Hotel Riu Lupita

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°13°
Hotel Riu Lupita
8,7

Omschrijving
In Mexico, Playa del Carmen, ligt Hotel Riu la Lupita met uitzicht op de jungle. Een kwalitatief goed hotel met vriendelijk personeel, leuke animatie en een all-inclusive formule. Elke dag rijdt er een shuttlebus naar het eigen strand met voorzieningen. Sian Ka’an, Chichen Itza en Cenotes zijn indrukwekkend en de moeite waard om te bezoeken.

346 reviews over Hotel Riu Lupita in het Nederlands

Super fantastisch!! Zouden zo weer gaan.

Ian & Sandra,
15-11-2018

Super fantastisch!! Hotel mooie ligging. Kamers zijn gerenoveerd, zeer netjes en schoon. Niet te massaal en altijd plek op de ligbedden, zowel in het hotel als aan het strand. Strand (incl. klein zwembad) binnen 15 minuten met transferbus te bereiken waar men gratis gebruik kan maken van alle faciliteiten. De restaurants bieden overheerlijk eten met ruime keuzes. Ontzettend vriendelijk personeel en doen zoveel meer voor je als ze een fooi geeft.

Animatie is een team van energieke jongelui die over de dag in de weer is met spelletjes en geeft iedere avond een wervelende show met professionele kleding en lichteffecten. Ook optredens met dansers, zangers en bands van buitenaf.

Excursies boekten wij bij lokaal 'n bureau. Te vinden t.o. Oxxo. Een klein pandje op rechts, op 2/3 in 't straatje naar de ferry's. Zeer professioneel! Uitstekende service, goede uitleg en scheelt je haast de helft met de touroperator.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch verblijf!

Lonneke,
12-11-2018

Fijn verblijf gehad hier. All inclusive was goed! Vriendelijk personeel, goed eten (ook afwisselend) en schone kamers.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch ik zal zo weer gaan!

Larissa,
5-11-2018

Mijn partner en ik zijn net terug van 13 dagen mexico in het hotel Riu Lupita. Een geweldig hotel! Aardig personeel , heerlijk eten, schone kamers en een heerlijk zwembad.veel activiteiten om aan mee te doen en elke avond een andere show. Verder hebben ze een geweldig prive strand met een restaurant en een zwembad erbij. Ook daar zijn leuke activiteiten te doen. In mexico zelf is veel te beleven. Zo zijn wij naar cozumel geweest om daar mee te doen aan een snorkeltrip, hebben wij via touroperator een excursie naar Sian Ka'an geboekt en naat chichen itza. 2 plekken die je zeker moet bewonderen omdat je veel te zien krijgt van mexico! Sian Ka'an vanwege een stuk natuur. De wilde dolfijnen zeeschildpadden en krokodillen en de mangrove zijn geweldig. Chihcen itza is 1 van de 7 wereldwonderen.en zeker de moeite waard om te bekijken. Zo ook de cenotes moet je gezien hebben!. Kortom het is zeker de moeite waard mexico te bezoeken!

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastisch

siebe anema,
      30-10-2018

super fijn hotel , met aparte vrij staande blokken van 6 ? kamers , erg vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt, lunch en diner buffet , alles in een mooie omgeving en een heerlijk zwembad.

helaas niet direct aan het strand maar een shuttel bus rijdt de hele dag tot savonds heen en weer naar verderop een eigen strand met alle voorzieningen zoals douches , wc, en koud en warm buffet en alle drankjes . kortom heel goed bevallen .

Gereisd met partner in februari 2018

Uitstekend.

S.R Groenendaal,
      14-10-2018

Het is een heerlijk hotel. Erg vriendelijk personeel. Als er iets niet goed is wordt t gelijk opgelost. Een top en hard werkend animatieteam. Lekker zwembad wat wel wat klein is als het hotel vol zou zitten wat nu niet t geval was. Prima eten. shuttle service naar stad en hotel prima geregeld en erg op tijd. Kortom gewoon een prima hotel.

excursies geboekt via lokale gids in t centrum. scheelt bijna de helft met touroperator.

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit maar dan ook nooit meer!

Max333,
      15-9-2018

Wij zitten nu in Lupita

Nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt qua service!!!!!

Heb je al 5 dagen aan een stuk honderden mieren en vliegende mieren in je kamer en in je bed, doen Ze gewoon niets aan.

We zijn al 4 avonden naar de receptie geweest en dan moet je naar je kamer want ze komen. Ja ze komen, kijken zeggen Olala en vertrekken

Nu willen ze dat we weer op de kamer blijven omdat we om 15.00 u eindelijk een andere kamer krijgen. Dus niet

Dit hotel raad ik bij iedereen af.

Zwembad erg klein en te weinig bedjes en parasols.

Eten lijkt goed de eerste dagen, maar het is erg eentonig

Dit is de derde x een riu hotel, alleen het eerste hotel was goed.

Nooit meer Riu!!!!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch! Wat een mooi land!

Jacqueline,
      12-9-2018

Geweldig hotel , mooie locatie en omgeving. Uitzicht op de jungle. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

fantastisch RIU hotel!

Ruby,
      28-7-2018

We zijn in juni voor het eerst naar Mexico geweest en ook voor het eerst in een Riu hotel. Riu Lupita is een uitstekend hotel! Bijna geen minpunten. Een leuk animatieteam, goede shows lekker eten, kortom: gewoon fantastisch! Na een paar dagen hebben we wel om een andere kamer gevraagd omdat we een beetje afgelegen zaten en we daar helemaal geen Wifi hadden. We zijn verhuisd naar een kamer tegenover de receptie waar die iets beter was. Voor de rest was alles geweldig!

Ook rijdt er dagelijks een shuttle bus om het halfuur naar de beachclub van het hotel, wat zeker handig is. De beachclub zelf hebben ze daarom ook leuk bedacht.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Geweldig

F.,
      25-7-2018

Fantastisch hotel, schone kamer, lekker eten. Je kan in de avond kiezen van de kaart of buffet.

De shuttel gaat ieder half uur naar het strand en stopt ook bij het centrum! Boek de excursies niet bij touroperator, wij hebben geboekt in het centrum en dit scheelde 60% van de prijs!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch hotel

Amber,
      9-7-2018

Prima accommodatie, kamers werden elke dag netjes schoongemaakt en ook de minibar werd elke dag bijgevuld. Hoefde je ook niet extra voor te betalen. Ruime keus bij het buffet waardoor er voor iedereen wel iets bij zit. Enige nadeel was dat er geen wifi op de kamers is. Dit is wel aanwezig in de gemeenschappelijke ruimte. Animatie team doet erg zijn best er elke dag weer iets van te maken en elke avond een andere show. Hotel ligt niet bij het strand, maar er is een shuttlebus naar het strand. Er zijn 3 a la carts restaurants waar je niet extra voor hoeft te betalen

Gereisd met vrienden in juni 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Lupita in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Lupita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.