Hotel Riu Lupita

342 reviews over Hotel Riu Lupita in het Nederlands

Uitstekend.

S.R Groenendaal
14-10-2018

Het is een heerlijk hotel. Erg vriendelijk personeel. Als er iets niet goed is wordt t gelijk opgelost. Een top en hard werkend animatieteam. Lekker zwembad wat wel wat klein is als het hotel vol zou zitten wat nu niet t geval was. Prima eten. shuttle service naar stad en hotel prima geregeld en erg op tijd. Kortom gewoon een prima hotel.

excursies geboekt via lokale gids in t centrum. scheelt bijna de helft met touroperator.

Nooit maar dan ook nooit meer!

Max333
15-9-2018

Wij zitten nu in Lupita

Nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt qua service!!!!!

Heb je al 5 dagen aan een stuk honderden mieren en vliegende mieren in je kamer en in je bed, doen Ze gewoon niets aan.

We zijn al 4 avonden naar de receptie geweest en dan moet je naar je kamer want ze komen. Ja ze komen, kijken zeggen Olala en vertrekken

Nu willen ze dat we weer op de kamer blijven omdat we om 15.00 u eindelijk een andere kamer krijgen. Dus niet

Dit hotel raad ik bij iedereen af.

Zwembad erg klein en te weinig bedjes en parasols.

Eten lijkt goed de eerste dagen, maar het is erg eentonig

Dit is de derde x een riu hotel, alleen het eerste hotel was goed.

Nooit meer Riu!!!!

Fantastisch! Wat een mooi land!

Jacqueline
12-9-2018

Geweldig hotel , mooie locatie en omgeving. Uitzicht op de jungle. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

fantastisch RIU hotel!

Ruby
28-7-2018

We zijn in juni voor het eerst naar Mexico geweest en ook voor het eerst in een Riu hotel. Riu Lupita is een uitstekend hotel! Bijna geen minpunten. Een leuk animatieteam, goede shows lekker eten, kortom: gewoon fantastisch! Na een paar dagen hebben we wel om een andere kamer gevraagd omdat we een beetje afgelegen zaten en we daar helemaal geen Wifi hadden. We zijn verhuisd naar een kamer tegenover de receptie waar die iets beter was. Voor de rest was alles geweldig!

Ook rijdt er dagelijks een shuttle bus om het halfuur naar de beachclub van het hotel, wat zeker handig is. De beachclub zelf hebben ze daarom ook leuk bedacht.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldig

F.
25-7-2018

Fantastisch hotel, schone kamer, lekker eten. Je kan in de avond kiezen van de kaart of buffet.

De shuttel gaat ieder half uur naar het strand en stopt ook bij het centrum! Boek de excursies niet bij touroperator, wij hebben geboekt in het centrum en dit scheelde 60% van de prijs!

Fantastisch hotel

Amber
9-7-2018

Prima accommodatie, kamers werden elke dag netjes schoongemaakt en ook de minibar werd elke dag bijgevuld. Hoefde je ook niet extra voor te betalen. Ruime keus bij het buffet waardoor er voor iedereen wel iets bij zit. Enige nadeel was dat er geen wifi op de kamers is. Dit is wel aanwezig in de gemeenschappelijke ruimte. Animatie team doet erg zijn best er elke dag weer iets van te maken en elke avond een andere show. Hotel ligt niet bij het strand, maar er is een shuttlebus naar het strand. Er zijn 3 a la carts restaurants waar je niet extra voor hoeft te betalen

Geweldig

Wil
12-5-2018

Mooie kamer , prima eten, voor herhaling vatbaar

Fantastische vakantie!

Daisy
5-5-2018

Wat een tophotel! Goede kamers, geweldig en gastvrij personeel, leuk zwembad, prachtige omgeving, ontzettend mooi gerenoveerd hotel. Heel leuk animatieteam met elke avond iets anders. Het beviel ons zo goed dat we voor dit jaar weer geboekt hebben.

Geweldig mooi

Albertine
21-4-2018

Prima verblijf eten was goed en gastvrij personeel goed entermaint alleen bedden waren heel hard verder alles top

Super hotel! Top prijs kwaliteit verhouding!

Ruud van Geleijnen
6-3-2018

Prima accomodatie, park met gebouwen BG, 1ste verd. en 2de verd. Kamers zijn netjes ingericht met fijn balkon, goed matras, drankendispenser en koelkast! Kamers worden zeer goed schoongemaakt! Beachclub is ideaal, lekker iedere morgen met de bus naar het strand(5min). Ruim voldoende ligbedden! Animatieteam is betrokken met haar gasten maar respecteert ook je rust als je dit wilt! Ligging is ideaal om uitstapjes te maken. Que eten is er voor ieder wat wils! Gezellige bar waar iedere avond een activiteit plaats vindt door het animatieteam! Resort ligt aan de rand van het uitgaanscentrum Quinta Avenida. Gaan zeker nog eens terug!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Lupita in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Lupita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.