Ubud

We hebben een aantal aanbieders voor Ubud voor je op een rij gezet:

Reviews over Ubud

Floortje Klinkenberg,
    9-1-2019

Maya Ubud is het mooiste verblijf waar we ooit hebben geslapen. De service is geweldig, de kamers zijn schoon en het ontbijt is heerlijk

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig verblijf !

Caroline,
    25-11-2018

Prachtige huisjes, met een mooie infinitypool! Accommodatie is op loopafstand van centrum

Gereisd met partner in september 2018

Wakker worden bij een perfect en magisch uitzicht!

Melissa,
    12-11-2018

Super plek om te slapen met fantastische uitzicht over de rijstvelden! Personeel is erg aardig en staat altijd voor je klaar. Het ontbijt is heerlijk, word netjes op de veranda neergezet. Kortom toplocatie!

Gereisd met partner in mei 2018

Paradijs op aarde

Petra,
    27-8-2018

Dit is echt het paradijs op aarde! Toen wij in onze villa aankwamen viel onze mond open van verbazing, wat een geweldige plek. Een prive tuintje met Balinees bed waarvan af je uitkijkt op de jungle. Naast een prachtige badkamer ook een buitenbad en douche. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Hier kom je echt helemaal tot rust.

Ook het resort is prachtig met twee zwembaden waar altijd plek is. De tuinen zijn heel mooi aangelegd. Het personeel is allervriendelijkst en behulpzaam, maar ietwat afstandelijk. Het restaurant is voldoende tot goed. Minpunt is de afstand naar Ubut centrum maar gelukkig rijdt er een paar keer per dag een gratis hotelbusje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn stukje paradijs tijdens onze lange reis!

Stephanie,
    12-8-2018

Midden in Ubud! Onze kamer (520) was prachtig: grote slaapkamer en badkamer (douche+bad). Het bed en matras waren goed, lekker geslapen. Airco in de kamer (zelf in te stellen). Mooi en stijlvol ingericht. Er is grote tafel in de kamer waarop je je spullen kwijt kan of aan kan gaan zitten. Er is ook een koelkast (minibar) in de kamer. Je krijgt aan het begin 2 flesjes water die je bij het restaurant iedere dag gratis bij kunt vullen. We hadden prachtig uitzicht op de rijstvelden. Daarnaast zaten we pal naast het zwembad en de spa, handig! Het personeel is top. Erg vriendelijk en helpen je graag met het regelen van een tour of bijvoorbeeld vervoer naar Nusa Lembongan en terug. Het ontbijt was prima, genoeg keuze. Bijvoorbeeld vers omelet, bananenpannekoekjes, wafels, rijst, mie, bacon, watermeloensap etc. In de avond kun je er ook dineren, geen hoogstandjes, maar prima eten!

Gereisd met partner in juni 2018
Ubud scoort een 8,2 uit 10, op basis van 257 reviews