Hotel Sativa Cottages

Tonen op kaart

158 reviews over Hotel Sativa Cottages

• 2018
    9Sylvia Van der Heijden23-10-2018

Fantastisch ..heerlijk rustig hotel...vlakbij strand en winkels om de hoek...nix is teveel voor het personeel...ontbijt prima ..eieren..croissantjes...fruit...tis geen Hilton he....taxi's oor de deur...geweldig!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 7Annie Scholman17-10-2018

Leuk maar veel te druk.

Prima kamer, Ontbijt is erg saai en eentonig. Keurig personeel. Jammer dat er verder niets te doen is in het hotel. Geen avond bar of activiteit.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Carmen Hage17-09-2018

Super vakantie

Super leuk kleinschalig verblijf. Ideaal als je rust wilt op vakantie. Ontbijt is simpel maar goed, lunchen of dineren kan ook prima in het hotel. De kamer was erg ruim en werd dagelijks schoongemaakt. De service in het hotel is echt top, personeel doet er alles aan om jou een zo goed mogelijk verblijf te geven. Helaas wat problemen gehad op vakantie, personeel van hotel ging mee naar het politiebureau als tolk, wat enorm geholpen heeft. Hotel ligt in een straat waar je op een paar meter afstand allemaal super goede restaurantjes en leuke winkeltjes hebt. Zeker een aanrader. Als ik ooit terug ga naar Bali, kom ik zeker weer hier terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8S. Brand10-09-2018

Mooi Balinees hotel!

Mooi en netjes hotel. Prima kamers met koelkast voor een drie sterren hotel. Gratis kluisjes bij de receptie en goede WiFi in het gehele hotel. Complex heeft een mooie Balinese sfeer met een mooi zwembad met poolbar. Zwemhanddoeken kunnen iedere dag schoon gepakt worden. Supermarkt zit letterlijk naast het hotel en het strand is 5 minuten lopen. Hotel zit mooi centraal met veel leuke eettentjes in de buurt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gerrit Vink22-05-2018

Super relaxt en zeer veel rust.

Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die rust zoeken. Geen harde lawaai geen disco. Hier staat de gast centraal. Personeel zeer vriendelijk niets is te veel zelfs roomservice is standaard. Goede gratis wifi. Alles zeer betaalbaar en een grote uitgebreide lunch en diner kaart waarbij het duurste 90000 roepies is ( 5 euro ) Het ontbeid is standaard indisch maar pancakes en omelet wordt in alle variaties gemaakt zoals de gast het wenst. Naar het strand is 5 minuten lopen en kost een parasol met twee ligbedden en dikke kussens voor een hele dag 50000 roepies ( 3 euro) en een cola kost 10000 roepies ( 60 cent) Voor dagjes uit ga je naar lokale gids die aan t einde vd straat van het hotel staat. Spreekt goed engels heeft een keurige nette auto met airco en weet alle leuke plekjes, ook de niet toeristische plekjes en voor een leuk prijsje zijn wij enkele dagen weggeweest en heel Bali gezien.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9fam.waasdorp20-01-2018

heerlijk genoten

mooie kamers, niet te groot, persoonlijke aandacht, fantastisch ontbijt en dichtbij het strand en restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Jos Sluis25-08-2017

Geweldig!!

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Leuk hotel, fijne kamers. Geweldig ontbijt!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Jane mater06-09-2016

Prima verblijf, klein schallig, mooie kamers

Dicht bij strand en winkels, eten is goed. Jammer dat er. Savonds weinig te doen is in het hotel

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Karin02-12-2015

Heerlijk rustig

Schoon, vriendelijk personeel, mooie tuin, ruime kamers. Veilig pinnen kan bij Prama Beach Hotel, bij Sativa linksaf. Eten op t strand bij Jackfish, superlekkere verse vis voor weinig. Ook bij de pasar malam erg goedkoop en lekker. Sativa heeft folders liggen van snorkeltrips, onze tocht met oa mantapoint was veel te duur ( bijna 100'euro pp) voor wat er werd aangeboden, zonde van t geld. Mountainbiken en raften met Sobek superleuk en goed geregeld.

Gereisd met partner in november 2015

• 9JStar29-09-2015

Geweldig

Prima hotel dat kleinschalig is opgezet met aparte cottages die ieder bestaan uit 4 kamers. Cottages liggen rond een prima zwembad en hebben allemaal een eigen patio of balkon. De kamers zijn goed en elke dag is er schoon beddengoed en zijn er verse handdoeken. Handdoeken voor het zwembad zijn gratis af te halen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten is er goed.

Strand, winkeltjes en restaurants zijn allemaal om de hoek van het hotel. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

13 tips over Hotel Sativa Cottages

• jans68, 03-01-2012

De pasar waar heerlijk kunt eten. Daar moet je, al is het maar 1x hebben gegeten. Je kijkt je ogen uit naar de lekkernijen die voor je klaar gemaakt worden. Met de blauwe ( zijn goedkoper) ben je er in 10 min.

• Marga ten Brink, 23-09-2013

Bezoek tijdens tripjes ook de vlindertuin, koffie plantage, rijstvelden en vulkaan. Maar ook Legianstreet, Kuta met de zonsondergang en Jimbaran en de pasar malam voorbij Hardys... echt geweldig en als je Maleis kan praten nog beter dan dringen de winkeliers zich echt niet op...

• irisfranssen, 19-07-2013

lekkere restaurantjes, Jepun, Caesar, little india. 30 euro kost je een hele dag een chauffeur met auto, die je de mooiste plekjes laat zien. Omzetten kun je het beste in het centrum (bij iemand die geen commissie telt) inkopen kun je op de markt bij sawati erg goedkoop. Raften vonden wij erg leuk. Olifant rijden is erg duur. Monkey Forest is de moeite waard.

21 vragen over Hotel Sativa Cottages

• Anja , 19-07-2019

Wereldstekker

Hebben we voor sativa/ bali een wereldstekker nodig?

• Kelly51, 21-07-2015

vraag betreft 3 persoons kamer

Hallo, wij gaan in september 2015 met zijn 5-en naar Bali. Onze dochter en vriend hebben een kamer, en wij hebben een kamer met onze zoon (21 jaar) Kan iemand mij vertellen of er een gewoon bed op de kamer bijgeplaatst wordt, of is dit een bedbank

Nicole, 25-10-2015

ik denk een bedbank? die staan al standaard op de kamers

• Rlogmans, 14-04-2014

Tips etc

Goedeavond. Wij zitten er aan te denken om naar dit hotel te gaan. Nu had ik wat vraagjes. Wat zijn zo beetje de prijzen om bijv een biertje te nuttigen bij t hotel en het eten is dat ook nog een beetje te doen.

Wordt er nog iets van een bbq georganiseerd ofiets. En savonds ik weet dat er geen animatie is. Maar is er nog een balineese vond of zo iets.

En is er een isjkastje aanwezig op de kamer.

Hoop graag wat van unte vernemen mvg rick

Nicole, 12-06-2015

goedenavond, ik kom er net vandaan. in het hotel zelf is een biertje veel duurder dan in de lokale kroegen. dat geldt ook voor het eten. dat is overal spotgoedkoop. je kan er al eten vanaf 3 euro ofzo. met drinken erbij soms . ja er is ook een klein mini koelkastje op je kamer.

Hotel Sativa Cottages info

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenChinese, Europees-Aziatisch, Indonesisch, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen