Hotel RIU Lupita

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°24°
Hotel RIU Lupita
8,6

333 reviews over Hotel RIU Lupita in het Nederlands

Super hotel! Top prijs kwaliteit verhouding!

Ruud van Geleijnen, 6-3-2018

Prima accomodatie, park met gebouwen BG, 1ste verd. en 2de verd. Kamers zijn netjes ingericht met fijn balkon, goed matras, drankendispenser en koelkast! Kamers worden zeer goed schoongemaakt! Beachclub is ideaal, lekker iedere morgen met de bus naar het strand(5min). Ruim voldoende ligbedden! Animatieteam is betrokken met haar gasten maar respecteert ook je rust als je dit wilt! Ligging is ideaal om uitstapjes te maken. Que eten is er voor ieder wat wils! Gezellige bar waar iedere avond een activiteit plaats vindt door het animatieteam! Resort ligt aan de rand van het uitgaanscentrum Quinta Avenida. Gaan zeker nog eens terug!

Fantastisch!!

Ilham bendach, 6-3-2018

Top verblijf gehad !! De mensen zijn zo vriendelijk het eten was lekker, je hoeft het personeel maar aan te kijke en se staan al voor je klaar geweldig!! ik vond het zo leukk dat ik nog een keer heb geboekt wel in andere rui hotel omdat me datum niet overeen kwam maar dat maak niet uit ze werken gelukkig samen.

Super mooi!

Gerrit, 1-3-2018

Fantastische vakantie gehad hier. Eten is top, bediening is top, kamers keurig schoon en rustige ligging. Vervoer met gratis bus naar Playa del Carmen en strand, waar je ook all inclusive kunt eten en drinken. Mooie, schaduwrijke en zonnige plek met ruim voldoende ligbedden.

Excursies geboekt bijNederlandse in Playa del Carmen. In het straatje naar de Ferries naar Cozumel. Naast de bar met schommels . Voordelig en uitstekende service!

Super fantastisch !

J vd Berg, 26-2-2018

Een fantastisch hotel! Mooie ligging. Niet te groot en altijd plek op de ligbedden, zowel in het hotel als aan het strand. Overheerlijk eten en zeer ruime keuzes. Schone kamers .Ontzettend vriendelijk personeel.

Excursies boekten wij bij lokaal bureau. Nederlandse vrouw. Te vinden bij de straat naar de ferries, laatste gedeelte. Zie je een bar met schommels en rechts ernaast zit lokaal bureau. Uitstekende service!! Goede uitleg! En scheelt de helft met touroperator.

Heerlijk hotel voor een goede prijs

Jomil, 12-2-2018

Wat een heerlijk hotel. Niet aan het strand, waardoor de prijs lager ligt, maar wel de kwaliteit die je mag verwachten van een 4* hotel en misschien nog wel beter. Met de bus naar het strand en centrum, erg goed geregeld en op tijd. ruime kamer en een gerenoveerde badkamer met inloop douche. Wij houden niet zo van het zwembad dus gingen de meeste dagen naar het strand. Het eten op het strand is niet heel uitgebreid maar de salades is voor een lunch zeker voldoende. Gaan zeker nog een keer terug.

Geweldig! Een dikke 10!

Bianca, 10-2-2018

Alles was Top een geweldige vakantie gehad echt een aanrader voor iedereen!!!!

En het eten niet meer normaal zo lekker.

Bedankt lupita wij komen zeker weer terug naar jullie . Love you

Caitlin, 10-1-2018

Heel netjes en luxe. Zag er goed verzorgd uit. Ook lekker eten

fantastisch

chris dirk, 22-10-2017

mooie kamers,lekker eten,personeel vriendelijk en behulpzaam,mooie intressante uitstappen tulum en typisch mexico. minpunt de vogels die van je bord eten

boven verwachting

FransK, 29-9-2017

Hotel was uitstekend ,met name vriendelijkheid personeel en de uitstekende service ook op de vertrekdag zelf.

fantastisch

R. Matheij, 28-8-2017

Wij zijn met een gezin van 4 naar Riu Lupita geweest in augustus 2017. Mooi hotel met geweldig personeel. Super vriendelijk en niets is teveel. Wij hadden 2 familiekamers. Bedden en badkamer netjes en goed. All-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Een echte aanrader, zeker gezien prijs en geleverde kwaliteit. Boek je excursies niet via touroperator. Prijzen zijn, naa onze mening, absurd hoog. Wij hebben 2 dagen een auto gehuurd bij Alamo. Geregeld via hotel. Prijs na onderhandelen 1.000 pesos per dag full insurance. Geen enkel probleem met rijden en/of politie (wat door touroperator wel wordt gezegd). Excursie naar walvishaaien in Playa Del Carmen geboekt voor USD 125 p.p. Geweldige ervaring en zeker doen als je de kans hebt. Voor ons zeker nog ene hotel om naar terug te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Lupita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Lupita in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Lupita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Lupita scoort een 8.58 uit 10 op basis van 342 reviews.