Hotel Puri Santrian

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Bij Hotel Puri Santrian op Bali ervaar je de authentieke Balinese sfeer. Zowel de kamers als de hele aankleding geeft een luxe gevoel. Er zijn meerdere zwembaden en het hotel ligt direct aan het strand. Lopend vanaf het hotel zijn vele restaurants te vinden. Huur een lokale gids die je graag de hoogtepunten van Bali laat zien.

555 reviews over Hotel Puri Santrian

• 2019
    6Miep6603-08-2019

Tegenvaller

Deze 5 sterren was t misschien ooit waard, nu leuk 3,5 ster hotel in Balinesische sfeer. Te weinig ligbedden bij de zwembaden. Zeker voor 5 sterren... handdoekje leggen ken ik niet, hier wel🙈. Vieze oude douche bak en douchekop. Grijze gerafelde handdoeken die ooit wit waren.... housekeeping doet zijn best, maar het is gewoon oud!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Chantal11-07-2019

Mooiste vakantie tot nu toe

Super mooi hotel, alles ook goed geregeld. Vriendelijk personeel en kamer waren altijd netjes.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10yvonne26-06-2019

fantastisch is nog te weinig gezegd, onvergetelijk

prachtig hotel, zeer veiendelijk personeel, heerlijk eten!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Annewout19-03-2019

Echt geweldig ,ga zeker weer.

Schitterend resort , erg gastvrije ontvangst , fantastisech weer , heerlijk eten , prachtige natuur , perfecte prijs/kwaliteit verhouding , echt een aanrader

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Marjolein Vereijken15-01-2019

Het hotel is prachtig en alles goed verzorgd. Lekker ontbijt buffet

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9houten wlnm01-12-2018

voor herhaling vatbaar!

boek halfpension ..eten in Beachclub zeer goed!!!! wel overal trappen! wij hadden een Santrian clubkamer . zwembad zeer rustig. Ook speciaal restaurant zeer goed [kreeft] Boek ook een excurcie na de rijstvelden [Unesco] Lunch inbegrepen [ Bamboo Rain Forest] Wij waren 3 maal op Bali, Nusa Dua, Benoa, en Sanur. Het eiland heeft iets mistrieus wel veel tempels en overal offers. ook bruiloften gezien. Tip: rij een geen geval zelf veel te veel scooters { en links rijden he ] vliegen met A-380 W0W wat een bak!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Segers l01-12-2018

Fantastische vakantie .

De kamers zijn prachtig en ruim ,het ontbijt is super ,het avond eten is zoals in een sterren restaurant ,super mooie tuinen en aan het strand gelegen, personeel vriendelijk en behulpzaam,eenmaal buiten ben je aan al de winkeltjes . Voor ons dus een geslaagde vakantie .

Gereisd met partner in november 2018

• 2Sarina24-05-2018

Mijn trui werd uit mijn kast gestolen!

• Toen ik hier aankwam, bleek dat ze me twee single bedden hadden gegeven in plaats van het geboekte dubbele bed (duidelijk genoteerd in de reservering). Dat werd een hele chaos. Ze probeerden eerst zelfs nog lakens tussen de twee bedden te frummelen! Alsof je dat niet voelt! Uiteraard heb ik dit niet geaccepteerd.
    • Uiteindelijk werd er een nieuwe kamer voor me gevonden: de aanpalende kamer. Snap niet dat daar eerst uren over moest getelefoneerd worden, er eerst sprake was van pas morgen een dubbel bed beschikbaar enz. Onprofessioneel, die chaos.
    • We waren met vijf in de kamer toen ik naar de nieuwe kamer verhuisde: ik, twee jongens van maintenance, een oudere heer en een receptioniste die me de nieuwe kamer toonde. Nadat ik een halfuur in de nieuwe kamer was, besefte ik dat ik mijn trui (had ik aan in vliegtuig) op de eerste kamer had gelaten. Ik had hem in de kast opgehangen, aan een kapstok. Hier bestaat geen enkele twijfel over (ik herinner me bvb nog goed hoe ik bewust niet zo'n kapstok met knijper nam, om de delicate wol van de trui niet te beschadigen). Geen nood, iemand kwam de oude kamer openen. Maar: ik opende de kast en de trui was verdwenen!! Je bent eerst in ontkenning en ik heb beide kamers afgezocht, maar natuurlijk niets gevonden. De receptioniste sprak nog over "geesten die op Bali zijn en waardoor vreemde dingen kunnen gebeuren", maar persoonlijk geloof ik niet zo in trui-jattende geesten. Die trui is meegenomen/gestolen door een van de vier personeelsleden die in de kamer bleven toen ik met mijn spullen in de nieuwe kamer was. Er is geen andere optie mogelijk.
    • Ik heb vier nachten verbleven in het Puri Santrian hotel en in al die tijd heb ik van het management geen informatie, verontschuldiging of tegenmoetkoming gekregen voor de gestolen trui. Ik vond dit ontzettend teleurstellend. Niemand leek het ene moer te interesseren en dat voelde heel wrang aan. Bij de check-out, op mijn laatste dag, heb ik gevraagd om de manager te spreken. Hij stuurde me met een kluitje in het riet en zei dat er "een onderzoek" bezig was. Hij zou me nog mailen. Natuurlijk heb ik nooit meer iets vernomen van dit zogenaamde onderzoek.
    • Door deze diefstal heb ik me erg onveilig gevoeld in dit hotel, zeker als alleenreizende vrouw. Ik liet alleen onderhoud van de kamer toe als ik zelf aanwezig was en hield mijn koffer 24/7 op slot, ook 's nachts. Ik had het gevoel dat hier alles wel kon gebeuren...
    • Mijn onveilige gevoel werd nog versterkt doordat de zwembad-man duidelijk avances maakte. Ik was zo dom geweest om hem mijn nummer te geven omdat hij zei het heel erg te vinden van de trui en te willen rondhoren voor me (aangezien management niets voor me deed). Ook via hem hoorde ik niets meer over de trui, maar ik kreeg nu wel voortdurend appjes van hem: waar ik was? En waarom ik niet naar het zwembad kwam? Dat hij met me wilde praten. Enzovoort enzovoort. En als ik hem live tegenkwam, ging het van: waarom had ik niet geantwoord op de app? Kwam ik later nog naar het zwembad? Waarom vond ik het strand leuker? Enzovoort.
    • Ik heb ook via het Putri Santrian een privé chauffeur geboekt voor een dagje Uluwatu. Big mistake, again. Ik kreeg een chauffeur die nauwelijks Engels praatte, wat voortdurend tot misverstanden en moeilijke communicatie leidde. Daarbij deed deze man de job pas sinds twee maanden, waardoor hij vaak verkeerd reed en dan moest stoppen om de weg te vragen. Hij kende ook de attracties niet, had ze zelf nog nooit gezien. Had ook geen idee hoeveel tijd je best overal spendeert, zodat we het schema konden halen, communiceerde daar niets over. Reed ook als een slak. Door die dingen miste ik een deel van de zonsondergang van Jimbaran, wat als laatste op de planning stond.
    • Positief: ik vond mijn Premier DeLuxe kamer mooi en comfortabel, en het zwembad daarbij erg mooi en fijn. Maar de rest van het hotel is eerder oud en wat aftands...
    • Het eten is er overprijsd en heel middelmatig.

Alleen gereisd in mei 2018

• 9jolanda klaassen14-04-2018

fantastisch

alles was goed vriendelijk personeel, lekker eten , goede service , mooie kamer

Gereisd met partner in juli 2016

• 9van Houtum12-04-2018

Echt geweldig mooie locatie, prachtig hotel

Prachtig Hotel met 4 zwembaden gelegen aan het strand in een prachtige natuur. Schone nette kamers. Goede service, gratis snorkelset. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2017

43 tips over Hotel Puri Santrian

• Leander, 14-01-2014

Ga ook eens de lokale restaurants af in de aangelegen straat!

• van der Smitte, 19-01-2012

Internet verbinding haperde vaak.

• Henk, 20-03-2012

Het hotel is direct aan een prachtig zandstrand gelegen. Heel veilig voor kinderen omdat het strand langzaam afloopt. Grote golven worden tegengehouden door een rif (plm. 1000 meter uit de kust). Zeer aanbevelenswaard is de Warung (restaurant) van mamma Putu. Het restaurantje ligt plm. 200 meter voorbij de ingang van het Mercure Hotel. Bij mamma Putu kun je lekker (indonesisch) eten voor spotprijzen.

36 vragen over Hotel Puri Santrian

• Ingrid, 25-01-2018

Voltage

Hebben de kamers 110 volt of 220 volt?

• P Keijer, 15-01-2018

Eten in het Hotel

Weet iemand tot hoe laat je on het hotel of in andere restaurantjes je kan eten? In verband met de aankomst s'avonds.

Vast bedankt! Peter

• Maaike, 24-01-2014

sportfaciliteiten

Wij hopen over 2 weken voor 17 dagen in Puri Santrian te verblijven. Weet iemand of er sport/fitnessfaciliteiten zijn in het hotel of in de omgeving?

B.Koolma, 13-02-2014

We zijn dinsdag terug gekomen na ruim twee weken Puri Santrian. Er is wel een spa.Maar fitnessapp. hebben we niet kunnen ontdekken. Je kunt wel een fiets huren en wandelen langs het strand.En veel zwemmen in de ondiepe zee.Overigens een goede keus .

Alwin, 05-11-2014

Je kunt bij Ari Putri, nabij Puri Santarin gebruik maken (tegen betaling) van fitnis apparatten.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen