Sorteren

Reviews over Milaan

Kom graag terug. Art deco stijl. Leuk!

Karin
    3-11-2018

Fijn netjes hotel. Vriendelijk personeel. Goed gevarieerd hotel. Goede bedden. Op 5-20 min afstand bezienswaardigheden.

Hotel moet wel beetje hersteld worden. Vochtvlekken badkamer.

Flo

Daenen Didier Jean F
    22-8-2018

Séjour agréable et calme

Personnel discret et compétent

Séjour milanais

Bruchez Alain
    19-8-2018

Agréable séjour dans un hôtel très confortable, propre au petit déjeuner complet, facile d accès en métro .Personnel très professionnel courtois et parlant plusieurs langues .

Hôtel top

Pommard Aurélien
    17-8-2018

Super hôtel , bonne literie , personnel très agréable , parle français , un plus même si je parle plusieurs langues .

Very good hotel

cristine
    22-7-2018

I recommend this hotel for all types of stays, as it has a business area, swimming pool, gym and is near to the metro. We stayed there for two nights and were pleased with everything - room, service, staff and breakfast.

I finally think this is a great choice for a city break. If you like shopping, there are a lot of good shops very close to hotel and you can find bars / restaurants near by

Milaan scoort een 7,8 uit 10, op basis van 414 reviews