Hotel Prama Sanur Beach

Hotel Prama Sanur Beachstersterstersterster

8.7Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Prama Sanur Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

497 reviews over Hotel Prama Sanur Beach

• 2019
    10Robin17-09-2019

Een geweldige tijd gehad, echt helemaal top!!!

Wij zijn na een rondreis van 3 weken reizen door Java naar Bali sanur gevlogen om lekker 10 dagen uit te gaan rusten van onze mooie trip. Wat is hotel Prama ons goed bevallen zeg. Sanur is een lekker rustige plaats met een leuke sfeer in Bali. De kamers van het hotel zijn ruim en zeer schoon. Het ontbijt is helemaal top met veel keuze zowel Indische als Europees. Er zijn 2 grote zwembaden met genoeg ligbedden. Het hotel ligt direct aan zee.Het hotel heeft hele mooie prachtige tuinen die extreem goed worden bijgehouden. En voor de liefhebbers is er een mooie gym aanwezig. Het hotel is wel wat verouderd maar ze zijn flink aan het renoveren. Al met al hebben wij heel erg genoten in dit hotel en zou ik het ook iedereen aanraden. Wat een oprecht vriendelijke mensen die echt ALLES doen om het naar je zin te maken. Daarom krijgt dit hotel van ons een hele dikke 10. Voor heel het team van Parma beach ressort bedankt voor alles, het was super

Gereisd met partner in september 2019

• 8Donny en Bianca28-07-2019

Wanneer kunne we terug komen?

Dit was echt een lekker hotel om de vakantie te beëindigen. Nergens aan denken alleen maar genieten. Het eten in het hotel was ok maar als je de straat op loopt was er een gezellig straatje met allemaal winkeltjes en restaurantjes met voor ieder wat wils.

Dear Donny en Bianca,

Thank you very much for sharing your experience with us.

Great to know that you enjoy our services and the location as a beachfront resort. I have shared your feedback with the team and comments like these will encourage them to strive for excellence at all time.

Once again, thank you and we hope to welcome you back in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Bert Levering14-07-2019

Heerlijk

Mooi hotel en gastvriendelijk personeel. Mooie ligging direct aan het strand en uiterst geschikt voor kleine kinderen. Uitgebreidt ontbijt, pinautomaat in het hotel, eigen bank in het hotel. Geen handdoekenleggers aan het zwembad of strand. Wat echt heel fijn was dat we de laatste dag tot 20.00 uur onze kamers mochten houden. Dat gaf ons dankzij Prama Sanur Beach een bonusdag erbij! Tophotel!

Dear Bert Levering,

Thank you for your positive feedback about your stay at Prama Sanur Beach Bali. We are glad you enjoyed the resort facilities especially the beach and I am looking forward to welcoming you back when your travels to Bali.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Tim02-07-2019

Alles is perfect geregeld, hele lieve mensen en aan de kamer en het ontbijt ontbreekt niets. Vooral Anna de manager is top , zij lost alles op. Let op met wisselen bij de wisselkantoren. Er is een bank in het hotel

Dear Tim,

Thank you very much for your kind feedback.

We are pleased to learn that your overall experience with us was an enjoyable one. Providing great service is our top priority and it’s wonderful to learn that our team delivered a true Prama experience.

Once again, thank you for being our loyal guest and we are looking forward to welcoming you back on your next trip to Bali.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Amsrik22-06-2019

Heel goed hotel

Heel goed hotel. Zeer vriendelijk personeel . Shuttle van en naar Hardy’s souvenierwinkel in Sanur. Makkelijk te lopen naar het centrum van Sanur vanuit hotel. Veel eetgelegenheden in de buurt Caramel (rechts van het hotel) is een aanrader. Let wel goed op als je je geld inwisseld want er verdwijnt wel eens wat achter de balie (veel). Vermijd hoge balies bij het inwisselen. Tip tel je geld na als je het overhandigd krijgt. Ontbijt is uitgebreid. Nadeel is dat veel gasten hun handdoek leggen bij het zwembad waardoor deze steeds bezet is. Na 23:00 geen muziek en na 00:00 geen bar meer open alleen roomservice. Kost niks extra trouwens. Neem altijd een blue bird taxi met meter. Kost niet veel.

Erik, General Manager, 05-07-2019

Dear Amsrik,

• 9fred11-06-2019

je krijgt er voor 200% vakantie gevoel

echt mooi en echt luxe en een heerlijk ontbijt.

zeer schoon, uitermate vriendelijk gastvrij

Erik, General Manager, 05-07-2019

Dear fred,

Thank you for the wonderful review. We are so pleased that you enjoyed our fantastic location on the beach and the attentive staff.

Again thank you for sharing and we truly look forward to welcoming you back in the near future.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7J F V - Vrouw neijman14-05-2019

Dit hotel moet eerst gerenoveerd worden👎

We hebben eerst een week rondreis gehad in prachtige hotels prima verzorgd net zoveel sterren als dit hotel. Maar een groot verschil het complex om het hotel is prachtig gelegen en goed verzorgd. De kamer sterk verouderd lichten en stopcontacten die het niet doen een piepkleine badkamer zonder douchedeur alles wordt nat en een super slechte wifi internetverbinding bij de receptie tig keer om reparatie gevraagd niemand gezien niemand geweest nee dit hotel was een domper na de prachtige week ervoor. Geen aanrader.

Erik, General Manager, 22-05-2019

Dear J F V - Vrouw neijman,

We sincerely apologize for not meeting your expectations and caused inconveniences.

I am addressing each point detailed by you individually and together with the team work on rectifying these issues. I once again would like to thank you for sharing as it is feedback like yours that will assist us in improving our services.

We all hope and look forward to have a second chance to welcome you back to Prama Sanur Beach Bali.

• 10MAO11-05-2019

Een bijzondere vakantie dat boven verwachting was.

Een super hotel met vele mogelijkheden en activiteiten. De kamer was uitstekend, alles was aanwezig en werd dagelijks aangevuld. Een mooi uitziend en schoon hotel waar je van vrijwel alles voorzien bent. Het personeel en de Balinezen in het algemeen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Erik, General Manager, 22-05-2019

Dear MAO,

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerard en Jannie28-04-2019

Geweldig

Zoals veel mensen aangeven, het was weer thuiskomen in Hotel Prama Sanur Beach ,dit jaar voor de 10e maal .De combinatie van mooie tuinen , zwembaden en de perfecte locatie aan het strand maakt dit tot een ideaal vakantiehotel in Sanur op Bali . Het uitgebreide ontbijt en zorgzame en vriendelijke staff maakt het geheel compleet. Vraag naar een gerenoveerde kamer indien mogelijk. Front Office Manager Anna Andyawaty , altijd vriendelijk en behulpzaam lost uw vragen enz prima op. In de naaste omgeving zijn vele barretjes en restaurants , en Sanur is in vergelijking met Kuta veel minder druk en gezelliger. Het hotel heeft een busje dat 2x per uur naar de supermarkt (Hardy`s) gaat en dagelijks is er een "one way" shuttle naar Kuta (vooraf reserveren) Volgend jaar d.v. weer !! Tehrima kasi banyak dan sampei tehun depan. Gr Gerard en Jannie

Erik, General Manager, 03-05-2019

Dear Gerard en Jannie,

Thank you very much for sharing your experience with us.

I am extremely happy to learn that we have been able to create a memorable experience for you. The entire team will continue strives to deliver the best Prama experience to our guests. I will personally share your inspiring words with all of our team especially the Front Office team who are attentive and helpful has ensured your experience became even better.

Once again thank you very much for your feedback and for being our loyal guest. We look forward to welcoming you back soon to Prama Sanur Beach Bali.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Mw Best-Gallas23-04-2019

Gewledig mooi hotel aan zee en prachtige zwembaden

Prachtig hotel.Personeel meer als behulpzaam.Nooit chacherijnig.Hostes van touroperator ook aardig en behulpzaam.Ze gaf allemaal goede tips.Ontbijt super lekker en gevarieerd.Prama sanur beach ligt aan privestrand en veel uitvalswegen.Elke avond buiten gegeten spotgoedkoop.Kom hier zeker nog terug in dit hotel,alleen al door de vriendelijkheid van het personeel.Ik had dit hotel uitgekozen omdat hij hoog aangeschreven stond bij touroperator. Ben ook echt blij dat ik op touroperator vertrouwde.Daarom boek ik altijd bij touroperator.

Erik, General Manager, 02-05-2019

Dear Mw Best-Gallas,

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

51 tips over Hotel Prama Sanur Beach

• Malaihollo, 19-06-2014

Het eten in het hotel is relatief duur. We hebben een keer gegeten in het Italiaans restaurant. De rekening (voor twee personen) bedroeg euro 29,82. Bij restaurant Bobby (aan het strand) konden wij al voor minder dan euro 10 terecht. Wij hadden kamer 447 en die beviel ons prima.

• Eric, 14-01-2014

Loop gewoon het hotel uit en boek je rondreis in bali bij een locaal reisbureau. Hier valt ook altijd mee te onderhandelen. Rondtocht met de olifanten, spotten van dolfijnen en de locale koffieplantages zijn een echte aanrader.

• F. Bosch, 30-03-2014

Leuk uitstapje naar Ubud, rijsvelden en Pura Kehen gemaakt, met zeer vriendelijke en attente chauffeur. Ook zin om iets te ondernemen neem contact op met: Wayan Bakas op de parkeerplaats van het hotel. Tel. 0062 81 267 498 709 of e-mail: [email protected]

49 vragen over Hotel Prama Sanur Beach

• Henk smit, 29-05-2018

Renovatiee

Wie weet wanneer de renovatie klaar is van het hotel. Wij komen de eerste week van oktober

• Mulder, 16-05-2016

Allergieën

Dag allemaal. Mijn vriend en ik gaan van de zomer een rondreisje maken door Jakarta en Bali met een reisbureau. Nu heb ik de volgende allergieën: tarwe, noten (muv cashew / paranoot), soja (gevoelig), paprika en kiwi. Zou dit een groot probleem zijn voor mij of heeft iemand hier ervaring mee?

• Gerard Eikema, 28-01-2015

Verbouwing zwembad

In de verschillende commentaren lees ik dat een van de zwembaden verbouwd wordt. Dit zou 5 maanden duren, is het bekend wanneer dit zwembad klaar zal zijn en welk zwembad van de twee aanwezig het betreft. Wij gaan namelijk in maart 2015 weer naar dit hotel. Informatie hierover wordt zeer op prijs gesteld. Alvast onze dank !

Gerard Eikema, 02-02-2015

Hallo Nickje,

Bedankt voor je snelle reactie. Goed te horen dat het ronde zwembad waar we het meest zitten, buiten het strand, niet in de verbouw is. We komen daar aan op 9 maart a.s. Hopelijk zijn alle werkzaamheden dan gedaan en is het weer rustig. Wij gaan nu voor het 6e jaar naar dit hotel en het was tot nu toe altijd prima. Groetjes Gerard

nickje, 02-02-2015

Half februari zouden ze klaar zijn met de verbouwing van het zwembad, maar het gaat daar natuurlijk niet zo snel als hier. Het rondere zwembad met kinderbad is open. In maart schijnt het daar niet zo druk te zijn en de meeste mensen liggen aan zee. Wij zijn net terug en we hebben geen problemen gehad om bedjes te krijgen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Indonesisch, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenVerplicht