Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor BlueBay Grand Esmeralda voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel BlueBay Grand Esmeralda in het Nederlands

Heerlijk resort

Lara
6-8-2019

Heerlijk verblijf gehad hier aan het einde van onze rondreis. Heel vriendelijk personeel, goede service, mooi groot resort, mooi buffet restaurant en ook netjes (geen vreetschuur), 5 a la carte restaurants waar je lekker kunt eten met reservering en een super mooi groot zwembad waar veel animatie is. Helaas wel veel handdoekjeleggers. De kamer was ook erg mooi, en er lopen veel neusberen en wasberen op het resort wat erg leuk is om te zien.

Helaas was het zeewater niet schoon inderdaad omdat Mexico kampt met een zeewier probleem. En de excursies en taxi's vanaf het resort zijn wel erg duur, dit zou je zelf kunnen regelen.

Kortom hebben wij een heerlijke tijd hier gehad en zal ik zeker hier terug komen voor een relaxvakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

nooit meer naar Blue Bay all-in

Blaz Mateljic
26-3-2018

Wel goed: > Eten > Kamers, waren schoon > Sfeer

Niet goed: > Portemonnee vermist geraakt in de kamer, waarschijnlijk door hotel personeel. > Hotel personeel is erop uit om ' fooien ' te ontvangen. > Taxi-voorzieningen zijn ronduit onvriendelijk en buitenproportioneel duur. > Het hotel ligt haar eigen gasten op. (Prijzen voor excursies, cigaretten en bijv. taxi zijn x2 of soms zelfs x3 van buiten het resort. > Strand ligt vol met algen en ander troep. Het is niet zoals op de foto's!!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Goed hotel

Nadine G
29-10-2017

Het was een goed hotel, personeel doet zijn best om alles in orde te houden. Waren nu wel volop bezig met het snoeien en vernieuwen van de balken om in de schaduw te kunnen zitten en verven voor het seizoen. Hier en daar zijn er wel wat herstellingen nodig, maar kan ook niet anders wegens regenseizoen. Correcte behandeling bij het melden van een technisch probleem in de badkamer (nl een lek) en kregen direct een andere kamer. Variatie van eten en doen zeker moeite om thema's te nemen in het buffetrestaurant enkel de thema restaurants Mexicaans en Italiaans waren minder Frans was beter enkel hun wijn is niet te doen. Jammer genoeg steakhouse niet kunnen doen wegens verkeerde informatie. Het barreke aan het strand was top. Bar Black&White was geen sfeer en enkel als uitzondering nodig om bij vroege uitstap iets kleins te kunnen eten. Uitstappen geboekt in hotel, goedkoper maar eigenlijk moet je ook wel de uitdaging aangaan om met de lokale bus op stap te gaan. Zeker te doen. Op straat teken doen en zeggen waar je moet zijn, zo eenvoudig en leuk om te doen en goedkoper dan de taxi. De uitleg van de dame van touroperator mag iets minder afgerammeld worden. Weten dat jullie er commissie op hebben maar wat meer informatie van rondom zou zeker welkom zijn (zoals de lokale bus eerst niet mogen nemen en dan de week erna zeggen van doe maar... wel wat tegenstrijdig). Wat wel klopte uit andere commentaren was het strand: vuil incl. stuk zee. Zijn een paar honderd meter rechts gaan zwemmen in helder water en als je links gaat tot aan brug zwem je in helder water dat komt uit een cenote verderop gelegen. De heenvlucht was goed verlopen en hadden een zeer toffe stewardess die ons ook nog tips gaf, het eten was goed te doen en de beenruimte hadden we bijgeboekt. Maar de terugreis verliep minder goed daar ze ons zijn vergeten op te halen aan het hotel en zelf moesten bellen om te informeren en om uiteindelijk een taxi te nemen naar vlieghaven is wel terugbetaald geweest. Eten aan board was ook minder en het personeel was niet onvriendelijk maar gaf ons toch maar een bandwerkgevoel.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Chantal Helinck
18-3-2017

Mensen super vriendelijk, eten en aanbod buitengewoon

Gereisd Met oudere kinderen in november 2016

zeker geen 5 sterren waard

ron
5-9-2016

Heb al vaak in 5 sterrenresorts verbleven ook in mexico , maar dit was zeker geen 5 sterren waard eerder een goed 3 sterren.Ik had op geen enkel moment het gevoel in de caraiben te zijn(zee en strand niet mooi) . Klein buffet en vaak hetzelfde in buffetrestaurant , de a la carte restaurants waren niet slecht maar ook niet geweldig .De bars zijn vaak onderbemand dus wel wat wachten op je drankje .Het hotel zelf is wel mooi maar aan renovatie toe .Als er veel regen viel kwam het regenwater tot in de kamer bij ons (niet in alle kamers). Al bij al niet slecht maar zeker niet geweldig.

Prijs qualiteit goede vakantie

T
12-6-2016

last minute geboekt voor 2200€ vanuit België naar dit hotel in cancun. goed ontvangen , snel op de kamer , op eerste zicht alles mooi en proper! De zee en het strand was echter niet wat we verwacht hadden we hadden blauwe zee en witte stranden verwacht die je vind maar niet aan dit hotel . De zee is vies en zwart van zeewier het strand is aangelegd en door water spoelt het zand weg en zie je de zandzakken liggen. Het zwembad is slecht 1,20m diep overal is vervelend en is aan vervanging toe. De a la Carte restaurants zijn geen aanraders! De main restaurant is een kleiner buffet dan gewend maar goed. Ni meer ni minder. Algemeen e hele toffe vakantie gehad! Voor deze prijs kan je ook geen grand luxe verwachten! l. .heb al beter gezien maar dan ook aan veel Hogere prijsklasse . Dus voor deze prijs zeker een topper!!

Gereisd Met partner in januari 2016

Niet voor herhaling vatbaar

ARMAND
16-5-2016

de ligging,het mooie park,supervrie,ndelijk personeel. Strand niet goed,teweinig schaduw aan zwembaden,eten beperkt en soms te koud.

Gereisd Met partner in april 2016

Goed .

luc_hilven
2-1-2014

Goed hotel , doch kamers nog al gevoelig voor lawaai ( zeker in de drukke periode ) wel ruim en goed voorzien . Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Zwembad en alle voorzieningen waren dik in orde . Enig grote minpunt was het eten , dat niet altijd warm was en weinig smaak . Via Duitsland geboekt wat de prijs gunstig maakte .

Gereisd Met partner in Wed Dec 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt waar voor je geld

Gertrude en Toon
5-3-2013

Een prima accommodatie en dat voor relatief weinig geld, superschoon, erg vriendelijke mensen. Afwisselende buffetten met iedere avond een ander thema. Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in Wed Feb 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super,echt een aanrader!!!

martine
29-11-2012

beu bay esmeralda gewoon geweldig ,het buffet en zeker a la carte super lekker ,de franse,aziatiche,steak house enz.zeker een aanrader! Het personeel is vriendelijk en ze poetsen de ganse dag door .Rond het zwembad zijn er zeker genoeg stoelen en hetzelfde geld ook voor het strand .De kamers zijn ruim ,elke dag maken ze wel iets mooi op je bed , uitstappen zijn vanuit dit hotel goed, want dit ligt tussen playa en cancun is dus niet zover. Is handig te doen met het busje vanuit het hotel .Voor ons verdiend dit hotel een 9.5 zeker weten. We gaan zeker terug!!!

Gereisd Met partner in november 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BlueBay Grand Esmeralda in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BlueBay Grand Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.