Sorteren

Reviews over Sanur

Paradijselijk!

Ingrid
    19-9-2018

Op Bali Is dit een prachtige plaats voor jong en oud met net iets minder drukte dan semenyak en Kuta. Prima hotel is Prama sanur beach hotel!!! Voor ieder wat wils en super vriendelijk! Vanuit Sanur prima uitvalswegen naar diverse mooie bezichtigingen.

Leuke plaats in Bali waar ik graag naar terug ga

Oscar
    1-9-2018

Sanur is een plaats van waaruit je veel bezienswaardigheden kunt bekijken. Langs de grote weg erg druk maar verlaat je de drukke weg dan loop je door leuke straatjes met goede restaurantjes waarbij de bevolking erg vriendelijk is. Veel leuke, goedkope, winkeltjes waar je alles kunt kopen wat je nodig hebt voor weinig geld. Wij waren hier met twee kinderen van 14 en 17 en ook zij hebben Sanur ervaren als fantastisch. Aanrader!!!

Een tropische verrassing, maar wel vermoeiend

Yvonne Janssen
    6-5-2018

Het strand van Sanur is prachig: schoon en het zand is wit en fijn. Het zeewater heeft een aangename temperatuur. Je kunt hier heerlijk zwemmen. Surfers zijn er nl niet, want er zijn geen hoge golven. Overal zijn strandstoelen met parasols te huur. Er is bewaking, zodat je je spullen kunt laten liggen om wat te gaan eten of drinken of naar de wc te gaan. Langs het strand loopt een smal wandelpad. Daarlangs liggen strandtentjes, kraampjes, eettentjes en hotels, die vaak een zwembad hebben. Daarachter loopt de Jalan Danau Tamblingan, een straat met veel goede winkels en restaurants. Wij kwamen vaak bij Hardy's, een warenhuis waar echt alles te koop is.

Het verkeer in Sanur is belachelijk druk en onoverzichtelijk. Ook de temperatuur van 31 graden Celsius is voor mij te hoog.

voor herhaling vatbaar, en zeker een aanrader

pierre en Thea
    28-4-2018

we zijn van beneden naar boven gereisd wat een ontzettend mooi land.

en veel bezienswaardigheden, en heel erge lieve mensen.

de hotels waren niet luxe zelfs soms slecht maar dat was helemaal niet erg .

de mensen deden hun best het ons naar de zin te maken.

Lekker bijkomen na een lange reis

Anoniem
    9-4-2018

Sanur is een heel rustige plek. Totaal niet toeristisch. Wij zijn hier de eerste 3 dagen geweest om even lekker bij te komen na een lange reis. Je kunt hier heerlijk aan het strand liggen. ‘s Avonds kun je er gezellig eten en een drankje doen. 3 dagen was voor ons genoeg. Er zijn genoeg mooie plekken op Bali om langer te zijn (bijvoorbeeld Ubud of de Gili eilanden)

Sanur scoort een 8 uit 10, op basis van 746 reviews