Reviews over Sanur

Marijne,
    14-12-2018

Villa Tanjung Mas is een klein paradijsje met de liefste mensen die je graag alle tips willen geven. De bungalows zijn mooi en gezellig ingericht, de badkamer is mooi en schoon. Het ligt overal super dichtbij, een leuk centrum met gezellige winkeltjes, een mooi strand met leuke beachclub of juist een echt balinees tentje. Het is een warme gezellige plek en als je er een keer bent geweest wil je zeker weten terug komen. Wij raden iedereen aan als je in Bali bent en je bent opzoek naar rust en gezelligheid om naar het mooie Villa Tanjung Mas te gaan in Sanur!

Fantastisch verblijf in een prachtige villa!

Paula Maasland,
    9-12-2018

Wij hebben onze vakantie in deze prachtige en smaakvol ingerichte villa doorgebracht. Je kunt hier als stel alleen of met vrienden verblijven of als gezin met (kleine) kinderen. Door het aparte gastenverblijf met 2 kamers is er volop privacy. Alle kamers zijn ruim en sfeervol. De bedden zijn lekker breed en hebben goede matrassen. Op het overdekte terras kun je lekker chillen op de grote loungebank en 's-avonds tv kijken. De open keuken, ook in deze ruimte is van allerhande potten en pannen voorzien. Het ontbijt wordt dagelijks door Ata, de "huishoudster" klaargemaakt. Zij bestiert de villa op de dag met veel passie en is een schat van een vrouw waar je al je vragen bij kwijt kunt. In de tuin ligt het zwembad en staan ligbedden onder parasols. Behalve de vogeltjes hoor je geen buitengeluiden en waan je je in een oase van rust. Met de fietsen die in de garage ben je zo op het strand of doe je een boodschapje in de buurt.

Heerlijk hotel

Maggie van der mast,
    1-12-2018

Heerlijk hotel aan het strand. Prachtige kamers en leuk uitzicht op zwembad of het strand. Zwembad heerlijk en ontbijt ook super.. ook de bedjes op het strand zijn geweldig.

Ik wil zeker terug

prima ! Voor gezin begane grond boeken meer buiten

Harry,
    1-12-2018

Prima hotel, directe omgeving saai

Boulevard bereikbaar binnen 5 minuten wandelen

Hele mooie vakantie en voor herhaling vatbaar

Dorine Janssen,
    1-12-2018

Het hotel was erg goed. Schone kamers, vriendelijk personeel niets was te veel. Het ontbijt was ook lekker en goed verzorgd. Hele mooie Balinese tuin en zwembad. Werd allemaal goed schoongehouden. Vanaf de 2e verdieping heb je geen balkon. Het was jammer dat het niet dicht bij het centrum lag. Het lag aan een drukke weg en het was eigenlijk niet te doen om over de ongelijke stoep naar het centrum te lopen. Dus hebben we de taxi gepakt. Bijna elke avond uiteten bij Little Bird. Voor ongeveer 12 euro met 2 personen gegeten en gedronken. Was een klein restaurant maar altijd vol!

Sanur scoort een 7,8 uit 10, op basis van 755 reviews