotel badlakens kunt gebruiken. Neem voldoende anti-muggenspul mee (Deet helpt niet).

• bettingers, 27-07-2012

wij hebben 4d uitstappen gedaan :Xel-ha (zeer leuk om mee te starten),chitzenitza (zeer mooi maar hou rekening mee dat het best wel ver rijden is),de dagtrip 5 in 1 (tulum,coba,zwemmen in cenote,maya village en paradise beach)zeer leuk en zo zie je heel wat van de buurt in 1 dag en als klap op de vuurpijl sian'kan: dit moet je doen, eerst mega jeepsafari door de jungle en dan op de boot dolfijnen zoeken en waterschildpadden , én ook effectief gevonden! echt de moeite!trips geboekt op 5th avenue

52 vragen over Hotel Riu Lupita

• L., 01-10-2019

Zeewier

Ligt er op het strand veel zeewier?

• Mart, 13-09-2019

auto huren

Is het goed te doen om een auto te huren en zelf de bezienswaardigheden te ontdekkken? Iemand hier ervaringen mee?

• Margret, 08-07-2019

Muggen

Heb je er veel last van muggen ....of valt het mee...

En is het zwembad echt smiddags vies ivm bladeren die er zijn gevallen en of valt het mee.Ik lees daar namelijk niks over

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Italiaans

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats