Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,6

156 reviews over Hotel Sativa Cottages in het Nederlands

Sylvia Van der Heijden,
23-10-2018

Fantastisch ..heerlijk rustig hotel...vlakbij strand en winkels om de hoek...nix is teveel voor het personeel...ontbijt prima ..eieren..croissantjes...fruit...tis geen Hilton he....taxi's oor de deur...geweldig!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Leuk maar veel te druk.

Annie Scholman,
17-10-2018

Prima kamer,

Ontbijt is erg saai en eentonig.

Keurig personeel.

Jammer dat er verder niets te doen is in het hotel.

Geen avond bar of activiteit.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super vakantie

Carmen Hage,
17-9-2018

Super leuk kleinschalig verblijf. Ideaal als je rust wilt op vakantie. Ontbijt is simpel maar goed, lunchen of dineren kan ook prima in het hotel. De kamer was erg ruim en werd dagelijks schoongemaakt. De service in het hotel is echt top, personeel doet er alles aan om jou een zo goed mogelijk verblijf te geven. Helaas wat problemen gehad op vakantie, personeel van hotel ging mee naar het politiebureau als tolk, wat enorm geholpen heeft. Hotel ligt in een straat waar je op een paar meter afstand allemaal super goede restaurantjes en leuke winkeltjes hebt. Zeker een aanrader. Als ik ooit terug ga naar Bali, kom ik zeker weer hier terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi Balinees hotel!

S. Brand,
10-9-2018

Mooi en netjes hotel. Prima kamers met koelkast voor een drie sterren hotel. Gratis kluisjes bij de receptie en goede WiFi in het gehele hotel. Complex heeft een mooie Balinese sfeer met een mooi zwembad met poolbar. Zwemhanddoeken kunnen iedere dag schoon gepakt worden. Supermarkt zit letterlijk naast het hotel en het strand is 5 minuten lopen. Hotel zit mooi centraal met veel leuke eettentjes in de buurt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super relaxt en zeer veel rust.

Gerrit Vink,
22-5-2018

Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die rust zoeken. Geen harde lawaai geen disco. Hier staat de gast centraal. Personeel zeer vriendelijk niets is te veel zelfs roomservice is standaard. Goede gratis wifi.

Alles zeer betaalbaar en een grote uitgebreide lunch en diner kaart waarbij het duurste 90000 roepies is ( 5 euro )

Het ontbeid is standaard indisch maar pancakes en omelet wordt in alle variaties gemaakt zoals de gast het wenst.

Naar het strand is 5 minuten lopen en kost een parasol met twee ligbedden en dikke kussens voor een hele dag 50000 roepies ( 3 euro) en een cola kost 10000 roepies ( 60 cent)

Voor dagjes uit ga je naar lokale gids die aan t einde vd straat van het hotel staat. Spreekt goed engels heeft een keurige nette auto met airco en weet alle leuke plekjes, ook de niet toeristische plekjes en voor een leuk prijsje zijn wij enkele dagen weggeweest en heel Bali gezien.

Gereisd met partner in mei 2018

heerlijk genoten

fam.waasdorp,
20-1-2018

mooie kamers, niet te groot, persoonlijke aandacht, fantastisch ontbijt en dichtbij het strand en restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!!

Jos Sluis,
25-8-2017

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Leuk hotel, fijne kamers. Geweldig ontbijt!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prima verblijf, klein schallig, mooie kamers

Jane mater
6-9-2016

Dicht bij strand en winkels, eten is goed.

Jammer dat er. Savonds weinig te doen is in het hotel

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk rustig

Karin
2-12-2015

Schoon, vriendelijk personeel, mooie tuin, ruime kamers.

Veilig pinnen kan bij Prama Beach Hotel, bij Sativa linksaf.

Eten op t strand bij Jackfish, superlekkere verse vis voor weinig.

Ook bij de pasar malam erg goedkoop en lekker.

Sativa heeft folders liggen van snorkeltrips, onze tocht met oa mantapoint was veel te duur ( bijna 100'euro pp) voor wat er werd aangeboden, zonde van t geld.

Mountainbiken en raften met Sobek superleuk en goed geregeld.

Gereisd met partner in november 2015

Geweldig

JStar
29-9-2015

Prima hotel dat kleinschalig is opgezet met aparte cottages die ieder bestaan uit 4 kamers. Cottages liggen rond een prima zwembad en hebben allemaal een eigen patio of balkon. De kamers zijn goed en elke dag is er schoon beddengoed en zijn er verse handdoeken. Handdoeken voor het zwembad zijn gratis af te halen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten is er goed.

Strand, winkeltjes en restaurants zijn allemaal om de hoek van het hotel. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sativa Cottages in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sativa Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.