Ubud

We hebben een aantal aanbieders voor Ubud voor je op een rij gezet:

vakanties Ubud

We hebben een aantal aanbieders voor Ubud voor je op een rij gezet:

Reviews over Ubud

Fantastisch Ubud is cultuur en paradijs in één!

Marcella Wierenga,
    28-11-2018

Als je wilt reizen met kinderen? Kies dan voor Bali, en sla Ubud niet over! Dit is hét culturele middelpunt van het Eiland in Indonesië. Je kijkt je ogen uit, midden in de drukke stad ligt monkey forest (apenwoud) met wel 200 apen die wonen in oude tempels. Het centrum heeft alleen maar hippe winkels, kunst, eetgelegenheden en er zijn elke avond prachtige optredens van Balinese dans groepen te zien. Vind je het te druk? Kies dan voor een mooie fiets tour buiten ubud door de rijstvelden en bezoek de thee en cacao plantages. Zin in een frisse duik? Ga dan naar “jungle fish” en geniet van een ifinity pool in Paradise! Al met al genoeg te doen voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor elk wat wils!

Annemarie Scammahorn,
    18-11-2018

Ubud is echt een stad om niet te missen als je in Bali bent. Zo leer je de echt Balinese cultuur kennen en is er genoeg te doen! Voor de actieve onder ons is er ziplinen, wateraften, mountainbiken enzovoort. Maar daarnaast is het ook heerlijk om tijdens de dag bij het zwembad te liggen. Een aanrader is om de ridge walk te doen bij zonsondergang of opgang. Woorden kunnen niet beschrijven hoe mooi dat is. En na al dat gewandel heb je vast trek! Ubud biedt van alles aan qua eten: indonesische rijsttafels, smoothies, acai bowls. Voor elk wat wils! Dus wil je heerlijke eten, genoeg activiteiten en super vriendelijke mensen? Bezoek Ubud!

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor ieder wat wils!

Anne le Comte,
    16-11-2018

Erg mooi gebied! Op sommige plekken net iets te druk en op andere plekken weer ongelofelijk rustig. Monkey forest is een aanrader, kun je goed lachen. (Let wel op je spullen, apen zijn sluwer dan je denkt). De markt daar is ook leuk. Let op met afdingen, vaak kan je voor 1/8 van de vraagprijs je product krijgen. Laat je niet voor de gek houden! Verder zijn de mensen daar bereid om antwoord te geven op al je vragen over de cultuur daar. Wil je iets weten? Spreek gewoon iemand aan die er uit ziet alsof diegene tijd heeft.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer naar huis

Lisan Pesch,
    2-11-2018

Ubud moet zeker op het lijstje, als je een bezoekje aan Bali brengt. De vibe is heel anders en je verruilt het strand voor adembenemende natuur, aapjes, rijstvelden en yoga! Verdwaal samen met de fiets of pak de scooter naar het onbekende en stop onderweg voor een groene smoothiebowl bij het crazy cat café.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Zeker de moeite waard

Kim,
    30-10-2018

Dit is zo’n leuk dorp om een paar nachten te verblijven. Zelf in een goedkope privé villa gezeten die je daar overal hebt. Een leuke tip is om gewoon een dag rond te lopen daar en leuke eettentjes uit te proberen!

Gereisd met vrienden in juli 2018
Ubud scoort een 8,2 uit 10, op basis van 257 reviews