Sorteren

Reviews over accommodaties in Piemont

Fantastisch!!

Lizet Thielemans
    10-11-2018

Geweldige plek! Heerlijk wandelen, zwemmen bij het meer en genieten van alle kleine dorpen. En de meest geweldige gastvrouw die ik ken!

Heerlijke vakantie

Jack & Nathalie van Vliet
    4-11-2018

Een gemoedelijke camping , de plaatsen in het "B"gebied zijn voor Italiaanse begrippen lekker ruim, maak vooral gebruik van de mogelijkheid om de auto op een gereserveerde plaats elders op de camping te parkeren ! Mooi strandje aan de camping, ondiep dus ook veilig voor de kleintjes. Personeel was erg vriendelijk en neemt de tijd voor de gasten. Het zwembad is niet groot maar is lekker om in af te koelen, altijd een zitbedje te vinden. De boulevard van Feriolo loop je zo op vanuit de camping, volgend jaar gaan we zeker weer terug!

Prettige camping

Niels Hoving
    29-10-2018

Prettige camping. Met vriendelijk personeel. Een leuke indeling van zowel de stacaravans en tenten. Ziet er netjes en verzorgt uit. De stacaravan is van alles voorzien. En is nog maar een paar jaar oud. De bedden zijn wel wat hard. De badkamers zijn er prettig met een goede warme douche. Het plaatsje Dormelletto stelt niet veel voor. Maar even buiten de camping heb je een grote supermarkt. En doordat het redelijk centraal ligt zijn steden als Milaan, Turijn en Comomeer prima te doen.

Onze tips om te bezoeken zijn: Milaan, Turijn, Stresa, het ortameer. Het hoogste punt bij Mottarone. Mooi punt in Zwitserland bij Val Verzasca. Advies voor Milaan te parkeren bij metrostation Molino Dornino. Voor 5 uur €1,80. En een metrokaartje voor een dag 5 euro.

Overtreft alle verwachtingen

J Genemans
    26-10-2018

Wat een unieke ervaring, de plek, maar vooral de gastvrouw doet er werkelijk alles aan én meer om je een fantastisch verblijf te geven. Onze verwachtingen waren best hoog na alle positieve berichten maar die heeft ze zelfs overtroffen. Ze reserveert voor je bij restaurants waat de Italianen zelf ook eten, geeft tips over de omgeving, van winkelen tot wandelen. We begrepen dat 2019 het laatse jaar wordt voor de B&B dus als je nog een unieke Italiaanse vakantie zoekt....

Geweldig, mooie omgeving, fantastische gastvrouw

Conny
    24-10-2018

Het prachtige huis ligt in een hele mooie rustige omgeving waar meer dan genoeg te doen is. De gastvrouw heeft altijd tips en weet de leukste plekjes en de lekkerste restaurants. Wij gaan er al voor het 3e jaar naar toe en verheugen ons daar steeds enorm op. Mooie kamers en een heerlijk ontbijt met vers fruit. Wij zijn echt fan van Casa Joop.