Hotel Riu Caribe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°20°
Hotel Riu Caribe

Omschrijving
Hotel Riu Caribe ligt bij Cancun in Mexico. Hier verblijf je op een schone en ruime kamer met uitzicht. Voor het diner kun je kiezen uit een van de themarestaurants of het buffetrestaurant. Bij het zwembad is er de hele dag door iets te doen, dus hier is het minder rustig liggen. Voor rust kun je naar het strand. Op 5 km van het centrum van Cancun.

Laatste review

Fantastische vakantie

Brenda,
3-9-2018

Een hotel met super vriendelijk personeel,die je op je wenken bediend.

Het hotel is al voor een groot stuk gerenoveerd en met de rest zijn ze nog bezig.

‘S middags kun je in het gewoon restaurant ,de snackbar,de pizzabar of bij goed weer een bbq aan het zwembad terecht voor een maaltijd.

‘S avonds kun je kiezen uit het gewoon restaurant of 3 thema restaurants waarvoor je niet diend te reserveren op voorhand,maar er zijn wel beperkte plaatsen.

De Ligbedjes dienden wel gereserveerd te worden ,of je had grote kans van geen plaats te hebben.

5 km stappen en je bent in cancun bij het hardrock café en andere winkeltjes.Voor de merk winkels is het 10 km stappen.Taxis zijn zeer schappelijk kwa prijs en de lijnbus spotgoedkoop ,maar propvol.

Je kan ook in het riu cancun,vlakbij het hardrock terecht voor een drankje en een middagmaal als je op stap bent.

De minibar in je kamer wordt goed aangevuld en je kan 24/24 terecht in de bars.

Kenmerken

94 reviews over Hotel Riu Caribe in het Nederlands

Fantastische vakantie

Brenda,
3-9-2018

Een hotel met super vriendelijk personeel,die je op je wenken bediend.

De minibar in je kamer wordt goed aangevuld en je kan 24/24 terecht in de bars.

Fantastisch!! Pure ontspanning in een paradijs!

Kristen Verloop,
14-5-2018

Genoten van een top vakantie! Top hotel gelegen in een paradijsje. De mensen zijn zo vriendelijk en doen alles voor je! Er is echt geen nee te koop!!

Heerlijke vakantie gehad!

Stefanie,
16-1-2017

In november 2016 met mijn vriend in Riu Caribe geweest. De vlucht vonden wij vreselijk, vooral heen (tussenstop Cuba), houdt rekening met een echte jetlag! Het hotel heeft een prachtig strand, de ligging is ook goed. Met de bus kan je voor 21 peso's (met z'n tweeën) het hele eiland over. Het hotel heeft schone en ruime kamers met mooi uitzicht. Elke dag goede schoonmaak, altijd iemand bij de bar en bij de receptie. De lobby is erg gehorig en bij het zwembad is de hele dag door iets te doen, soms zelf irritant want echt rustig aan het zwembad liggen lukte daardoor niet echt. Het eten was zeer goed, ik ben geen makkelijke eter maar heb elke dag genoten. Ontbijt/lunch/diner in buffet restaurant. Restaurantje bij het zwembad kan je ook de hele dag wat halen. Tussen 13:00 en 15:00 kan je pizza's halen en elke avond heb je keuze uit : het buffetrestaurant, het steakhouse (de spare-ribs zijn heerlijk), het Mexicaanse restaurant en het Aziatische restaurant. De mensen in Mexico zijn bijzonder vriendelijk! We hebben ons geen moment onveilig gevoeld! De excursies die wij hebben gedaan zijn: Chichen itza (mooie ervaring maar je bent echt van 7 tot 9 weg), we hebben gezwommen met dolfijnen, wat een ervaring! en we zijn naar club cocobongo geweest, leuke show maar meer show dan discotheek. Playa Dolfines is een prachtig strand, zeker de moeite om eens naartoe te gaan! We hebben een heerlijke vakantie gehad, we hadden nog wel 2 weken willen blijven, maar zouden er niet weer heengaan, omdat je het allemaal wel gezien hebt na 2 weken en we de lange vlucht vreselijk vonden.

Fantastisch ! Wil zeker terug

Stevens Fanny
15-9-2016

Fantastisch proper hotel met lekker eten en voor ieder wat wils , het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam, ook plezant dat je een ganse dag kan eten en drinken en zelfs aan het zwembad wordt je bediend met drankjes alsook aan het strand die ook zeer proper onderhouden is, voor ons groepje van zeven personen ( vrienden) waar we ieder jaar mee op vakantie gaan was het een zeer geslaagde vakantie , willen graag in 2017 terug . Het is voor ons een top hotel

Geweldig vakantie bestemming

Jeroen
13-4-2016

Hier hebben wij een geweldige vakantie gehad, waar je zo weer naar terug wilt. Wat een mooie plek!

Wij hadden een voordeelkamer geboekt, maar het was echt een topper. De kamer was ruim met balkon en zee uitzicht. Het wordt goed schoongemaakt en de bedden lagen heerlijk. Ook de minibar werd goed bijgevuld.

Het eten was uitgebreid en elke dag wat anders. Het was altijd warm, en er zit altijd wat lekkers voor iedereen tussen.

Excursies zijn duur, maar dat was wel te verwachten. Wij hadden dan ook bij een 'local' geboekt inplaats van hostess. Dit scheelde zeker 25 tot 40%. Het was zeker betrouwbaar en de moeite waard.

Strand was geweldig, wit en zee helderblauw!

Niet meer Teurg

Niels
13-2-2015

We hebben veel ervaring met RIU Hotels (Europa/Caribbean) dit was de minst goede.

Kamer met fantastisch uitzicht op 1 van de koppen met ramen en balkon rondom.Beste uitzicht ooit gehad (opkomende zon vanuit zee kon je zien in bed).

Eten was minst ooit gehad in RIU.Voldoende keuze maar elke dag dezelfde keuze.Veel Junk-Food en vooral weinig kwaliteit. Warm was vaak koud (en omgekeerd) Biefstuk allemaal wel-done gebakken en veel lege schalen etc. Dit hebben we veel beter gehad in RIU hotels van zelfde prijsklasse.

Kamer 3x niet schoongemaakt, 1x pas na 4 uur aktie ondernomen (na 2x melden)

Personeel restaurant/bars vriendelijk, management en receptie onbeschoft. Kamer langer aanhouden is alleen voor mensen die receptionisten fooi geven.

Management kijkt alleen naar bepaalde gasten, spontaan groeten kunnen ze niet. Animatie erg aanwezig, maar bij het 2e zwembad geen last van.

Voor dit geld zijn er betere RIU's in Mexico zoals bijvoorbeeld RIU Tequila of RIU Yucatan, Hier niet meer terug.

Paradijs op aarde, beste hotel ooit!!

Rejan
15-10-2014

Gerenoveerd hotel, geweldige service, uitstekend eten, fantastische locatie, spierwit strand en helderblauw water. Hadden een Juniorsuite geboekt, maar kregen een van de beste kamers v/h hotel! Het is nl. een hotel in U-vorm en de laatste kamers op de gang hebben een dakterras van +/- 20m2 (kamer 609)konden dus links en rechts heel ver wegkijken,wat een uitzicht! Ik heb alle pos/neg. reacties gelezen en we zijn al in zeer vele hotels verbleven, maar dit was het beste van alle jaren!! Normaal zijn we na 3 dagen het buffet wel beu, maar dit bleef geweldig. Hebben 1 keer in het Steakrest. gegeten, dat was ook goed maar beperkte keus vandaar daarna alle lunches en diners in het grote buffet restaurant gegeten. Iedere dag toch weer iets anders, maar wat een lekker vlees en vis, werkelijk alles smaakte lekker(ben toch wel een fijnproever). Super. De ligging is wat minder omdat je dan met een busje weg moet(slechts €0.60p.p.) Zeer gezellig, bijna hele dag live muziek, geweldig animatieteam

Fantastisch hotel ! Jammer bijna geen belgen

Familie D'heyger
10-8-2014

Mooi hotel. Vriendelijk ontvangen aan de lobby door " Angel". Vriendelijke jongen. Vriendelijk personeel. Mooie kamers met airco die heel goed en blijvend werkt, kaartje moest niet blijven zitten. Restaurant goed eten maar naar ons gedacht wel ietske minder dan in andere riu's. Maar hebben zeker niet geklaagd. Zwembad heel mooi , alleen zouden ze iets strenger mogen zijn. Met eten in zwembad en velen hebben niet veel respect voor anderen. Hebben niks tegen mensen die roken, maar meeste rokende mensen zijn vuile mensen. Een groep jonge Nederlanders die gooiden gewoon hun as in t'water. Schandalig! Jammer maar bijna geen Belgen . Cancun meer de kant van de amerikaanders. Zeer luidruchtig. Maar op zich hebben wij daar geen problemen mee. Top aan het animatieteam. Mooie excursies gedaan! Gaan zeker nog eens terug naar Mexico maar dan wel eens naar Playa Del Carmen (Belgen) altijd leuk om uw eigen taal te horen.

Het hotel is super de mensen zijn zeer vriendelijk en zeer schoon hotel de ligging is ook top met de bus effe heen en weer voor 10 peso's elke 5 minuten voor het hotel . Een aanrader ga bij Peter eten Hollands restaurant net iets buiten cancun effe lekker Hollands . Toer na het vrouweneiland zeer de moeite waard ga ieder jaar na Turkije maar dit overtreft alles nachts alleen last van dronken mensen wie terug komen van stappen de Coco bongo echt heen gaan vraag na Nancy helpt je aan kaartjes is super daar

Prima hotel

Tompoesje
19-1-2014

Wij waren hier 1 nacht als begin van de rondreis. Kamer was penthouse_suite. Alles was enorm groot badkamer slaapkamer enz. Eten was prima buffet zoals wij zijn gewend van Riu.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Caribe in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.