Santa Margherita

Reviews over Santa Margherita

Geweldige badplaats

Stephan
    8-8-2017

Santa Margherita is een echt Italiaanse badplaats met een vleug luxe. Ondanks het hoofdseizoen was het er gezellig druk en weinig Nederlanders. De friet van piet is hier gelukkig niet te bekennen. De auto nauwelijks gebruikt omdat veel met de veerboot en/of trein te doen is. Voor een langer verblijf is een parkeerplaats wel aan te raden.

fantastisch

DanaR
    6-8-2015

santa margherita is echt een hele mooie plaats met mooie gebouwen en een goede sfeer! je kunt er ook lekker in de zee zwemmen in de haven. ga gewoon een stukje wandelen en je komt leuke pleintjes met palmbomen tegen. We zagen hier vooral wat oudere mensen misschien is dit het benidorm van noord Italie. sowieso de moeite waard!

Gereisd Met partner in juli 2015

Heel mooi!

Sofie
    12-3-2013

Hele mooie plaats. Bars vooraan zijn wel zeer duur qua drank, andere café's iets dieper zijn spotgoedkoop en ze hebben overal superlekker eten! Ideaal voor een duikvakantie maar ook om te relaxen en genieten.

Gereisd Met vrienden in december 2012
Santa Margherita scoort een 9,2 uit 10, op basis van 9 reviews