1.080

vakantie Ligurië

Reviews over accommodaties in Ligurië

Minie Ditzel-Witteveen,
    1-12-2018

Het is een fantastisch hotel en een mooie omgeving.

Erg fijne camping!

Hilde,
    19-11-2018

Erg fijne en rustige camping met een goede sfeer. Heel lieve eigenaren die overal mee willen helpen. We waren een stekker vergeten, konden we van hun lenen. Schoon sanitair. Voldoende schaduw op de camping. Brood voor de ochtend kon besteld worden bij de receptie. Locatie is ongeveer 15 minuten wandelen naar het centrum / strand. Bij vertrek een fles wijn cadeau gekregen van de camping. Aanrader om hier je vakantie te vieren!

Goed voor een paar dagen

a.c. dirks,
    3-10-2018

Het is een kleine camping, wel veel vaste staplaatsen, wij hadden ook een kleine plaats, net groot genoeg voor een camper, goed voor een paar dagen. Sanitair oud en toe aan renovatie maar werdt wel goed bijgehouden. Geen camping voor kinderen want er staat een bord dat balspelen niet zijn toegestaan. Een keer in het restaurant gegeten en dat was goed. Aardige, behulpzame eigenaar. Dicht bij snelweg die je wel hoorde op de achtergrond.

Genieten

Antonietta,
    20-9-2018

Prachtig als je voor kwaliteit gaat!

Bellissimo, meer dan fijn!!

Sabine,
    20-9-2018

Wat een fantastische locatie ⛰🌳! Gelegen in de bergen op een half uurtje rijden van diverse mooie toeristische en ook minder toeristische bestemmingen. Wat een rust! Onthaasten/ontstressen!! Zelf koken in de sfeervol (schoon!) ingerichte appartementen of heerlijk Italiaans eten bij bijv. pizzeria Rita (5 min). Fijn terras bij het appartement met geweldig uitzicht of een drankje op het centrale terras. Heerlijk ontbijt met o.a. vers eigen gebakken brood en zelfgemaakte yoghurt! Zwembad met ligbedden ook meer dan fijn ☀️. Helmut en Bert zijn gewéldige gastheren!! We komen graag nog eens terug!