vakanties Seminyak

Reviews over Seminyak

Een goed begin is het halve werk, Bali.

Iris kloosterman,
    7-11-2018

Een prima begin van je vakantie op Bali! Dichtbij het vliegveld, een heerlijk zwembad, schone ruime mooie kamers en heel lief personeel! Veel restaurantjes en barretjes in de buurt en de beste hotspot aan het strand op loopafstand.

Goede ligging.

Bas Wieggers,
    6-11-2018

Zeer vriendelijk personeel. Warm welkom.

Geweldig

Maud,
    31-10-2018

Perfect hotel!

Inbegrepen keuze uit à la carte of buffet ontbijt en lekkere koffietjes tot je vol zit. Lief behulpzaam personeel die altijd voor je klaarstaat. Rustige ligging,

strand en stadje op loopafstand!

Odette Hendriks,
    12-9-2018

Super hotel in balinese stijl in het mooie Seminyak. Op loopafstand van zowel strand als gezellig drukke centrum.

Mwah.

Ariantine Vink,
    8-9-2018

Positief: de tuin en zwembad zijn mooi, prachtige zonsondergang op het strand met de vulkanen van Bali op de achtergrond. Televisie op kamer.

Negatief: De warme lucht van de airco komt uit in de badkamer waardoor een enorm temperatuurverschil en herrie, erg slecht eten gehad.

Seminyak scoort een 8 uit 10, op basis van 71 reviews