Hotel BlueBay Grand Esmeralda

Hotel BlueBay Grand Esmeralda
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor BlueBay Grand Esmeralda voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel BlueBay Grand Esmeralda in het Nederlands

> Eten

> Kamers, waren schoon

> Sfeer

Niet goed:

> Portemonnee vermist geraakt in de kamer, waarschijnlijk door hotel personeel.

> Hotel personeel is erop uit om ' fooien ' te ontvangen.

> Taxi-voorzieningen zijn ronduit onvriendelijk en buitenproportioneel duur.

> Het hotel ligt haar eigen gasten op. (Prijzen voor excursies, cigaretten en bijv. taxi zijn x2 of soms zelfs x3 van buiten het resort.

> Strand ligt vol met algen en ander troep. Het is niet zoals op de foto's!!

Goed hotel

Nadine G
29-10-2017

Het was een goed hotel, personeel doet zijn best om alles in orde te houden. Waren nu wel volop bezig met het snoeien en vernieuwen van de balken om in de schaduw te kunnen zitten en verven voor het seizoen. Hier en daar zijn er wel wat herstellingen nodig, maar kan ook niet anders wegens regenseizoen. Correcte behandeling bij het melden van een technisch probleem in de badkamer (nl een lek) en kregen direct een andere kamer. Variatie van eten en doen zeker moeite om thema's te nemen in het buffetrestaurant enkel de thema restaurants Mexicaans en Italiaans waren minder Frans was beter enkel hun wijn is niet te doen. Jammer genoeg steakhouse niet kunnen doen wegens verkeerde informatie. Het barreke aan het strand was top. Bar Black&White was geen sfeer en enkel als uitzondering nodig om bij vroege uitstap iets kleins te kunnen eten. Uitstappen geboekt in hotel, goedkoper maar eigenlijk moet je ook wel de uitdaging aangaan om met de lokale bus op stap te gaan. Zeker te doen. Op straat teken doen en zeggen waar je moet zijn, zo eenvoudig en leuk om te doen en goedkoper dan de taxi. De uitleg van de dame van touroperator mag iets minder afgerammeld worden. Weten dat jullie er commissie op hebben maar wat meer informatie van rondom zou zeker welkom zijn (zoals de lokale bus eerst niet mogen nemen en dan de week erna zeggen van doe maar... wel wat tegenstrijdig). Wat wel klopte uit andere commentaren was het strand: vuil incl. stuk zee. Zijn een paar honderd meter rechts gaan zwemmen in helder water en als je links gaat tot aan brug zwem je in helder water dat komt uit een cenote verderop gelegen. De heenvlucht was goed verlopen en hadden een zeer toffe stewardess die ons ook nog tips gaf, het eten was goed te doen en de beenruimte hadden we bijgeboekt. Maar de terugreis verliep minder goed daar ze ons zijn vergeten op te halen aan het hotel en zelf moesten bellen om te informeren en om uiteindelijk een taxi te nemen naar vlieghaven is wel terugbetaald geweest. Eten aan board was ook minder en het personeel was niet onvriendelijk maar gaf ons toch maar een bandwerkgevoel.

Chantal Helinck
18-3-2017

Mensen super vriendelijk, eten en aanbod buitengewoon

Oude reviews (archief)

zeker geen 5 sterren waard

ron
5-9-2016

Heb al vaak in 5 sterrenresorts verbleven ook in mexico , maar dit was zeker geen 5 sterren waard eerder een goed 3 sterren.Ik had op geen enkel moment het gevoel in de caraiben te zijn(zee en strand niet mooi) . Klein buffet en vaak hetzelfde in buffetrestaurant , de a la carte restaurants waren niet slecht maar ook niet geweldig .De bars zijn vaak onderbemand dus wel wat wachten op je drankje .Het hotel zelf is wel mooi maar aan renovatie toe .Als er veel regen viel kwam het regenwater tot in de kamer bij ons (niet in alle kamers). Al bij al niet slecht maar zeker niet geweldig.

Prijs qualiteit goede vakantie

T
12-6-2016

last minute geboekt voor 2200€ vanuit België naar dit hotel in cancun. goed ontvangen , snel op de kamer , op eerste zicht alles mooi en proper! De zee en het strand was echter niet wat we verwacht hadden we hadden blauwe zee en witte stranden verwacht die je vind maar niet aan dit hotel . De zee is vies en zwart van zeewier het strand is aangelegd en door water spoelt het zand weg en zie je de zandzakken liggen.

Het zwembad is slecht 1,20m diep overal is vervelend en is aan vervanging toe. De a la Carte restaurants zijn geen aanraders!

De main restaurant is een kleiner buffet dan gewend maar goed. Ni meer ni minder. Algemeen e hele toffe vakantie gehad!

Voor deze prijs kan je ook geen grand luxe verwachten!

l. .heb al beter gezien maar dan ook aan veel

Hogere prijsklasse . Dus voor deze prijs zeker een topper!!

Niet voor herhaling vatbaar

ARMAND
16-5-2016

de ligging,het mooie park,supervrie,ndelijk personeel.

Strand niet goed,teweinig schaduw aan zwembaden,eten beperkt en soms te koud.

Goed .

luc_hilven
2-1-2014

Goed hotel , doch kamers nog al gevoelig voor lawaai ( zeker in de drukke periode ) wel ruim en goed voorzien . Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Zwembad en alle voorzieningen waren dik in orde . Enig grote minpunt was het eten , dat niet altijd warm was en weinig smaak . Via Duitsland geboekt wat de prijs gunstig maakte .

Echt waar voor je geld

Gertrude en Toon
5-3-2013

Een prima accommodatie en dat voor relatief weinig geld, superschoon, erg vriendelijke mensen. Afwisselende buffetten met iedere avond een ander thema. Wij hebben genoten.

super,echt een aanrader!!!

martine
29-11-2012

beu bay esmeralda gewoon geweldig ,het buffet en zeker a la carte super lekker ,de franse,aziatiche,steak house enz.zeker een aanrader! Het personeel is vriendelijk en ze poetsen de ganse dag door .Rond het zwembad zijn er zeker genoeg stoelen en hetzelfde geld ook voor het strand .De kamers zijn ruim ,elke dag maken ze wel iets mooi op je bed , uitstappen zijn vanuit dit hotel goed, want dit ligt tussen playa en cancun is dus niet zover. Is handig te doen met het busje vanuit het hotel .Voor ons verdiend dit hotel een 9.5 zeker weten.

We gaan zeker terug!!!

Geweldig vakantie paradijs

LIS
18-8-2012

We zijn met 4 volwassenen hier naar toe geweest het was in 1 woord Geweldig Luxe , hebben een super vakantie gehad.

Het park is heel mooi aangelegd met heel veel natuur behoud en daarom ook veel dieren zoals neusbeertjes leguanen enz.

lopen er op het resort rond.

Het word ook heel goed onderhouden heel het resort ook de kamers en de restaurants ze zijn de hele dag druk bezig om alles schoon en mooi te houden.

Er zijn meerdere a la carte restaurants aan wezig dit is echt genieten het eten daar is zeer luxe .

De kamers zijn ook heel groot en worden goed schoon gehouden. Ook een mooie grote badkamer met dubbele wastafels en dubbele inloop douche.

Iedere dag word de minibar in je kamer bij gevuld zonder extra kosten af en toe een fooitje en je krijgt de meest aparte versieringen op je bed .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BlueBay Grand Esmeralda in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BlueBay Grand Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BlueBay Grand Esmeralda scoort een 7.72 uit 10 op basis van 55 reviews.