Tropea

Reviews over Tropea

Sfeervol

Margriet,
    16-8-2018

Tropea is een geweldig authentiek stadje met heel veel sfeer. Vele leuke winkeltjes, terrasjes en restaurantjes. Het ligt hoog op een rots waardoor er prachtige uitzichten zijn op de schitterende kustlijn . Fantastisch. 👍

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch in het prachtige Villa Garden Tropea

Franciska,
    10-8-2017

Wil je het Caribische gevoel hebben in Zuid-Italie? Ga naar Tropea, de parel van Italie! Vlakbij in Gasponi vind je B&B Villa Garden Tropea: mooie appartementen met een privézwembad in een grote tuin met speeltoestellen voor de allerkleinsten. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en maken je verblijf extra prettig door hun gastvrijheid. Je kijkt uit over zee vanaf het zwembad. Beneden aan de strandjes kun je de fijnste boten huren om vanaf zee de kust te aanschouwen. Het water is azuurblauw, er zwemmen mooie kleine visjes, dus neem je snorkelgear vooral mee!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi

Verkerk,
    25-10-2015

Het plaatsje is prachtig gelegen, het centrm ziet er leuk uit, maar daarbuiten zijn de gebouwen slecht onderhouden. De mensen aldaar vonden we (uitzonderingen daargelaten) erg onvriendelijk. We hadden de indruk dat men niet meer in toeristen geïnteresseerd was nu het hoogseizoen voorbij was.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het echte Italie

Frits van Knippenberg,
    10-10-2014

Wij zijn hier de laatste week van september geweest. Tropea en omgeving vonden wij erg mooi,hier heerst een echte zuid Italiaanse sfeer.De stranden zijn erg mooi en de zee intens blauw. Tropea ligt op een rots hier heb je een prachtig uitzicht over zee tot aan de vulkaan Stromboli. We hebben twee dage een auto gehuurd,wat zeker de moeite waard is. Capo Vaticano en Scilla zijn ook eg mooie plaatsen. We zijn meerdere malen in Italie op vakantie geweest en vinden deze streek tot een van de mooiste behoren. Het prijspeil vonden wij ook O.K. cappucino met een tonic 2.75 euro. Pizza van uitzonderlijke goede kwaliteit met echte salami en rode ui 6 euro en een halve liter vino bianco 5 euro. Al met al reden voor ons om nog eens terug te gaan.

Gereisd met partner in Sun Aug 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plaats aan de kust van Calabria

hgsuers,
    29-9-2014

Een plaatsje om terug te komen, met veel winkeltjes, restaurantjes en erg vriendelijke mensen. 90% van de restaurantjes serveren streekgerechten. Het is niet duur maar erg lekker allemaal vooral de Tropeaanse Cipolle Rossa en N'Duja(een speciaal soort worst)

Gereisd met partner in september 2014
Tropea scoort een 9 uit 10, op basis van 80 reviews