Sanur

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur voor je op een rij gezet:

vakanties Sanur

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur voor je op een rij gezet:

Reviews over Sanur

Sanur, nog steeds echt Balinees.

Eric en Marie-Jenne,
    3-3-2019

Sanur, hebben we voor derde maal bezocht. Sanur is voor de toerist die rust zoekt een leuke plaats, met een prachtige kuststrook. Vanuit Sanur, kun je heel gemakkelijk Lembogan bezoeken, waar je leuk kunt snorkelen en eiland toer maken. Wij hebben in Sanur, in vele plaatselijke restaurantjes gegeten, overal goed. Maar aan de kuststrook, heb je Benno, een super restaurant!!

Gereisd met vrienden in februari 2019

vriendelijke en sfeervolle badplaats

Stella,
    26-11-2018

Sanur is een heerlijke toeristische badplaats maar niet zo'n krankzinnig drukke als Kuta. Lekker eten doe je voor heel weinig geld op de night markt waar wij bijna dagelijks sate, saoto en smoothies hebben genuttigd voor nog geen 10 euro bij elkaar! Ook de locals eten hier met je mee aan lange tafels tussen de kraampjes. Taxi rijden doe je met een Blue Bird taxi die alles netjes via de regels doen! we maakten een uitzondering en de chauffeur reed een scooter aan, reed door en wilde ons aansprakelijk stellen voor zijn schade?!! Een massage/ wimpers of een haircut haal je bij Camelia spa waar je professioneel geholpen wordt voor 7 euro per uur. Tip: vraag naar Dafit, zeer respectvol en high skilled. Je was laat je lokaal doen voor je koffer weer inpakt (ong. 10 euro) je krijgt het gestreken terug waardoor je koffer ook beter sluit ; )

Gereisd met partner in november 2018

Relax

Oriana,
    17-11-2018

Heerlijk 3 weken lang een relax vakantie gehad op Sanur. Vanaf hier erg makkelijk om te touren naar verschillende plekjes en bezienswaardigheden! Eigen aparte prive vila ‘Anna’ is geweldig! Scooter huren en gaan!

Gereisd met partner in november 2018

Amazing

Femke de Kort,
    2-11-2018

Sanur een heerlijk oud vissersdorpje met een heerlijke boulevard met restaurants, bars en massage ruimtes. Luxe hotels tot gezellige hostels, je komt hier iedere soort vakantieganger tegen.
    Vanuit deze plaats kun je op eigen houtje met chauffeur leuke excursies doen, denk oa Ubud (kunstenaarsdorp) of klungkung, Tanah lot en veel meer. De zee is hier rustiger dan in kuta waardoor het zwemmen aangenamer is. Houdt je van rust en wil je toch keer naar de drukte ga dan naar kuta daar kan je tot in de vroege uurtjes of naar Lovina om dolfijnen te spotten op zee of Amed heerlijk te snorkelen of Candi dasa om te duiken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijselijk!

Ingrid,
    19-9-2018

Op Bali Is dit een prachtige plaats voor jong en oud met net iets minder drukte dan semenyak en Kuta. Prima hotel is Prama sanur beach hotel!!! Voor ieder wat wils en super vriendelijk! Vanuit Sanur prima uitvalswegen naar diverse mooie bezichtigingen.

Gereisd met vrienden in september 2018
Sanur scoort een 7,9 uit 10, op basis van 757 reviews