vakanties Piemont

Reviews over accommodaties in Piemont

Het is fantastisch

Zhi_long,
    1-1-2019

Of het eten lekker is en hoe Duur het is en hoeveel 🌟 en steren

Geweldig!!

Vera Bouman,
    22-12-2018

Geweldige lokatie, prachtige omgeving met een gastvrouw uit duizenden die iedere dag met een heerlijk ontbijt je weet te verrassen. Een échte aanrader!!!

Heerlijk weekend

Geert,
    21-12-2018

Ik was met een groep wijnliefhebbers op bezoek bij Tenuta il Castelletto. Het was een kort bezoek van 2 nachten en ik heb het heerlijk gehad. Michael organiseert met een vriend dit jaarlijkse tripje en alles is gewoon erg goed verzorgd. De omgeving, waar ik nu 2 keer ben geweest is prachtig en Michael weet echt alle lekkere restaurants en wijnhuizen in de buurt te vinden. Ook al waren we hier eind september: de temperatuur was heerlijk en het zwembad nog steeds geopend. Wel fris hoor dat zwembad.

Fantastisch!

Edwin en Merel,
    14-12-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Voor degene die toch wat actievers zoeken is er ook genoeg te doen. De omgeving biedt geweldige mogelijkheden, vooral als je een Vespa huurt kan je veel ontdekken. Fij en Michael hebben het ons heerlijk naar ons zin gemaakt, super gastvrij. Wij komen volgende zomer heel graag terug

Beyond dreams ...

Juip en Cindy,
    14-12-2018

Houd je van lekker eten en drinken, ben je een liefhebber van adembenemende natuur en zijn de woorden ”carpe diem” onderdeel van jouw levenswijze? dan is Tenuta il Castelletto THE place to be!!! Met de aanduiding ’gastvrijheer’ en ’gastvrijvrouw’ doe je Fijtje en Michael nóg tekort. Je kunt bij hen terecht voor de meest uiteenlopende zaken. Op het landgoed zelf is genoeg te doen, maar Piemonte verkennen op een Vespa, die Michael verhuurt, is echt een geweldig avontuur. Ook heb ik mogen ervaren hoe het is om in een prachtige Alfa Spider cabrio door de heuvels van Nizza Monferrato te toeren, die is namelijk ook te huur. Daar is maar één woord voor: WOW! Kortom, liefhebbers van Italië in het algemeen en van Piemonte in het bijzonder, raad ik aan om een verblijf te boeken in één van de locaties van dit uitgestrekte landgoed (tenuta). Wij kozen voor de luxe villa ’Magnolia’ wat onderdeel is van het kasteel. Wij zullen er zeker terugkeren ...