Verona

We hebben een aantal aanbieders voor Verona voor je op een rij gezet:

vakanties Verona

We hebben een aantal aanbieders voor Verona voor je op een rij gezet:

Reviews over Verona

Magisch gevoel en verbijsterend mooi!

Mvr. Damen
    10-11-2018

Het is een onwijs mooie stad! Het is de moeite waard om alle trekpleisters te bezoeken. The balcony of Julia is een drukbezochte plek en vandaar raad ik aan om hier of vroeg of juist laat naar toe te gaan. In het centrum zijn de restaurants relatief duur, er zijn zeker restaurants die een "normale" prijs hanteren maar hier moet je echt naar zoeken. Als je in Verona bent moet je naar de opera, ik ben niet perse een operafan maar o wat was dit mooi. Ook is het zeker een aanrader om buiten de stad te wandelen, hier vind je parken en cultuurhistorie. Ga op pad en je komt gegarandeerd hele mooie plekken tegen die je gezien moet hebben.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie stad, heerlijk genieten en tot rust komen

claudia
    9-5-2017

Wij zijn een keer met de auto naar de stad gegaan en met de bus. Daar het met de bus een stuk goedkoper is, kan ik uiteraard de bus aanbevelen. Maar parkeren is ook goed geregeld in Verona. Er is een goed beveiligde parkeergarage dus prima te doen. Heerlijk wandelen in de binnenstad. De hop on, hop off bus is geen overbodige luxe, en gewoon weg in een relax stand genieten van de stad en ook nog historie leren. Neem wel de tijd hiervoor want sommige plaatsen zijn zo druk dat je bijna ook niet meer de bus in kan als je uitgestapt bent. Vorig jaar met mijn moeder de opera Carmen gezien , dit jaar ga ik met mijn partner de opera Aïda bewonderen. Ik kan niets anders dan de stad aanbevelen. Prachtig en geniet van ieder moment.

Geweldige leuke, levendige en mooie stad

ursula_1
    13-11-2015

Wij zijn een avond naar de opera geweest, en logeerden in Hotel Europa, wat ons erg goed is bevallen, omdat het zo centraal ligt. In Verona is zoveel te doen en te zien, echt leuk voor een paar dagen.En de stad ligt ook erg centraal t.o.v. de streek richting Gardameer en de andere kant op richting Venetië.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig

f_chelseafc
    28-10-2015

Verona is echt een prachtige stad. De hele architectuur van de stad is geweldig mooi. Er zitten mooie winkels, er zijn fantastische restaurants en er zijn mooie bezienswaardigheden. Verona is een welvarende stad en straalt dat ook uit. De sfeer is ontspannen en je kunt er ook leuk uitgaan!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Mooie oude stad

givago
    1-10-2015

Verona heeft veel bezienswaardigheden,mooie pleinen ,leuke steegjes en is een prima bestemming voor een stedentrip.Bezoek de arena,koop een kaartje voor de opera en geniet van de voorstelling en de sfeer van de avond.Het garda meer is dichtbij.

Verona scoort een 8,9 uit 10, op basis van 134 reviews