Tanjung Benoa (Nusa Dua)

We hebben een aantal aanbieders voor Tanjung Benoa (Nusa Dua) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Tanjung Benoa (Nusa Dua)

Neckermann

Reviews over Tanjung Benoa (Nusa Dua)

Het échte Bali begint ten noorden van Denpasar

HarryElbers
    8-3-2015

Nusa Dua en andere toeristische centra zijn specifiek voor de toeristen ingericht. Zo kan het echte Balinese leven in het noorden beter worden behouden. Bali heeft vele gezichten. Het is werkelijk prachtig. Maar ook: weinig natuurbescherming en al helemaal geen oog voor afvalstromen. Dat is zeer pijnlijk te ervaren.

Gereisd Met partner in Sat Jan 31 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke plaats met veel goede restaurants

w_poulie5
    22-9-2014

De plaats Benoa vonden wij niet geweldig, er is aan het strand veel te doen maar zwemmen in zee is zeker niet aan te raden, zeker niet voor kinderen, veel te druk met boten, je kunt er redelijk duiken en snorkelen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Mooie plek

Mike
    29-6-2014

Zijn alleen in Bali Collection Shopping mall geweest. De weg er naartoe is mooi. Nusa Dua is een luxe, van de buitenwereld afgeschermde plaats die via een toegangspoort is te bereiken. Zelf vonden we Benoa beter;

Gereisd Met partner in juni 2014

ideale rustvakantie

Jo
    28-11-2013

Tanjung Benoa is een eerder rustige omgeving, ver weg van het drukke nachtleven van Kuta en Seminyak. Ideaal voor oudere paren, jonggehuwden of vakantiegangers die rust zoeken maar niet willen verzaken aan het opsnuiven wat cultuur en sight -seeing. Ook ideaal voor een strandvakantie na een rondreis door Indonesië

Gereisd Met partner in oktober 2013

Prima plek

Trudy
    26-10-2013

Bali is een prachtig land en dat zie je niet terug in Tanjung, dit is meer de woonomgeving van de bevolking. Strand is gezellig druk, er is genoeg te doen wat betreft de watersport. Zwemmen in de zee is niet aantrekkelijk, maar daar is een heerlijk zwembad voor.

Gereisd Met partner in oktober 2013
Tanjung Benoa (Nusa Dua) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 53 reviews