Sorteren

Reviews over Ubud

Wakker worden bij een perfect en magisch uitzicht!

Melissa
    12-11-2018

Super plek om te slapen met fantastische uitzicht over de rijstvelden! Personeel is erg aardig en staat altijd voor je klaar. Het ontbijt is heerlijk, word netjes op de veranda neergezet. Kortom toplocatie!

Paradijs op aarde

Petra
    27-8-2018

Dit is echt het paradijs op aarde! Toen wij in onze villa aankwamen viel onze mond open van verbazing, wat een geweldige plek. Een prive tuintje met Balinees bed waarvan af je uitkijkt op de jungle. Naast een prachtige badkamer ook een buitenbad en douche. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Hier kom je echt helemaal tot rust.

Ook het resort is prachtig met twee zwembaden waar altijd plek is. De tuinen zijn heel mooi aangelegd. Het personeel is allervriendelijkst en behulpzaam, maar ietwat afstandelijk. Het restaurant is voldoende tot goed. Minpunt is de afstand naar Ubut centrum maar gelukkig rijdt er een paar keer per dag een gratis hotelbusje.

Fijn stukje paradijs tijdens onze lange reis!

Stephanie
    12-8-2018

Midden in Ubud! Onze kamer (520) was prachtig: grote slaapkamer en badkamer (douche+bad). Het bed en matras waren goed, lekker geslapen. Airco in de kamer (zelf in te stellen). Mooi en stijlvol ingericht. Er is grote tafel in de kamer waarop je je spullen kwijt kan of aan kan gaan zitten. Er is ook een koelkast (minibar) in de kamer. Je krijgt aan het begin 2 flesjes water die je bij het restaurant iedere dag gratis bij kunt vullen. We hadden prachtig uitzicht op de rijstvelden. Daarnaast zaten we pal naast het zwembad en de spa, handig! Het personeel is top. Erg vriendelijk en helpen je graag met het regelen van een tour of bijvoorbeeld vervoer naar Nusa Lembongan en terug. Het ontbijt was prima, genoeg keuze. Bijvoorbeeld vers omelet, bananenpannekoekjes, wafels, rijst, mie, bacon, watermeloensap etc. In de avond kun je er ook dineren, geen hoogstandjes, maar prima eten!

Prima middenklasse hotel in gezellige drukke buurt

Manon Kuipers
    10-8-2018

Dit is een prima hotel om een paar dagen in te verblijven. Het is geen resort, maar een goed middenklasse hotel midden in de drukte van Kuta/Legian. Vind je het leuk om in dit deel van Bali te verblijven dan is dit hotel een aanrader. De prijzen zijn goed, het hotel is vrij nieuw en binnenkort komen er ook nog een groot aantal familiekamers. Er zijn twee zwembaden. Een relaxte sfeer en je loopt zo naar het strand. Dus zoek je een rustig resort direct aan het strand kies dan voor een andere locatie. Maar wil je lekker zo vanuit je hotel naar het centrum lopen en naar het strand dan is dit hotel ideaal. En oh ja, de meeste kamers hebben leuke balkons waar je 's avonds nog even gezellig kunt zitten. Het personeel is super aardig. Het eten is er lekker en goed. Vaak ook een thema avond zoals barbecue met live muziek bij het zwembad.

Super

Esther
    13-5-2018

We hebben heerlijk genoten in dit hotel. Schoon en van alle gemakken voorzien. We zijn niks te kort gekomen!

Ubud scoort een 8,3 uit 10, op basis van 252 reviews