Sorteren

Reviews over Turijn / Torino

Heerlijk!

Sanne
    16-4-2018

Wat een sfeer! Alles bij elkaar: levendig centrum, mooie cultuur, heerlijk eten, beeldschone omgeving en fijne mensen. Ook zeker de kleinere plekjes rondom Turijn niet vergeten! De wijngaard van Balbiano bijvoorbeeld...

Lekker voor een weekendje.

Cnie
    16-4-2018

Leuke levendige stad met mooie pleinen en architectuur. Je kunt heerlijk eten voor een heel redelijke prijs. Leuk om bustoer door de stad te nemen.

Komen zeker terug

Ronny van de Water
    20-1-2018

Verrassend leuke stad. Mooie afwisseling van oud en modern

Parijs van Italie

Dorien
    5-8-2017

Heerlijke stad om te slenteren, shoppen, eten. Prachtige gebouwen en musea due leuk zijn voor kinderen zoals het Automuseum en Egypte museum.

Fantastische plek

Bert
    14-3-2017

Geweldige stad voor een stedentrip. Het fijne Italiaanse zonder hectiek zoals in Milaan.

Turijn / Torino scoort een 8,5 uit 10, op basis van 60 reviews