Hotel Iberostar Tucan

Hotel Iberostar Tucan
9,5

1188 reviews over Hotel Iberostar Tucan in het Nederlands

Fantastische mooie Mexicaanse vakantie.

Prem Ramlal
18-7-2018

Iberostar heeft een constante kwaliteit en behoud die ook.

Hadden last van zeewier niks aan te doen wind/stroming. Het schoonmaken kan veel beter door een machine te gebruiken en het wier verwijderen van het strand. Trip naar Akumal geboekt op het strand bij Jonathan voor een veel goedkopere prijs dan de touroperator. Denk wel bij het betalen aan de extra commissie van 5%. De trip was netjes verlopen moesten wel even wachten op andere omdat het een combinatie trip was met diverse activiteiten.

Geweldig

Y van Dorst
9-5-2018

Het is hier geweldig! Echt n aanrader... nog steeds willen we hier graag terug naartoe!

Genoten!

Susan
8-5-2018

Top hotel! Leuke sfeer, lieve mensen, zeer gastvrij en behulpzaam, heerlijk eten en veel keuze. Ietwat oudbollige kamers, maar wel heerlijke bedden en goed schoongemaakt iedere dag! Wij hebben genoten!!

Fantastish

Gin
23-4-2018

Ik vond alles geweldig super eten, super kamers alles super

Que du bonheur !!!!

Très très bien !!
13-4-2018

Chambre correcte bien équipée une douche fixe et une mobile pour nous mesdames . Clim et ventilateur . Chambre Rez de chaussée sans vis à vis bien placée à l entrée près de l'accueil, près des restau du soir et des petits déjeuners . Nourriture plus que correcte . Personnels sympathiques .Pour accéder à la plage juste 5 mn en traversant l hôtel dans un beau décor bien ombragée . La wifi fonctionne très bien dans les chambres et à la plage. Pour clôturer mon avis nous avons eu un temps magnifique qui devait frôler les 35 degrés . Excursions super ....Vacances réussies ...allez y sans hésiter .

hoge service, mooi onderhouden resort,

dieren worden goed verzorgd, groot zwembad, echte alcoholische drank en goed eten

Heerlijk

Jeroen
10-11-2017

De ligging van het resort in de jungle en direct aan de zee was perfect.

Het personeel in heel het resort zorgt er voor dat jij helemaal niks tekort komt, gewoon geweldig!

Het eten was erg gevarieerd, maar was sommig voedsel af en toe te koud. Wat het bier betreft waren we niet tevreden, want het er werd te veel water aan het tap bier toegevoegd, tevens kon je buiten de mini bar op de kamer (die niet koud genoeg was) nergens anders op het resort flessen bier krijgen.

Het zwembad en de theater shows die elke avond werden gegeven waren ook super.

Geweldig!

Eusj
28-8-2017

Het animatieteam en de bediening (aan het strand en zwembad en in de restaurants) was perfect.

Wij hebben een mooie vakantie gehad met mooie uitstapjes naar Chichen Itza en Xel-Ha.

Het aller beste ooit

Luca
14-4-2017

Ik kan gewoon niet in woorden beschrijven hoe geweldig dit hotel is. Alles maar dan ook echt alles is tot in de puntjes goed geregeld. Heb veel gezien maar dit is toch wel het allerbeste en mooiste van de wereld. Ik wil terug!!

un hotel extraordinaire

sophie
9-3-2017

tout y est fantastique, le personnel, le décors les chambres. Il y a un jardin paradisiaque ou il est extra de s'y promener au milieu des animaux et des fleurs exotiques.

Le all in est un vrai all in !!! mention spéciale au personnel de plage !!!

le club enfant est un vrai délice :) attention anglais et espagnol français très léger dommage pour les petits

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Tucan in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Tucan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Tucan scoort een 9.52 uit 10 op basis van 1188 reviews.