Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In Mexico, Playa del Carmen, ligt Hotel Riu la Lupita met uitzicht op de jungle. Een kwalitatief goed hotel met vriendelijk personeel, leuke animatie en een all-inclusive formule. Elke dag rijdt er een shuttlebus naar het eigen strand met voorzieningen. Sian Ka’an, Chichen Itza en Cenotes zijn indrukwekkend en de moeite waard om te bezoeken.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

374 Reviews over Riu Lupita

• 10Chantal15-01-2023

Topvakantie!

Afgelopen kerstvakantie hebben wij mogen verblijven in Lupita! De feestdagen waren magisch. Het hotel was fantastisch aangekleed, het eten was voortreffelijk. We hebben ons goed vermaakt bij Lupita. Doordat er 4 restaurants zijn is er voor elk wat wils en voldoende afwisseling. Wij raden het eten bij het strand zeker aan! De service is fantastisch, schone kamers en vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor een topvakantie!

• 8Latinfever10-01-2023

Genieten!!!

Heerlijk verbleven tijdens de kerstvakantie met gezin. Perfecte prijs/kwaliteitverhouding.

Schone kamers en goede service. Rustig gelegen. Elke dag leuke animatie voor groot en klein. Buffer super schoon en zeer gevarieerd.

Prachtige, warme en helder blauwe zee.

Veel te doen wat betreft excursies. Alleen al om die reden tien keer leuker dan bijvoorbeeld Curacao of Aruba.

Tips:

Cappuccino to go aan de bar.

Het steakrestaurant s avonds aan het strand.

Geef het personeel zo nu en dan fooi en blijk van waardering. Ze verdienen het echt en zullen je nog meer in de watten leggen.

Volgend jaar weer!!!

• 9Valk13-12-2022

Een echte aanrader!

Fantastisch hotel. Een dikke 10! Het eten is uitmuntend,nooit zo goed gehad in een hotel. WiFi ook perfect. Vergeet geen wereldstekker mee te nemen. Auto huren kan vrij voordeliger het dorpje.

• 5Elrijami04-11-2022

Geen 5 sterren waard

Klein hotel met vriendelijk personeel. kamers goed schoon. Animatie slecht. Sommige doen hun best en zijn vriendelijk maar in het algemeen kan er geen goedemorgen vanaf. Eten wel goed maar geen variatie. Wij zij. In meerdere Riu hotels geweest maar dit is geen Riu waardig.

• 10Paul24-10-2022

Fantastisch hotel

Minpunten niet kunnen vinden. Pluspunten wel: Een kleinschalig hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Niet gemaakt maar echt en oprecht. Geweldige buffetten: ontbijt, lunch en diner Ook op het strand is het heerlijk eten. Er is al zoveel goeds geschreven en dat heb ik ook mogen ondervinden. Zoals mijn titel al zegt: bij dit hotel is je vakantie veel te kort en moet je gewoon weer terug.

• 10Elisabeth leenders26-09-2022

Geweldig in een woord

We hebben een super vakantie gehad in een woord geweldig . Vriendelijk personeel & eten was fantastisch voor iedereen wel wat. Het bar personeel heel erg aardig en maakte heerlijke Cocktails. Zelf de beachbar was het geweldig en het animatie team met hun shows , En heel veel wordt er georganiseerd super team . Aan de receptie goed ontvangen Tania was super . Niks er te veel gezegd over Rui Lupita we gaan zeker terug dikke vette 10 👍

• 9Jos09-07-2022

Geweldig

Ik vond het een geweldig hotel. We kregen eerst een kamer boven maar dat ging niet met me gezondheid. Me vrouw ging terug naar de receptie met een jongen van het hotel. En we kregen gelijk een benedenkamer vlak bij het restaurant. Top. En later werd er gebeld of we tevreden waren. Er is 1 min puntje het zwembad water is in de middag te warm. Dus gauw kans op bacterie.

• 9P. van Doorn31-05-2022

Fantastisch verblijf op een prachtige plek!

Ik had nog nooit zo lang gevlogen dus dit was mijn eerste verre reis. Ik ging samen met twee andere vriendinnen en we hebben echt een top vakantie gehad! Het hotel was super netjes en het personeel enorm vriendelijk. Ik ben vanaf nu echt fan van de RIU hotels. Van te voren had ik met mijn vriendinnen afgesproken dat we ondanks dat we All Inclusive hadden, toch ook weleens buiten het hotel wilden eten. Het restaurant in het hotel was echter zo goed dat we dat niet 1 keer gedaan hebben. Ze hebben er voor een ieder wat wils. Zo hadden ze zelfs avonden dat ze sushi serveerden en ook allerlei Oosterse gerechten. Daarnaast was het animatie team erg gezellig en werd er vanuit de RIU hotels elke week op vrijdags een neon of white pary georganiseerd. Ook was er elke avond een show , welke zorgde voor goed vermaak in de avonden. De shuttlebus welke naar het strand van RIU Lupita ging was ook prachtig en genoeg ligbedjes.

• 5Peet07-02-2020

Geweldig hotel maar matig strand

Geweldig wat kleinschaliger hotel met vriendelijk personeel, super eten en heerlijke cocktails. Door de meerdere restaurants echt iets te kiezen. Schone zeer comfortabele kamers. Het strand is goed te bereiken met de shuttle, maar het strand is matig. Animatie bouwt soms zijn eigen feestje, waardoor je om 11 uur al denkt: kan het geluid aub zachter. Helaas gaan ze voor hun feestje gewoon door. We zijn maar bij het zwembad gaan liggen. Het management treedt ook helaas niet op.

• 9Irayda de jong13-12-2019

Heerlijk!

Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Het personeel en de locale bevolking zijn echt heel aardig en doen graag hun best om jou vakantie tot een succes te maken. De kamers waren schoon en het eten was heerlijk. Rui lupita kan ik iedereen aanraden. Van jong tot oud voor ieder wat wils!

Hotel Riu Lupita info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)