Capo Vaticano

Reviews over Capo Vaticano

Prachtig

VVB
    5-8-2013

Erg mooie omgeving, veel kleurenpracht! Het zijn mooie stranden maar het is geen fijn zand om op te lopen (vrij grove kleine kiezeltjes). Alhoewel geen Nederlanders tegengekomen, groeit het aantal toeristen hier snel (voornamelijk Duitsers).

Gereisd Met partner in Mon Jun 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek wel aggelegen

Mieke Maes
    10-7-2012

Tropea in de nabijheid is zeker de moeite waard. Capo vaticano mooie natuur fantastische uitzichten In het voorjaar nog bijna alles gesloten dus niets te beleven Auto huren is onbetrouwbaar en stik duur.

Gereisd Met partner in Sun May 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooie kustlijn

Schraven
    15-5-2012

Capo Vaticano is een prachtige kustlijn met mooie stranden en baaitjes. Het water is heel helder waardoor je mooie kleurverschillen van de zee krijgt. Voor strand-liefhebbers en wandelaars is de streek aan te raden. Neem ook eens de boot naar de Eolische Eilanden of maak een tocht langs de kustlijn.

Gereisd Met partner in Fri May 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ingrid Michiels
    21-10-2009

Wij zijn in oktober ll 5 dagen in Capo Vaticano geweest, hotel Santa Chiara. Schitterend hotel, vriendelijke mensen, lekker eten, fantastisch weer. Mooi zwembad en mooi strand. Uitermate geschikt voor een rustige vakantie. Wij gaan zeker nog terug

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

Prachtige kaap

Suze Visser
    23-9-2009

De kaap zelf heeft schitterende uitzichten. De plaats zelf is onoverzichtelijk; er is geen centrum. Alles is ver; er is niets op loopafstand, dus een huurauto is noodzakelijk. Mooie omgeving met leuke stadjes en pleintjes.

Gereisd Met partner in Wed Sep 23 2009 11:46:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Capo Vaticano scoort een 8 uit 10, op basis van 40 reviews