Sorteren

Reviews over Ubud

Verrassend leuk!

Wanda Panda
    18-5-2018

River rafting: leuk en prachtige steengehouwen rotsen waar je langs vaart.

Monkey forrest: grappig, aapjes van dichtbij maar hou je tas in de gaten.

Neem een scooter en zorg dat je een heel klein tikkie buiten het echte centrum zit met accomodatie. Anders Uber (duurste), Grab of Gojek apps installeren voor goedkoop vervoer.

Prachtig!

Anoniem
    9-4-2018

Ubud is geweldig! Wij hebben geschommeld over de prachtige bossen. Je ziet boeren werken op de rijstvelden en je kunt er heerlijk naar de Spa. Elke avond worden er Balinese dansen opgevoerd en er zijn leuke restaurantjes. Monkey forest is leuk, maar wel toeristisch. Tip: laat de apen met rust.

Medicijn voor de ziel

Trudy Hommel
    29-3-2018

Ubud heeft n bijzondere energie, rustig en bubble tegelijk.

Super

Chantal Peulen
    23-2-2018

Vriendelijke mensen, fijne omgeving, MonkeyForest is erg leuk! Olifantensafari was mooi.

Weer was wisselend. Veel bewolkt.

Geweldige vakantie

Valana
    13-1-2018

Ik vond het erg groen en erg mooi. Wel erg klam en vochtig. De rijstvelden zijn echt prachtig. Er zijn veel leuke activiteiten te doen. Huur een scooter en cross lekker ubud door om alle mooie plekjes te zien. In blogs op internet lees je veel leuke tips die je kunt doen.

Ubud scoort een 8,3 uit 10, op basis van 248 reviews