Krk (op Krk)

We hebben een aantal aanbieders voor Krk (op Krk) voor je op een rij gezet:

vakanties Krk (op Krk)

We hebben een aantal aanbieders voor Krk (op Krk) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Krk (op Krk)

Petra,
    1-2-2019

Gewoon een geweldige camping! Zijn hier 3x geweest en dat terwijl wij nooit naar dezelfde plek terug gaan. Schitterende ligging, mooi schoon sanitair, super accomodaties , vriendelijke mensen, en plaatsje Krk (oke je kunt via kronkelig paadje lopen maar goed te doen) en dan kom je langs de mooiste baaitjes. Het hele eiland heeft ons hart gestolen, Baska, Vrbnik en nog meer kleine plaatsjes zeker de moeite waard en willen volgend toch echt weer voor de 4 e keer hier naartoe! Tip: wij vonden het heel leuk om de Soline Baai een modderbad te nemen met de kinderen....en zij ook! 😉

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

heel mooi en heel leuk

quinty,
    13-1-2019

het is een super leuke camping. ligt mooi aan de zee en heeft zelfs plekken aan de zee, leuk zwembad niet heel groot en ook geen glijbaan. heel goed restaurant en super lekker eten. naast het restaurant is een pleintje, daar is voor de kinderen iedere avond kinderdisco en spelletjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een echte aanrader!!

Chris Hunderman,
    17-11-2018

Hebben hier een hele mooie en leuke vakantie gehad. De camping is fantastisch de omgeving ook . In een woord Fantastisch

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker volgend jaar opnieuw, de 5e keer.

Hans,
    31-10-2018

Geweldige camping, op 600m van zee. Hartelijke ontvangst en plaatsen met en zonder schaduw. Goed restaurant op de camping en mini camping winkel met broodjes en de eerste levensbehoeften. Aanrader. Ook mini zwembaden om even af te koelen. Toppertje.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooi, netjes, hondvriendelijk.Wel boeking probleem

Bas,
    4-10-2018

Camping is schoon en netjes. Toilet gebouw was niet bijzonder maar wel schoon.

Personeel in de barretjes / restaurant waren erg vriendelijk.

Wij hadden onze hond mee, het honden strandje was fijn. Je kon hier prima liggen , en de hond kon over de kiezeltjes het water in.

Grootste nadeel is hun boeking systeem.

In februari heb ik de front row plaatsen aan zee geboekt.

Wij waren bij aankomt"overboekt" vanwege een overgang naar een nieuw systeem. Helaas hebben wij hierdoor 2,5 dag op een andere plek op de camping moeten staan.

Echter hoorde wij later van vaste gasten dat ze dit probleem al jaren horen van andere gasten.

Blijkbaar verdienen ze het hier te makkelijk gezien het ram vol zat en nemen ze een overboeking op de koop toe.

Een compensatie zat er helaas ook niet in.

Verder een erg fijn verblijf gehad!

Gereisd met partner in september 2018
Krk (op Krk) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 129 reviews