Turijn / Torino

Reviews over Turijn / Torino

Zeker de moeite waard!

Karen,
    15-7-2018

Een mooi, modern hotel gelegen in een gebouw met een prachtige uitstraling. De kamers zijn zeer ruim en hebben een aangename badkamer, met alle nodige voorzieningen. Het ontbijtbuffet is een waar genot, echte luxe.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Juist voor het hotel is een metrohalte, waardoor je op 10 min. in het hartje van Turijn bent. Naast het hotel is een winkelcentrum met tal van winkels en eetgelegenheden.

Kortom een prachtig hotel op een uitstekend gekozen locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een stad en hotel om nooit meer te vergeten

Anna,
    18-6-2018

Prachtig oud hotel midden in het centrum. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Prachtige kamer met balkon. Prima ontbijt buffet. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken en zijn heel behulpvaardig. De stad Torino zoals de Italianen zeggen is onvergetelijk

Gereisd met partner in juni 2018

Helemaal in orde

DIANE VISSERS,
    25-11-2017

Heel oud gebouw, maar mooi en uitstekend gelegen in het centrum van Turijn.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en personeel is ongelooflijk in de weer om het iedereen naar zijn zin te maken.

Gereisd met vrienden in november 2017

Geweldig wat een ervaring !

Astrid,
    1-5-2017

Een prachtig hotel wat je een verhaal verteld van wat het eens is geweest, vergeet zeker niet om op het dak te gaan kijken.

Een luxe mooie kamer met comfort en gerief een badkamer met mooi sanitair en de ruimte.. Allervriendelijkst personeel wat niets te veel is om het de gasten naar de zin te maken. En het ontbijtbuffet is genot om alles te zien en niet te vergeten proeven. Pure luxe.

Gereisd met partner in april 2017

prima hotel voor een prima prijs

tevreden,
    27-9-2016

We zijn in juni en in september in dit hotel geweest en zouden en zo weer heen gaan! Het is netjes, schoon, goede bedden, ruime badkamer en je wordt vriendelijk geholpen bij de receptie.

Het ontbijt is zéér uitgebreid en luxe. Van verse broodjes, tot verschillende taarten, vers fruit tot warme worstjes en gebakken ei.

Het hotel ligt ongeveer 20-25 minuutjes lopen vanaf het centrum. Het ligt niet in een gezellige buurt, maar we voelden er ons zeker niet onveilig.

Het is wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2016
Turijn / Torino scoort een 8,6 uit 10, op basis van 61 reviews