Hotel Sol Beach House Benoa

Hotel Sol Beach House Benoa
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Beach House Benoa voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Sol Beach House Benoa in het Nederlands

Beste plek ooit!

de Jong
9-7-2019

Het allerbeste hotel waar we ooit zijn geweest, alles is Perfect!!! Mensen zijn heel vriendelijk, mooie kamers, mooi strand, lekker eten echt waar voor je geld!! Personeel doet alles voor je, niks is teveel gevraagd! Personeel is niet “nep” vriendelijk maar echt gemeens vriendelijk. Weliswaar een top hotel!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Indra, Guest Experience Director, 14-7-2019

Dear De Jong

Sunny greeting from your house on the beach Thank you very much for sharing your feedback with us, it was great pleasure to welcoming you here, we are so glad to know that overall of your stay was fantastic, we hope your memorable stay will lead you back in the nearest future.

Kinds regards, Management

Pieter
30-3-2019

Wat een goed hotel, super vriendelijke mensen, heerlijk eten (zowel buffet als a la carte), perfecte kamer met stortdouche, dagelijks schoonmaak en handdoeken, badlakens voor op het strand of bij het zwembad. Je bent hier geen nummer!

Gereisd Alleenreizend in maart 2019
Brigita, Guest Experience Director, 3-4-2019

Dear Pieter,

Many thanks for your feedback towards your recent feedback with everyone here.

We are glad to know that you had an enjoyable stay and you like the food, the service as well as the facilities in house.

Hopefully, we have a chance to welcome you back in another occasion.

Warmest regards,

Wij hebben er genoten

Martin
27-3-2019

Dit hotel staat op Bali bekend als een van de beste hotels. Wij hadden het hotel all inclusief geboekt via touroperator. Het is een fantastisch hotel met schone kamers elke dag schoon linnen goede WiFi. De airco van onze kamer stonk. Toen wij dit melde bij de receptie mochten we kiezen een andere kamer of de airco reinigen. Wij kozen voor het reinigen van de airco. Dit werd binnen een uur uitgevoerd en we kregen een fruitmandje met een kaartje waarop excuses werden gemaakt voor de overlast die wij hadden gehad. Al het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig, zonder dat ze op fooi uit zijn. Hun eigen worden zijn: Wij worden goed betaald. Als u iets wilt geven kan dat bij de receptie. Daar staat een box waar geld wordt in gezameld ter bestreiding van kinder arbeid. Er is een prachtig aangelegde tuin, een mooi schoon zwembad, uitstekende restaurants. Kortom vol op genieten. Een regelrechte aanrader

Gereisd Met partner in maart 2019
Brigita, Guest Experience Director, 3-4-2019

Dear Martin,

Thank you so much for your review.

We are glad to know that your overall stay was a pleasant one and you were happy with our fast response towards your information in regards to the AC. We do apologize for the inconvenience in this matter.

Look forward to have a chance to welcome you back in the future.

Fantastich

Sandra
14-2-2019

Dit is een heerlijk hotel met alles wat je wilt. Prachtige tuin, mooi zwembad, en strand vlakbij. Er valt hier weinig meer te wensen. Personeel super vriendelijk. Een unieke ervaring. Goede service. De omgeving was ook heel rustig met een prachtig winkelcentrum naast de deur.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brigita, Guest Experience Director, Tue Feb 19 2019 07:12:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Sandra,

Thank you so much for taking the time in sharing your recent stay with everyone here.

We are happy to learn that your overall stay was a pleasant one and you enjoyed our ground and services.

We hope your pleasant stay will lead you back to us when your travel plan takes you to this island of Gods.

Warmest regards,

Geweldig hotel

Ewen
5-2-2019

Heerlijk hotel om te verblijven. Fijne kamers. Ook ontzettend jammer dat hier nog steeds handdoeken worden gelegd op de bedjes om vervolgens uren later gebruik ervan te maken. Zou fijn zijn als het personeel hier alerter op zou zijn en handdoeken verwijdert als er niemand komt. Voor de rest alleen maar lof voor alle zorg en aandacht! Wij hebben ook gebruik gemaakt van de all inclusive aanbieding bij aankomst en zeker geen spijt van gehad. Service optimaal, kamers schoon, heerlijk terras, geweldig lekker eten aan het strand, prachtig onderhouden tuin en heerlijke locatie aan ontzettend mooi strand. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in januari 2019
Brigita, Guest Experience Director, 14-2-2019

Dear Ewen,

Thank you so much for your review upon our resort.

We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we thank you for your compliment towards our room, ground and services. Regarding the towel service, I would like to inform you that we have save water information, and our staff will take out the towel if the guest put it on the floor and being unused. We do apologize if this is cause your inconvenience.

We hope to have a chance to welcome you back to your house on the beach in another occasion.

Management

Een bijzondere plek op bali ,ga het meemaken !!

Petra
3-2-2019

Lieve mensen Dit is zon leuke plek wij gaan over 3 weken voor de 5 de keer hiernaar toe 10 jaar geleden voor het eerst ,en heeft ons hart gestolen Vooral de lieve mensen die keihard werken om het jou naar het zin te maken Het hotel is meerder malen gerenoveerd de afgelopen jaren om toch met de ,moderne tijd mee te gaan Maar gelukkig bewaren ze toch ook nog de balinese touch Elke dinsdag hebben ze balinese kleding aan ,dat vinden wij erg leuk Er is ook een tempeltje waar een priester ceremonies verzorgt ook voor de toeristen van het hotel heel bijzonder .dit maakt het hotel ook net anders ,dan de omliggende hotels ook de kleinschaligheid en bv savonds de tafels gedekt in de tuin met muziek en balinese dans .heel gezellig en intiem .dit is wat wij heel aantrekkelijk vinden Maar de fijne medwerkers van het hotel maken je vakantie geweldig met hun humor en vriendelijkheid en service ik kom ruimte te kort om alles te vertellen doen

Gereisd Met partner in februari 2017
Brigita, Guest Experience Director, 5-2-2019

Dear Petra,

Thank you so much for your nice review upon our property.

We are happy to learn that you feel satisfied with some changes we made in order to upgrade our property and we always try to keep our local touch in order to keep the Balinese feelings in the hotel.

It is also nice to read that you were happy with the service delivered by our team as well as the ambience in the hotel.

We hope to have a chance to welcome you back when your travel plan takes you to this island of Gods.

zeker aan te raden

Weiman
23-1-2019

Dit was onze eerste keer in Bali en bij gevolg de eerste keer in dit hotel. Het is een zeer proper hotel met zeer vriendelijk personeel! Het is zeker aan te raden als je naar Bali reist en een all-in hotel wenst!

Gereisd Met partner in januari 2019
Brigita, Guest Experience Director, 5-2-2019

Dear Weiman,

Thank you so much for your review.

We are glad to know that you had a pleasant stay with us on your first visit to Bali. Thank you as well for your special compliment upon our service and cleanliness and we hope to have a chance to welcome you back to create another great experience in the near future.

Thuiskomen in Bali

Harry Elbers
7-12-2018

Een paradijsje in het zuiden van Bali. Daar waar je rust vindt, ver van de hectiek in de drukke steden. Het volgende (13e) bezoek in 2019 is reeds gepland. Een fijn plekje waar je in de watten wordt gelegd. Het personeel spant zich tot het uiterste in om je verblijf onvergetelijk te maken. Het hotel is recent fraai gerenoveerd. Grote kamers, goede geruisloze airconditioning. All-inclusive wordt hier in hoofdletters geschreven. Afhankelijk van de gekozen verzorging, wordt zelfs de was voor je gedaan. Hoe cool is dat! De accommodatie staat aan het strand met schaduwplekjes als je dat wenst. Tanjung Benoa is ietwat afgelegen van de topattracties, maar via de nieuwe tolweg ben je snel waar je wezen moet. De culinaire verzorging betreft dineren in de tuin mét zeer geregeld een show of a-la-carte in één van de andere restaurants. Laat het natuurgeweld van toen je niet weerhouden om niet naar Bali af te reizen. Niet nodig. Beleef het zelf!

Gereisd Met partner in februari 2018
Brigita, Guest Experience Director, 18-12-2018

Dear Harry Elbers,

Warmest greeting from Sol Beach House Bali Benoa All Inclusive Resort!

Thank you for your kind review and for being our loyal guest.

We are glad to know that you always happy with all the aspects of your stay and are always looking forward to welcome you back to Your second home in Bali.

Management

Heerlijk verblijf met een top service!

Edward
7-12-2018

Fijn hotel service is top all inclusive formule is goed met meerdere keuzes buffet en 2 a la carte restaurants waaronder Amarte Italiaans restaurant is zeer goed

Gereisd Met partner in oktober 2018

Perfect

Radka
7-12-2018

Ondanks dat je verder weg zit van de meeste bezienswaardigheden is dit hotel echt de moeite. Je zit ongeveer 2 uur rijden van Besakih af of een uurtje van ubud. Dit is nu onze 2de keer dat we hier zijn geweest en het is ons 2 keer perfect bevallen. We hebben beide keren gekozen voor gold en geen moment spijt van gehad. Je krijgt gereserveerde stoelen aan de zee, je kan tot 6 uur uitchecken ( wel vragen bij de receptie), gratis roomservice en je mag 4 stukken was per dag laten doen( dit zit ook bij silver bij). Het eten tijdens het buffet is soms goed (sea food night, Bali night) en soms van mindere kwaliteit( international night) maar het a la carte restaurant maakt die meer als goed. Vraag ook zeker als je van Indonesisch eten houd achter de Indonesian Rijsttafel dit kost ongeveer 15 euro Pp maar je krijgt hier enorm lekker eten voor( zie ook foto’s). Dit is veel te veel maar zeker zeer lekker.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brigita, Guest Experience Director, Fri Dec 07 2018 09:52:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Radka,

Warmest greetings from Sol Beach House Bali Benoa.

Many thanks for your valuable time in sharing your recent stay with everyone here.

We are glad that you enjoyed your second stay with us, and you liked our food, ambience as well as the benefits included in our All Inclusive Gold package.

We hope to welcome you back on your third visit in order to create another great experience.

Best regards,

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Beach House Benoa in Tanjung Benoa (Nusa Dua), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Beach House Benoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.