Sorteren

Reviews over accommodaties in Ligurië

Goed voor een paar dagen

a.c. dirks
    3-10-2018

Het is een kleine camping, wel veel vaste staplaatsen, wij hadden ook een kleine plaats, net groot genoeg voor een camper, goed voor een paar dagen. Sanitair oud en toe aan renovatie maar werdt wel goed bijgehouden. Geen camping voor kinderen want er staat een bord dat balspelen niet zijn toegestaan. Een keer in het restaurant gegeten en dat was goed. Aardige, behulpzame eigenaar. Dicht bij snelweg die je wel hoorde op de achtergrond.

Genieten

Antonietta
    20-9-2018

Prachtig als je voor kwaliteit gaat!

Bellissimo, meer dan fijn!!

Sabine
    20-9-2018

Wat een fantastische locatie ⛰🌳! Gelegen in de bergen op een half uurtje rijden van diverse mooie toeristische en ook minder toeristische bestemmingen. Wat een rust! Onthaasten/ontstressen!! Zelf koken in de sfeervol (schoon!) ingerichte appartementen of heerlijk Italiaans eten bij bijv. pizzeria Rita (5 min). Fijn terras bij het appartement met geweldig uitzicht of een drankje op het centrale terras. Heerlijk ontbijt met o.a. vers eigen gebakken brood en zelfgemaakte yoghurt! Zwembad met ligbedden ook meer dan fijn ☀️. Helmut en Bert zijn gewéldige gastheren!! We komen graag nog eens terug!

Wij hebben genoten van deze camping en de omgeving

Harry
    13-9-2018

Leuke terrassencamping in een prachtige omgeving, zee en bergen dichtbij. Leuke steden in de omgeving Menton, San Remo, Monaco en ook veel kleine bergdorpjes. Ook grote plekken met gras ondergrond voor de tent, Nederlands sprekende receptie, de receptie is heel behulpzaam, veel informatie te krijgen bij de receptie over bezienswaardigheden in de buurt. Leuk team bij de bar, lekkere cappuccino, animatie voor de kleintjes en alles netjes onderhouden. Restaurant gezellig met lekkere zelfgemaakte pizza's. Broodjes verkrijgbaar s'morgens bij het winkeltje. Wifi was niet overal op de camping aanwezig, maar wel bij de receptie.

Lorenzo Cortelli, Proprietario, 22-9-2018

Beste Harry,

Dank u wel voor uw positieve reactie.

Wat leuk om te horen dat u een genoten heeft. Er is hier in de omgeving heel veel moois, wij delen dat graag.

Daarnaast doen wij ons uiterste best om het verblijf op de camping zelf prettig te laten zijn.

Camping Delle Rose doet dat al heel lang, sinds 1969 om precies te zijn.

Volgend jaar viert de camping zijn 50 jarig bestaan!

We gaan op naar de volgende 50 jaar, we investeren jaarlijks in verbeteringen en zitten vol plannen. Wat blijft is onze onverminderde inzet en enthousiasme. Zo willen we een sfeer behouden waarin onze gasten zich thuis voelen.

Heel graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Mooie camping voor bezoek Cinque Terre

Yvke
    10-9-2018

Prima camping voor bezoek aan Cinque Terre. Dit kan zowel met de trein als met de boot. Wij hebben voor de boot gekozen, dit is prachtig, wel moet er rekening gehouden worden met het feit dat er maar een boot terug gaat om even over zes.

Ook het strand is nabij, tien minuten lopen. Wel zijn er zoals vaker op stranden in Italië grote gedeelten privéstrand en maar een klein gedeelte openbaar waar het dan ook erg druk is.

Plaatsen zijn klein, echt Italiaans. Sanitair netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam.Slechte wifi, voor ons niet erg maar voor de jeugd wel een nadeel.

Eetgelegenheden hebben wij geen gebruik van gemaakt maar gezien de toeloop, ook vanuit het dorp moet het erg goed zijn.