Sorteren

vakanties Seminyak

Reviews over Seminyak

Rianne
    29-4-2018

Super leuk stadje in het hart van Bali waar je lekker kan eten en leuk kan uitgaan. Het strand heeft overal de typische parasolletjes die het extra gezellig maken. Vanuit Seminyak hebben wij verschillende uitstapjes gemaakt met de scooter. We zijn bijvoorbeeld naar Kuta gegaan om te surfen. Finns Beachclub is een aanrader om te relaxen en Uluwatu is heeft een prachtige tempel en leuk uitzicht op surfers.

Elise
    25-4-2018

Bali is fantastisch!! Beste vakantie ooit.. Vriendelijke mensen, heerlijk eten, genoeg uitgaansgelegenheden. Ik zou Kuta persoonlijk vermijden omdat ik dat zelf een beetje too much vond. Plaatsen zoals Uluwatu, Ubud, Seminyak wel heel leuk! Lekkerste eten vond ik toch echt bij Made’s Warung.

Fantastisch!

Anoniem
    9-4-2018

Gezellige plek. Niet zo toeristisch als Kuta. Op de wegen wel erg druk. Tanah lot rond zonsondergang echter wel heel toeristisch. Je kunt hier beter heengaan op een ander tijdstip.

Je kunt in Seminyak super goed surfen! Na 1 uur les te hebben gehad, konden we het redelijk goed zelf.

Jl. Cendrawasih en Batubelig Beach waren oké

Ellie_
    22-2-2018

Seminyak Square heeft winkels en restaurants. Ook is daar een infostand van de Kura-Kura busjes (zie de foto’s), het openbaar vervoer op Bali.

De Jl. Petitenget is druk. Bij Warung Dedalu, Jl. Petitenget 235 kun je lekker local food eten tegen redelijke prijzen (zie foto’s). En aan de Jl. Petitenget 18 ligt de Pepito Supermarkt met een redelijk assortiment (zie de foto).

De Jl. Cendrawasih is een prettige, rustige straat. Op 150 m vóór het Sheraton hotel vind je Lanank Bakery met lekkere koffie en cake tegen een scherpe prijs (foto’s). En 100 m vóór het Sheraton hotel kun je bij Warung Jembung lekker én goedkoop local food eten (zie foto’s en video).

Als je de Jl. Cendrawasih uitloopt, ga je aan het eind linksaf en loop je via kleine straatjes naar Batubelig Beach. (Zie bijgevoegde looproute, foto’s en video’s).

Bij Warung Pantai kun je lekkere koffie drinken en local food eten (zie de foto’s). Er zijn ook strand-ligstoelen.

geweldig

hazenpad
    20-3-2017

Lopen gaat niet, transport onontbeerlijk, eigen vervoer dmv scooter is het mooist. Fantastisch is de Potato Head Beach club en ook het toegankelijke W.

Ook bij Manu is het goed toeven op het strand. Mooie winkeltjes, goede eethuizen in alle prijsklassen. La Gastronomia en Warung Sobak echte aanraders. Publiek in clubs de meer welgestelde dertigers. Goede Surfscene.

Seminyak scoort een 7,9 uit 10, op basis van 70 reviews