Tijdelijk €25 aanbetaling

Prama Sanur Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Prama Sanur Beach voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 489 reviews
+446

6.3VoldoendeScore uit 489 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Op het eiland Bali in Indonesië vind je het Prama Sanur Beach Hotel. Een luxe hotel aan het strand met grote en schone kamers. Ook de zee is hier schoon. Er zijn wel veel honden op het strand. Start de dag goed met een overheerlijk ontbijt in het hotel. Ook buiten het hotel vind je direct een aantal leuke restaurantjes en barretjes.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

489 Reviews over Prama Sanur Beach

• 8Arts21-10-2022

Mooi gelegen hotel. Aanrader!

Prima en net hotel. Rustig gelegen en fijn aan het strand. Buitenkant van het hotel kan opgeknapt worden. Mpoie binnentuin.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is uitgebreid. En smakelijk voor ieder wat wils. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. Dagelijks 2 nieuwe flesjes water op de kamer. Gratis handdoeken service is top. Zwembad was schoon werd ook regelmatig schoongemaakt. Jammer dat er gasten zijn die in de ochtend zijn handdoeken op de ligbedden leggen en dan vervolgens niet komen. Ivm met late terugvlucht konden we later gratis uitchecken. Taxi service vanuit het hotel was bagger, dus niet doen. Zei dat hij geen wisselgeld had dus de volle mep moeten betalen. Beter een taxi langs de straat pakken en vooraf de prijsafspreken! In de buurt genoeg restaurantjes om lekker te eten. Wij hebben ons verblijf hier als heel prettig ervaren. Dus voor ons een aanrader

• 6JvZ100018-10-2022

Vergane glorie; voor ons niet meer!

Minpunten: Kamers aan opknappen toe; badkamer oud en smoezelig. Kamer werd slecht schoongemaakt. Alles in de kamer is klef / klam, voelt heel nattig aan (probleem airco?). WC bij het zwembad was extreem goor, en stonk sterk naar pis (niet eenmalig) Ontbijt is beperkter dan voor heen en de Balinese "life muziek" was weg. "speciale koffie" zoals latte, cappuccino etc, moest apart betaald worden (!!) Niets in de kamer-minibar; kon je niets uit kopen. Lift in de vleugel waar wij zaten (3e etage) was 9 dagen lang kapot; veel trap lopen. Er was 1 stopcontact in de kamer (waar een Europese stekker niet in bleef zitten) stopcontact van de TV maar gebruikt (zat achter een meubel; dus meubel weggeschoven. Prijs kwaliteit (€ 1187,= voor 9 dagen) zeer slecht; ik verwacht meer voor die Europese hotelprijs! Dit is zeker geen 5* hotel meer; hoogstens een 2 a 3 * Goed was: vriendelijk personeel; heerlijk zwembad; 30 meter van het strand!

• 8Peter11-10-2022

Groot hotel aan zee, vriendelijk, gedateerd.

Zeer groot hotel aan zee met heel vriendelijk personeel. Hotel en kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Wordt zeer goed schoongemaakt, iedere dag handdoek wissel. Ontbijt is voor 60% Aziatisch georiënteerd, veel congressen, diploma-uitreikingen e.d. Groot nadeel om Bali in te komen: €35,00 visum pp, 2 uur in rijen staan wachten voordat je eindelijk naar je taxi kunt gaan. Voor ons voorlopig geen Bali meer.

• 4Hans V24-06-2022

Onprettig

Geen reactie op klachten van 333 travel over klachten aangaande het Prama Sanurbeach report op Bali.

Wij waren zeer tevreden al jaren over 333 maar wij hebben nu erg veel klachten over het hotel waar wij verblijven we hebben ze gemeld bij 333 maar ze doen er niets mee we krijgen zelfs geen antwoord.

Het zwembad is aan de wanden groen van de algen. Er worden kamers verhuurd voor rond de dertig euro per nacht wat resulteert in veel overlast door lawaai in de nacht. De ontbijtruimte is overvol. Er zijn te weinig parasols,ligbedden zijn veelal stuk. Van de vier restaurants zijn er twee dicht. Veel handdoeken zijn stuk. Er is veel overlast door renovatie werkzaamheden. Er zijn geen winkels meer of een pinautomaat. Er is geen gratis vervoer meer naar het centrum van Sanur of naar Kuta. De gebouwen zien er niet uit overal liggen er planken af of is de boel ernstig vervuild de beton valt van de gebouwen door betonrot.

Hetgeen 5 maar 3 sterre

• 5Annie Zwarts11-06-2022

De komende jaren niet meer.

Kom voorlopig niet naar Prama. Het hotel ziet er zo slecht uit. Overal schimmel in de badkamers, niet goed schoongemaakt, vloeren liggen de tegels los, tapijt in de gangen ziet er verschrikkelijk uit. Het grote zwembad zijn de muren groen van de aanslag, wat ze nu proberen weg te krijgen maar voorlopig lukt het nog niet. Ook hier grote scheuren in de tegels. De ligbedjes zij nog het zelfde als 3 jaar geleden KAPOT. Je kan kiezen uit 4 restaurants maar er is er maar 1 open. Het ontbijt is nu meer gericht op de plaatselijke bevolking en niet op de westerse mensen. Daken die slecht zijn waar het hout van los hangt. Ze komen met de smoes dat dit door de COVID komt, maar hotels die er naast liggen zien er perfect uit. Dus wees gewaarschuwd als je wil boeken voor Prama, het kost veel en je krijgt geen waar voor je geld. Prama is geen 5 sterren meer maar hooguit een 2.5. Dit was ons 2e huis. Nu nog 2 weken te gaan😢😢

• 10Robin17-09-2019

Een geweldige tijd gehad, echt helemaal top!!!

Wij zijn na een rondreis van 3 weken reizen door Java naar Bali sanur gevlogen om lekker 10 dagen uit te gaan rusten van onze mooie trip. Wat is hotel Prama ons goed bevallen zeg. Sanur is een lekker rustige plaats met een leuke sfeer in Bali. De kamers van het hotel zijn ruim en zeer schoon. Het ontbijt is helemaal top met veel keuze zowel Indische als Europees. Er zijn 2 grote zwembaden met genoeg ligbedden. Het hotel ligt direct aan zee.Het hotel heeft hele mooie prachtige tuinen die extreem goed worden bijgehouden. En voor de liefhebbers is er een mooie gym aanwezig. Het hotel is wel wat verouderd maar ze zijn flink aan het renoveren. Al met al hebben wij heel erg genoten in dit hotel en zou ik het ook iedereen aanraden. Wat een oprecht vriendelijke mensen die echt ALLES doen om het naar je zin te maken. Daarom krijgt dit hotel van ons een hele dikke 10. Voor heel het team van Parma beach ressort bedankt voor alles, het was super

• 8Donny en Bianca28-07-2019

Wanneer kunne we terug komen?

Dit was echt een lekker hotel om de vakantie te beëindigen. Nergens aan denken alleen maar genieten. Het eten in het hotel was ok maar als je de straat op loopt was er een gezellig straatje met allemaal winkeltjes en restaurantjes met voor ieder wat wils.

Dear Donny en Bianca,

Thank you very much for sharing your experience with us.

Great to know that you enjoy our services and the location as a beachfront resort. I have shared your feedback with the team and comments like these will encourage them to strive for excellence at all time.

Once again, thank you and we hope to welcome you back in the near future.

• 9Bert Levering14-07-2019

Heerlijk

Mooi hotel en gastvriendelijk personeel. Mooie ligging direct aan het strand en uiterst geschikt voor kleine kinderen. Uitgebreidt ontbijt, pinautomaat in het hotel, eigen bank in het hotel. Geen handdoekenleggers aan het zwembad of strand. Wat echt heel fijn was dat we de laatste dag tot 20.00 uur onze kamers mochten houden. Dat gaf ons dankzij Prama Sanur Beach een bonusdag erbij! Tophotel!

Dear Bert Levering,

Thank you for your positive feedback about your stay at Prama Sanur Beach Bali. We are glad you enjoyed the resort facilities especially the beach and I am looking forward to welcoming you back when your travels to Bali.

• 10Tim02-07-2019

Alles is perfect geregeld, hele lieve mensen en aan de kamer en het ontbijt ontbreekt niets. Vooral Anna de manager is top , zij lost alles op. Let op met wisselen bij de wisselkantoren. Er is een bank in het hotel

Dear Tim,

Thank you very much for your kind feedback.

We are pleased to learn that your overall experience with us was an enjoyable one. Providing great service is our top priority and it’s wonderful to learn that our team delivered a true Prama experience.

Once again, thank you for being our loyal guest and we are looking forward to welcoming you back on your next trip to Bali.

• 9Amsrik22-06-2019

Heel goed hotel

Heel goed hotel. Zeer vriendelijk personeel . Shuttle van en naar Hardy’s souvenierwinkel in Sanur. Makkelijk te lopen naar het centrum van Sanur vanuit hotel. Veel eetgelegenheden in de buurt Caramel (rechts van het hotel) is een aanrader. Let wel goed op als je je geld inwisseld want er verdwijnt wel eens wat achter de balie (veel). Vermijd hoge balies bij het inwisselen. Tip tel je geld na als je het overhandigd krijgt. Ontbijt is uitgebreid. Nadeel is dat veel gasten hun handdoek leggen bij het zwembad waardoor deze steeds bezet is. Na 23:00 geen muziek en na 00:00 geen bar meer open alleen roomservice. Kost niks extra trouwens. Neem altijd een blue bird taxi met meter. Kost niet veel.

General Manager, 05-07-2019

Dear Amsrik,

Thank you very much for your kind feedback.

Hotel Prama Sanur Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)