Hotel Puri Santrian

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°26°
Hotel Puri Santrian
8,7

545 reviews over Hotel Puri Santrian in het Nederlands

Mijn trui werd uit mijn kast gestolen!

Sarina
24-5-2018

- Toen ik hier aankwam, bleek dat ze me twee single bedden hadden gegeven in plaats van het geboekte dubbele bed (duidelijk genoteerd in de reservering). Dat werd een hele chaos. Ze probeerden eerst zelfs nog lakens tussen de twee bedden te frummelen! Alsof je dat niet voelt! Uiteraard heb ik dit niet geaccepteerd.

- Uiteindelijk werd er een nieuwe kamer voor me gevonden: de aanpalende kamer. Snap niet dat daar eerst uren over moest getelefoneerd worden, er eerst sprake was van pas morgen een dubbel bed beschikbaar enz. Onprofessioneel, die chaos.

- We waren met vijf in de kamer toen ik naar de nieuwe kamer verhuisde: ik, twee jongens van maintenance, een oudere heer en een receptioniste die me de nieuwe kamer toonde. Nadat ik een halfuur in de nieuwe kamer was, besefte ik dat ik mijn trui (had ik aan in vliegtuig) op de eerste kamer had gelaten. Ik had hem in de kast opgehangen, aan een kapstok. Hier bestaat geen enkele twijfel over (ik herinner me bvb nog goed hoe ik bewust niet zo'n kapstok met knijper nam, om de delicate wol van de trui niet te beschadigen). Geen nood, iemand kwam de oude kamer openen. Maar: ik opende de kast en de trui was verdwenen!! Je bent eerst in ontkenning en ik heb beide kamers afgezocht, maar natuurlijk niets gevonden. De receptioniste sprak nog over "geesten die op Bali zijn en waardoor vreemde dingen kunnen gebeuren", maar persoonlijk geloof ik niet zo in trui-jattende geesten. Die trui is meegenomen/gestolen door een van de vier personeelsleden die in de kamer bleven toen ik met mijn spullen in de nieuwe kamer was. Er is geen andere optie mogelijk.

- Ik heb vier nachten verbleven in het Puri Santrian hotel en in al die tijd heb ik van het management geen informatie, verontschuldiging of tegenmoetkoming gekregen voor de gestolen trui. Ik vond dit ontzettend teleurstellend. Niemand leek het ene moer te interesseren en dat voelde heel wrang aan. Bij de check-out, op mijn laatste dag, heb ik gevraagd om de manager te spreken. Hij stuurde me met een kluitje in het riet en zei dat er "een onderzoek" bezig was. Hij zou me nog mailen. Natuurlijk heb ik nooit meer iets vernomen van dit zogenaamde onderzoek.

- Door deze diefstal heb ik me erg onveilig gevoeld in dit hotel, zeker als alleenreizende vrouw. Ik liet alleen onderhoud van de kamer toe als ik zelf aanwezig was en hield mijn koffer 24/7 op slot, ook 's nachts. Ik had het gevoel dat hier alles wel kon gebeuren...

- Mijn onveilige gevoel werd nog versterkt doordat de zwembad-man duidelijk avances maakte. Ik was zo dom geweest om hem mijn nummer te geven omdat hij zei het heel erg te vinden van de trui en te willen rondhoren voor me (aangezien management niets voor me deed). Ook via hem hoorde ik niets meer over de trui, maar ik kreeg nu wel voortdurend appjes van hem: waar ik was? En waarom ik niet naar het zwembad kwam? Dat hij met me wilde praten. Enzovoort enzovoort. En als ik hem live tegenkwam, ging het van: waarom had ik niet geantwoord op de app? Kwam ik later nog naar het zwembad? Waarom vond ik het strand leuker? Enzovoort.

- Ik heb ook via het Putri Santrian een privé chauffeur geboekt voor een dagje Uluwatu. Big mistake, again. Ik kreeg een chauffeur die nauwelijks Engels praatte, wat voortdurend tot misverstanden en moeilijke communicatie leidde. Daarbij deed deze man de job pas sinds twee maanden, waardoor hij vaak verkeerd reed en dan moest stoppen om de weg te vragen. Hij kende ook de attracties niet, had ze zelf nog nooit gezien. Had ook geen idee hoeveel tijd je best overal spendeert, zodat we het schema konden halen, communiceerde daar niets over. Reed ook als een slak. Door die dingen miste ik een deel van de zonsondergang van Jimbaran, wat als laatste op de planning stond.

- Positief: ik vond mijn Premier DeLuxe kamer mooi en comfortabel, en het zwembad daarbij erg mooi en fijn. Maar de rest van het hotel is eerder oud en wat aftands...

- Het eten is er overprijsd en heel middelmatig.

fantastisch

jolanda klaassen
14-4-2018

alles was goed vriendelijk personeel, lekker eten , goede service , mooie kamer

Echt geweldig mooie locatie, prachtig hotel

van Houtum
12-4-2018

Prachtig Hotel met 4 zwembaden gelegen aan het strand in een prachtige natuur. Schone nette kamers. Goede service, gratis snorkelset. Vriendelijk personeel.

Heerlijke en Prima verzorgt. Uitgerust

Rogier engels
2-2-2018

Eigelijk was alles goed. Gastvrij zeer schoon en prachtige aanleg van het complex in schitterende tuinen. Prima Horeca en ontbijt

Prachtig

Maurice
9-9-2017

Indien u een rustig hotel zoekt met authentieke sfeer is Puri Santrian echt een aanrader. Alles wordt doorlopend onderhouden en schoongemaakt, medewerkers zijn super vriendelijk en alles straalt echt Bali uit.

Wij hadden een clubkamer, ietswat verouderd maar wel schoon. Voor de lunch of avond eten zijn wij steeds naar restaurantjes in de hoofdstraat geweest, dus hier durf ik niet over te oordelen. Het ontbijt was uitgebreidt en goed. Pluspunt hierbij is dat de koffie of thee voordurend wordt bijgeschonken.

Beste hotel van Sanur

Michel de Neve
8-7-2017

Een echte aanrader voor wie in alle luxe zijn/haar vakantie wilt door brengen. Je merkt het al als je aankomt en de airco staat precies goed (misschien iets te koud), je badjas, slippers en drankje staan op je kamer klaar. Service en eten is top maar wel duurder als inde omgeving.

Sprookjesachtig !

Maaike
17-3-2017

Een prachtig hotel met fantastisch personeel. We hebben onze huwelijksreis gehad in dit hotel en we zijn ontzettend in de watten gelegd!

Direct aan het strand gelegen dat vonden wij erg fijn.

Je kunt er heerlijk relaxen, maar je bent ook zo bij allerlei gezellige barretjes en restaurants.

We zijn een paar keer met een taxichauffeur van de taxiplaats van het hotel op stap geweest en hebben zo voor weinig geld ontzettend veel van het prachtige eiland gezien. Prachtige tempels, rijstvelden, raften, apenpark, wellness, kortom heerlijk !

Wij zijn voor Bali gevallen, het was sprookjesachtig !

Prachtig hotel

Anja
8-1-2017

Dit is een van de mooiste hotel die we ooit hebben gehad.

Alles was prima de bedden de badkamer Het prachtige zwembad .En ook het eten.Heerlijk lunchen aan het strand .Alles perfect.

Hotel was schitterend

Josine Senden
8-1-2017

Alles was goed heel vriendelijke mensen en personeel, perfect tegen iedereen

Hotel Puri Santrian is een geweldig hotel.

Erik U
17-12-2016

Het is een gezellig goed onderhouden hotel, super schoon en geweldig personeel. niets is voor deze mensen te veel. wij hadden een club kamer met eigen privé zwembad zonder kinderen. Gewoon geweldig.

Wilt u een aantal dagen iets zien van het land, huur dan Kadek Alit voor een aantal dagen. super gozer. Hij is voor mij ons een vriend geworden.

Zijn standplaats is naast het hotel.

Als u dit hotel boekt heeft u echt een geweldige vakantie.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Santrian in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Santrian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.