Hotel Iberostar Tucan

1174 reviews over Hotel Iberostar Tucan in het Nederlands

Geweldig

Y van Dorst
9-5-2018

Het is hier geweldig! Echt n aanrader... nog steeds willen we hier graag terug naartoe!

Genoten!

Susan
8-5-2018

Top hotel! Leuke sfeer, lieve mensen, zeer gastvrij en behulpzaam, heerlijk eten en veel keuze. Ietwat oudbollige kamers, maar wel heerlijke bedden en goed schoongemaakt iedere dag! Wij hebben genoten!!

Fantastish

Gin
23-4-2018

Ik vond alles geweldig super eten, super kamers alles super

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Tucan voor je op een rij gezet:

hoge service, mooi onderhouden resort,

dieren worden goed verzorgd, groot zwembad, echte alcoholische drank en goed eten

Heerlijk

Jeroen
10-11-2017

De ligging van het resort in de jungle en direct aan de zee was perfect.

Het personeel in heel het resort zorgt er voor dat jij helemaal niks tekort komt, gewoon geweldig!

Het eten was erg gevarieerd, maar was sommig voedsel af en toe te koud. Wat het bier betreft waren we niet tevreden, want het er werd te veel water aan het tap bier toegevoegd, tevens kon je buiten de mini bar op de kamer (die niet koud genoeg was) nergens anders op het resort flessen bier krijgen.

Het zwembad en de theater shows die elke avond werden gegeven waren ook super.

Geweldig!

Eusj
28-8-2017

Het animatieteam en de bediening (aan het strand en zwembad en in de restaurants) was perfect.

Wij hebben een mooie vakantie gehad met mooie uitstapjes naar Chichen Itza en Xel-Ha.

Het aller beste ooit

Luca
14-4-2017

Ik kan gewoon niet in woorden beschrijven hoe geweldig dit hotel is. Alles maar dan ook echt alles is tot in de puntjes goed geregeld. Heb veel gezien maar dit is toch wel het allerbeste en mooiste van de wereld. Ik wil terug!!

Oude reviews (archief)

Fantastisch Hotel!!!! Wij gaan terug!

DavidH
7-8-2016

Een super goed hotel, je bent wat geld kwijt, maar dan heb je ook wat! ik ben met mijn vader op vakantie gegaan hierheen.

Was helemaal geweldig, hotel is super !, eten zoals je nooit gehad hebt! een animatieteam dat de beste was die we ooit hebben meegemaakt, zeer goede animatie zowel door de dag als in de avond in het theater!. Zwembad is gigantisch groot!

Bediening was super goed, ze komen langs je ligbed om te vragen of je wat wilt, drinken, bediening in het restaurant ook vriendelijk niet opdringerig ,en vragen niet voor fooien ( wij hebben fooi gegeven om de twee dagen 4 euro).We kregen een vaste plek en ze kwamen ons drinken zo brengen.

Hotel word fantastisch verzorgd, kamers hadden we iets meer van verwacht, maar we zijn uiteindelijk meer op het strand als in de kamer.

we hebben kortom een super vakantie gehad ADEMBENEMEND gewoon!

Kwa trips kan je flink neertellen ca 100 euro per trip per persoon, wij hebben jeep safari gedaan was super mooi! twee snorkeltrips, eentje naar Cozumel en de ander naar Isla contoy en Isla Mujeres , vooral de laatste trip was adembedemend! en we zijn naar Chitzen Itza geweest! al deze trips zijn echte aanraders!.

als er vragen zijn kan je deze gerust stellen ! ik beantwoord ze meteen

Kortom een zeer mooi verblijf gehad en we gaan Waarschijnlijk volgend jaar terug naar dit Hotel!

kei gaaf

Robby van der Heijden
25-5-2016

We zijn hier 13 dagen geweest in de mei vakantie.Onze kinderen van 5 en 8 hebben zich prima vermaakt in het mega grote zwembad.ook voor wat kleinere

kinderen is er een zwembadje met glijbaantjes.

We vonden het eten hier super ,normaal gaan we als we all in hebben vaak uit eten maar dat was hier niet nodig keuze genoeg en gevarieerd.

Super animatie aan het zwembad en op het paradijselijke witte strand.

Wat ook belangrijk is goede bedden en gratis minibar met frisdrank en bier wat iedere dag bijgevuld word.

We komen zeker een x terug

In 1 woord... Fantastisch!

B
23-5-2016

Kamer was fantastisch. Zaten op de begaande grond 10 meter vanaf de zee en zwembad. Eigen balkon en zeer schoon. Het hotel en omgeving was mooi en zeer goed onderhouden. Er is een hele mooie jungle aangelegd in het resort met veel leuke mooie dieren. De apen hangen vrij in de bomen.

De zee was adembenemends mooi!! Heb al veel zeeën en stranden gezien, maar deze was het mooist van allemaal. Zo licht blauw... Zo mooi!! Het zand zo wit!! Curaçao is er niks bij. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe. 1 minpuntje... Het personeel. Kijken allemaal zeer chagrijnig en zijn niet echt vriendelijk. Spreken geen woord Engels of doen net alsof... Al met al... Een geweldige mooie vakantie gehad :)

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Tucan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Tucan in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Tucan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Tucan scoort een 9.51 uit 10 op basis van 1187 reviews.