• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

29 accommodaties in

Baska ( eiland Krk)

Reviews over Baska ( eiland Krk)

mooi gelegen in een baai

De levensgenieters, 7-8-2016
    We vonden het een erg gezellige badplaats. Erg leuke boulevard met veel keus aan restaurants en terrasjes. We vonden het eten erg goed en lekker, voor een klein prijsje. Sávonds loopt de boulevard gezellig vol

gezellig

Ron, 23-8-2015
    leuke boulevard met diverse restaurantjes. gelegen aan een mooie baai. Baska ligt redelijk afgelegen aan de zuidkant van het eiland, ingesloten door 2 bergruggen, wil je iets gaan ondernemen dan zal je dus even een eindje moeten rijden. Voor de wandelingen en montainbike- routes moet je redelijk tot goed getraind zijn, de steigingpercentages zijn stevig en de ondergrond rotsachtig

Fantastisch eiland

heleen, 18-8-2014

Dit is een droombestemming voor gezinnen met jonge kinderen. Voor pubers is hier weinig te doen: geen discotheken of bars, maar daar was ik blij om.

Heerlijk gegeten: heerlijk ambachtelijk roomijs (enorme keuze in smaken en veel romiger als bij ons), typische visgerechten (Brodet lijkt op Spaanse Zarzuela, Fisherman risotto is een beetje zoals paëlla, Bussabeis lijkt op Bouillabaise, enz.) Ook de vleesgerechten (grill en under the bell) bevielen ons sterk. Frietjes kunnen ze ook netjes bakken. Honing is hier de lokale specialiteit.

Kortom: als eerste kennismaking met Kroatië was dit een schot in de roos. Wij komen zeker ooit terug als we KRK nog eens willen bezoeken.

een waar paradijs

Zwikie, 29-7-2014

De weg ernaartoe is soms smal en stijl, maar de rit is de moeite waard tot het einde van het eiland.

Baska is goedkoper dan de hoofstad KRK. Aan de snuisterijstalletjes betaal je soms de helft!

Basca ligt prachtig in een baai tussen de bergen.

Wandelen, zonnen, zwemmen, snorkelen, kuieren langs de boulevard het kan er allemaal. Ga zeker eens de berg op! Het ziet er hoger en erger uit dan het is. Prachtige wandeling en uitzicht over de baai.

Gelukkig nog geen disco's etc. 's Avonds is het stil.

Heerlijk eten voor goedkope prijs. Bij sommige ijsstalletjes krijg je er een gratis show bij en maken ze een heel ventje van je ijsje met hoed en al.

Wil je meer animatie zijn er bananaboten, jetski's. Maar gelukkig heb je hier geen lawaai van.

Baska ( eiland Krk) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 36 reviews