Hotel Prama Sanur Beach

Hotel Prama Sanur Beach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Prama Sanur Beach voor je op een rij gezet:

474 reviews over Hotel Prama Sanur Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeker voor herhaling vatbaar.

Petra Nijland
10-7-2018

Het was onze 1ste keer op Bali.

Hotel was super...mooie kamer met zeezicht, ontbijtbuffet geweldig er was geen nee te koop, super vriendelijk personeel.

Echt een aanrader...gaan zeker nog een keer.

Kelly
17-5-2018

Groot hotel maar in een erg leuke plaats. Mooi en fijn strand en erg aardig personeel.

Relaxed

Marjolijn
28-4-2018

Het was een super verblijf...de laatste week van onze vakantie brachten we hier door.

Geen schone lucht, geen vakantieland.

Mevr. Daria
19-4-2018

Bali is een prachtig eiland maar...

Hotel was echt niet wat ik had verwacht, halve leeg wegens renovatie en daarom kreeg ik kamer in een bijgebouw waar na enkelen dagen de dak op de gang naar beneden kwam, ook geen pretje. Overal veel troep en lawaai door herstel hier van. Kamers zijn mooi maar helaas heel gehorig," familiekamers", met een houten deur zonder isolatie verbonden. Niet rokers kamer had ik, heb astma, maar ja de asbak was net voor mijn komst weggehaald en rook van mijn buren zag je langs de deur bij mij binnenkomen. Strand was mooi maar helaas zwom je tussen de plastiek en andere troep. Horde honden kwamen dagelijks op strand aan je snuffelen en holebolen en behalve gasten had niemand er last van. Hotel personeel was niet al te behulpzaam op strand en had meer of min een afwachtend houding! Ze stonden daar lekker te kletsen met elkaar en gasten? Daarom zeg ik, jammer, maar Bali en ook Java met veel smog nooit meer.

Genieten!

Leonie
18-4-2018

Heerlijke vakantie gehad! Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Gewoon genieten ☀️🏝💞

Ook dit jaar weer een prima vakantie gehad in PSBH

Gerard en Jannie
14-4-2018

Voor de 9e keer weer te gast in Prama Sanur Beach Hotel , vorig jaar helaas niet.

Alles weer als vanouds , onder een nieuwe Nederlandse manager. Staff en het weer uitgebreide personeel deden hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Uitstekend ontbijt , en die kamers die gerenoveerd zijn zien er weer fris en goed uit, dit proces is nog wel gaande ,maar de overlast is minder als een paar jaar geleden. Vragen en/of problemen Ana Adnyawati , front office manager , doet haar uiterste best voor je , bedankt !! en tot volgend jaar.

Terima kasih , sampei tahun depan lagi .

Goed hotel met vriendelijk personeel!

Hans
14-4-2018

Net groot complex met alle denkbare faciliteiten en goed eten. Direct aan het strand met vriendelijk personeel. Door renovatiewerkzaamheden (die geen hinder opleveren) wordt er gewerkt aan het perfect houden van het complex!

Daarnaast een erg groot zwembad en apart kinderbad.

Anja
2-3-2018

Een prachtig hotel zeer vriendelijk personeel. een zeer gevarieerd aanbod met het faontbijt mooie locatie.twee grote zwembaden er was er één met speel glijbaan en speelwater voor de kinderen. Meteen aan het resort het strand waar je heerlijk in zee kunt je hoeft niet meteen te zwemmen je kunt ook met de kinderen rustig in zee het is in het begin ondiep water. De kamers zijn voorzien van heerlijke bedden netjes schoon . douche in de gewone kamers zijn niet groot maar alles zit erin en daar gaat het om in de upgrade kamer een grote flatscreen tv een grotere douche met regendouche een beetje meer luxe . Al met al bevalt dit resort super. Wat mij betreft een aanrader.

Perfecte ligging.

André visscher
12-1-2018

Aflandige wind, schone stranden en perfect personeel. Gezellige kamers en qua eten was het oog groter als de maag.

Super hotel

Fam
14-12-2017

Terug van een erg mooie vakantie. Het hotel was schoon en netjes. Kamer (de luxe tuinzicht) was erg ruim zelfs met het extra bed.

Ons zoontje heeft zich prima vermaakt in het kinder gedeelte van het zwembad. Ook wij vermaakten ons er prima.

Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was erg goed wel elke dag het zelfde maar wel voor elk wat wils zelfs gluten vrij. Zelf genoeg te variëren.

Hotel ligt dicht bij alle restaurantjes.

Met de shuttle bus van het hotel kun je naar de grotere supermarkt in het drukkere deel van sanur. Ook rijd er 1x per dag een bus naar kuta je moet dan wel zelf voor vervoer terug zorgen.

Verder het eiland verkent met een privé chauffeur

ira, General Manager, 19-12-2017

Geachte Fam,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Prama Sanur Beach Bali met ons te delen op Zoover. Wij hopen dat u een geweldige tijd hebt gehad in ons hotel.

Uw review over onze diensten worden zeer gewaardeerd. Wij hebben ons team geïnformeerd over uw mooie woorden.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Prama Sanur Beach Bali

Met vriendelijke groet,

Ira Kusumadewi

Marketing Communication Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prama Sanur Beach in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prama Sanur Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prama Sanur Beach scoort een 8.22 uit 10 op basis van 481 reviews.