Sorteren

Reviews over Como

Goede tussenstop naar het zuiden of terug

Jeannette
    27-7-2018

Goede tussenstop naar het zuiden of terug naar huis. De pizza’s zijn heerlijk en er is een zwembad. Sanitair sterk verouderd net zoals de camping, maar voorneem nachtje is het prima! Direct langs de snelweg en je bent zo met de auto in het mooie Como!

Geweldig

Inge
    18-9-2017

Op de terugreis naar Nederland in dit hotel een overnachting geboekt. Hotel ligt net buiten Como en is eenvoudig te bereiken. Een eigen (afgesloten) parkeerplaats met trap direct in je eigen kamer. Grote kamer met kingsize bed, ruime badkamer en alles zeer schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat ook Engels spreekt. In het restaurant eenvoudige goede gerechten tegen betaalbare prijzen. Ontbijt gevarieerd en uitgebreid.

Prima hotel

Valstar
    30-7-2017

Prima hotel, uitgebreid ontbijt, aardige mensen. Wij hadden een 4-persoonskamer met airco en ven aan het plafond.

Wij hebben het gebruikt als doorreis hotel naar Umbrië. Beneden is een restaurant waar je uitstekend kunt eten tegen een redelijke prijs.

Geweldige tussenstop

André de Jeu
    24-7-2017

Heerlijk na een lange rit een frisse duik in het zwembad en een geweldige pizza eten. Zo begint de Italië vakantie pas echt. Een eenvoudig verblijf maar wel paar dagen gebleven. Rondgewandeld in Como en met de trein naar Milaan. Het station is maar 10 minuten te voet. Hondenliefhebbers zijn écht welkom en kinderen vermaken zich prima.

Betrouwbre eenvoud

Angélique
    24-7-2017

Er is altijd plaats en na een lange reis kun je een frisse duik nemen in het zwembad en vervolgens je dag afsluiten met een wijntje en een heerlijke pizza. De camping wordt gerund door de familie Basseto waarvan iedereen, van 'Nonna' tot 'nipoti' meehelpt. Het sanitair is eenvoudig maar zeer schoon. ' s Morgens zijn er altijd verse broodjes en kun je eventueel een compleet ontbijt krijgen met zelfgemaakte jam. Van de formidabele pizza's (houtegestookte oven) kan ik vooral de 'pizza atomica' aanbevelen. Huisdieren zijn welkom. Sterker nog, sta niet verbaasd te kijken als de familie lammetjes vanuit hun landgoed in de bergen op de camping groot brengt!

Como scoort een 8,1 uit 10, op basis van 30 reviews