Sorteren

Reviews over Venetië

Wij komen vast en zeker nog eens terug!

Karin
    4-9-2018

Bij Vanessa House hadden wij onze tussenstop op weg naar Kroatië. Wat een heerlijke B&B. Kosten noch moeite worden gespaard om het je naar de zin te maken. Elena is een schat!! Prachtige kamer, goed ontbijt met verse jam en cakes. Elena helpt je richting een echte tratorria waar je heerlijk kunt eten. 3 gangen, flesje wijn, drinken voor de kids voor € 45,-. Je zit dan wel tussen de rumoerige Italianen maar dat is juist leuk! Venetië was ook fantastisch!

Ligging prima, sfeervol hotel, kleine sobere kamer

Hilde
    3-5-2018

Karakteristiek hotel, erg sfeervol, maar oud en vervallen.

De kamer was bloedheet en omdat het plafond wel 6 meter hoog was, deed de airco helaas niet veel.

De badkamer was oud en de douche varieerde van lauw naar heet en was moeilijk te bedienen.

Daarnaast was de badkamer erg klein en benauwd.

Het bed was goed maar de kamer was veel te klein en erg oubollig.

Maar ik moet zeggen, het was superschoon en dat is ook wat waard.

De handdoeken waren zo groot als een laken en helaas geen washandjes.

Het ontbijt was goed, alle basiszaken waren aanwezig.

Er was een knusse binnenplaats waar je heerlijk kon ontbijten.

Laat bij een tweede rondje halen, je tafeltje niet onbemand, want er zitten zo 4 duiven op je tafel, lekker fris.

De cappuchino was heerlijk en het personeel vriendelijk, maar niet meer dan dat.

Nog een keertje? Nee, door de basic kamer de volgende keer een ander hotel.

Esperienza eccellente

Agosto17
    21-8-2017

L'appartamento ,in una palazzina d'epoca completamente ristrutturato in maniera leccellente, dotato anche di ascensore, era molto grande, pulito, fornito di cucina e frigo, forno a microonde e macchina per il caffè, con due divani (immagino divani letto), bagno con lavatrice, doccia e camera matrimoniale ampia arredata in stile moderno ma essenziale che si affacciava su un canale con una vista emozionante sopratutto per chi come me non è mai stato a Venezia.Il quartiere non prettamente turistico, ma a mio avviso è un vantaggio, non c'è calca nè rumore (si sentono soltanto i gabbiani). La distanza da piazza San Marco è di circa 30 minuti a piedi

Che è anche piacevole da fare perché si possono scoprire angoli veramente caratteristici.

Nel caso in cui uno non vogulia camminare è possibile prendere il vaporetto a San Basilio, che arriva a San Marco in 10 minuti

Il gestore, è una persona molto gentile ci ha fornito varie indicazioni su Venezia, con consigli utili sulla città.

Speriamo di poterci tornare presto Venezia è splendida.

Ottima esperienza, consiglio

Marco, Manager, 7-12-2017
    Grazie per averci scelto per il vostro soggiorno a Venezia Sepriamo di rivedervi presto.

Marja
    5-8-2017

Dat in Venetië echt teveel toeristen per dag komen is goed om te weten, dan valt dat niet tegen maar zoals zo vaak kun je zelf zoeken naar de rustige, stille en prachtige plekjes van de stad. In het labyrint van weggetjes en bruggetjes dwalen tot je op dat pleintje komt waar je heerlijk kunt eten onder een olijfboom en waar spontaan tot middernacht de tango wordt gedanst. Onvergetelijk! Ik vond het San Marcoplein dan ook een tegenvaller: de absurditeit van de cruiseschepen die daar de mensen laden en lossen als vee. Maar het is toch vooral genieten van de prachtige palazzo's, het waterverkeer en de sporadische echte Venetiaan die je te spreken komt.

Plek om nooit te vergeten!

Boden
    5-7-2017

Voor ons was het beide onze eerste keer in Venetië. Hotel Orion ligt nog geen 5 min loop afstand van Sant Marco plein. Hotel zelf helemaal top! Alleen niet geschikt voor rolstoel (geen lift aanwezig in het hotel). Ontbijt was ook prima. Elke ochtend worden alles kamers opgefrist. De personeelsleden zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam. Tip: ga meer binnen de steegjes restaurants opzoeken dan op de Sant Marco plein of aan het water. Want het scheelt qua prijs enorm! Ook raden we aan om altijd contant geld bij je te hebben. Want sommige winkels of restaurants willen graag voor een klein bedrag (denk aan vanaf 16,- euro) dat je cash betaald in plaats van pinnen. Verder écht een aanrader om een keer Venetië te bezoeken.

Venetië scoort een 8,6 uit 10, op basis van 540 reviews