• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Verona

indrukwekkend, fantastisch!!

Moby14, 22-7-2017
    dit moet je echt op je bucketlist zetten, opera in de arena van Verona, we hebben er Aida gezien van Verdi, mooie setting, akoestiek en schouwspel, prachtig!!

Mooie stad, heerlijk genieten en tot rust komen

claudia, 9-5-2017
    Wij zijn een keer met de auto naar de stad gegaan en met de bus. Daar het met de bus een stuk goedkoper is, kan ik uiteraard de bus aanbevelen. Maar parkeren is ook goed geregeld in Verona. Er is een goed beveiligde parkeergarage dus prima te doen. Heerlijk wandelen in de binnenstad. De hop on, hop off bus is geen overbodige luxe, en gewoon weg in een relax stand genieten van de stad en ook nog historie leren. Neem wel de tijd hiervoor want sommige plaatsen zijn zo druk dat je bijna ook niet meer de bus in kan als je uitgestapt bent. Vorig jaar met mijn moeder de opera Carmen gezien , dit jaar ga ik met mijn partner de opera Aïda bewonderen. Ik kan niets anders dan de stad aanbevelen. Prachtig en geniet van ieder moment.

Geweldige leuke, levendige en mooie stad

ursula_1, 13-11-2015
    Wij zijn een avond naar de opera geweest, en logeerden in Hotel Europa, wat ons erg goed is bevallen, omdat het zo centraal ligt. In Verona is zoveel te doen en te zien, echt leuk voor een paar dagen.En de stad ligt ook erg centraal t.o.v. de streek richting Gardameer en de andere kant op richting Venetië.

Prachtig

f_chelseafc, 28-10-2015
    Verona is echt een prachtige stad. De hele architectuur van de stad is geweldig mooi. Er zitten mooie winkels, er zijn fantastische restaurants en er zijn mooie bezienswaardigheden. Verona is een welvarende stad en straalt dat ook uit. De sfeer is ontspannen en je kunt er ook leuk uitgaan!

Mooie oude stad

givago, 1-10-2015
    Verona heeft veel bezienswaardigheden,mooie pleinen ,leuke steegjes en is een prima bestemming voor een stedentrip.Bezoek de arena,koop een kaartje voor de opera en geniet van de voorstelling en de sfeer van de avond.Het garda meer is dichtbij.
Verona scoort een 8,8 uit 10, op basis van 133 reviews