Seminyak

We hebben een aantal aanbieders voor Seminyak voor je op een rij gezet:

vakanties Seminyak

We hebben een aantal aanbieders voor Seminyak voor je op een rij gezet:

Reviews over Seminyak

Wij hebben het Bali virus!

Kelly B,
    17-11-2018

Eigenlijk altijd als we een hotel boeken nemen we een kijkje op Zoover. Hier staan vaak goede reviews en adviezen van ervaren reizigers. Zie nu hier onze review over Seminyak op Bali. Wij verbleven in het Ibis Style Hotel. Een net hotel met de juiste faciliteiten en centraal gelegen. Vanuit Seminyak kun je er op uit naar verschillende mooie plekken met een taxi of met een scooter. Soms wordt de scooter afgeraden, maar wij hebben het gedaan en je raakt zo aan het verkeer gewend. Mocht je een goed restaurant zoeken dan raden wij Warung Mina aan. Via Google Maps kun je er zo heen rijden met de scooter vanaf het hotel. In Seminyak hadden wij ons 'vaste' hotel en verder hebben we in andere plaatsen hotels geboekt, maar kwamen altijd terug in het voor ons vertrouwde Seminyak. Voor de andere hotels ook weer naar de reviews op Zoover gekeken. Hierdoor stonden we niet voor verrassingen en hebben we enorm genoten van onze fantastische reis!

Gereisd met partner in augustus 2018

Rianne,
    29-4-2018

Super leuk stadje in het hart van Bali waar je lekker kan eten en leuk kan uitgaan. Het strand heeft overal de typische parasolletjes die het extra gezellig maken. Vanuit Seminyak hebben wij verschillende uitstapjes gemaakt met de scooter. We zijn bijvoorbeeld naar Kuta gegaan om te surfen. Finns Beachclub is een aanrader om te relaxen en Uluwatu is heeft een prachtige tempel en leuk uitzicht op surfers.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Elise,
    25-4-2018

Bali is fantastisch!! Beste vakantie ooit.. Vriendelijke mensen, heerlijk eten, genoeg uitgaansgelegenheden. Ik zou Kuta persoonlijk vermijden omdat ik dat zelf een beetje too much vond. Plaatsen zoals Uluwatu, Ubud, Seminyak wel heel leuk! Lekkerste eten vond ik toch echt bij Made’s Warung.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch!

Anoniem,
    9-4-2018

Gezellige plek. Niet zo toeristisch als Kuta. Op de wegen wel erg druk. Tanah lot rond zonsondergang echter wel heel toeristisch. Je kunt hier beter heengaan op een ander tijdstip. Je kunt in Seminyak super goed surfen! Na 1 uur les te hebben gehad, konden we het redelijk goed zelf.

Gereisd met partner in augustus 2017

Jl. Cendrawasih en Batubelig Beach waren oké

Ellie_,
    22-2-2018

Seminyak Square heeft winkels en restaurants. Ook is daar een infostand van de Kura-Kura busjes (zie de foto’s), het openbaar vervoer op Bali.

De Jl. Petitenget is druk. Bij Warung Dedalu, Jl. Petitenget 235 kun je lekker local food eten tegen redelijke prijzen (zie foto’s). En aan de Jl. Petitenget 18 ligt de Pepito Supermarkt met een redelijk assortiment (zie de foto).

De Jl. Cendrawasih is een prettige, rustige straat. Op 150 m vóór het Sheraton hotel vind je Lanank Bakery met lekkere koffie en cake tegen een scherpe prijs (foto’s). En 100 m vóór het Sheraton hotel kun je bij Warung Jembung lekker én goedkoop local food eten (zie foto’s en video).

Als je de Jl. Cendrawasih uitloopt, ga je aan het eind linksaf en loop je via kleine straatjes naar Batubelig Beach. (Zie bijgevoegde looproute, foto’s en video’s). Bij Warung Pantai kun je lekkere koffie drinken en local food eten (zie de foto’s). Er zijn ook strand-ligstoelen.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Seminyak scoort een 8 uit 10, op basis van 71 reviews