Hotel Prama Sanur Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
Hotel Prama Sanur Beach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Prama Sanur Beach voor je op een rij gezet:

471 reviews over Hotel Prama Sanur Beach in het Nederlands

Geen schone lucht, geen vakantieland.

Mevr. Daria, 19-4-2018

Bali is een prachtig eiland maar...

Hotel was echt niet wat ik had verwacht, halve leeg wegens renovatie en daarom kreeg ik kamer in een bijgebouw waar na enkelen dagen de dak op de gang naar beneden kwam, ook geen pretje. Overal veel troep en lawaai door herstel hier van. Kamers zijn mooi maar helaas heel gehorig," familiekamers", met een houten deur zonder isolatie verbonden. Niet rokers kamer had ik, heb astma, maar ja de asbak was net voor mijn komst weggehaald en rook van mijn buren zag je langs de deur bij mij binnenkomen. Strand was mooi maar helaas zwom je tussen de plastiek en andere troep. Horde honden kwamen dagelijks op strand aan je snuffelen en holebolen en behalve gasten had niemand er last van. Hotel personeel was niet al te behulpzaam op strand en had meer of min een afwachtend houding! Ze stonden daar lekker te kletsen met elkaar en gasten? Daarom zeg ik, jammer, maar Bali en ook Java met veel smog nooit meer.

Genieten!

Leonie, 18-4-2018

Heerlijke vakantie gehad! Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Gewoon genieten ☀️🏝💞

Ook dit jaar weer een prima vakantie gehad in PSBH

Gerard en Jannie, 14-4-2018

Voor de 9e keer weer te gast in Prama Sanur Beach Hotel , vorig jaar helaas niet.

Alles weer als vanouds , onder een nieuwe Nederlandse manager. Staff en het weer uitgebreide personeel deden hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Uitstekend ontbijt , en die kamers die gerenoveerd zijn zien er weer fris en goed uit, dit proces is nog wel gaande ,maar de overlast is minder als een paar jaar geleden. Vragen en/of problemen Ana Adnyawati , front office manager , doet haar uiterste best voor je , bedankt !! en tot volgend jaar.

Terima kasih , sampei tahun depan lagi .

Goed hotel met vriendelijk personeel!

Hans, 14-4-2018

Net groot complex met alle denkbare faciliteiten en goed eten. Direct aan het strand met vriendelijk personeel. Door renovatiewerkzaamheden (die geen hinder opleveren) wordt er gewerkt aan het perfect houden van het complex!

Daarnaast een erg groot zwembad en apart kinderbad.

Anja, 2-3-2018

Een prachtig hotel zeer vriendelijk personeel. een zeer gevarieerd aanbod met het faontbijt mooie locatie.twee grote zwembaden er was er één met speel glijbaan en speelwater voor de kinderen. Meteen aan het resort het strand waar je heerlijk in zee kunt je hoeft niet meteen te zwemmen je kunt ook met de kinderen rustig in zee het is in het begin ondiep water. De kamers zijn voorzien van heerlijke bedden netjes schoon . douche in de gewone kamers zijn niet groot maar alles zit erin en daar gaat het om in de upgrade kamer een grote flatscreen tv een grotere douche met regendouche een beetje meer luxe . Al met al bevalt dit resort super. Wat mij betreft een aanrader.

Perfecte ligging.

André visscher, 12-1-2018

Aflandige wind, schone stranden en perfect personeel. Gezellige kamers en qua eten was het oog groter als de maag.

Super hotel

Fam, 14-12-2017

Terug van een erg mooie vakantie. Het hotel was schoon en netjes. Kamer (de luxe tuinzicht) was erg ruim zelfs met het extra bed.

Ons zoontje heeft zich prima vermaakt in het kinder gedeelte van het zwembad. Ook wij vermaakten ons er prima.

Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was erg goed wel elke dag het zelfde maar wel voor elk wat wils zelfs gluten vrij. Zelf genoeg te variëren.

Hotel ligt dicht bij alle restaurantjes.

Met de shuttle bus van het hotel kun je naar de grotere supermarkt in het drukkere deel van sanur. Ook rijd er 1x per dag een bus naar kuta je moet dan wel zelf voor vervoer terug zorgen.

Verder het eiland verkent met een privé chauffeur

ira, General Manager, 19-12-2017

Geachte Fam,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Prama Sanur Beach Bali met ons te delen op Zoover. Wij hopen dat u een geweldige tijd hebt gehad in ons hotel.

Uw review over onze diensten worden zeer gewaardeerd. Wij hebben ons team geïnformeerd over uw mooie woorden.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Prama Sanur Beach Bali

Met vriendelijke groet,

Ira Kusumadewi

Marketing Communication Manager

Niet meer, misschien ooit als het gerenoveerd is.

Annie en Johan, 3-10-2017

Personeel vriendelijk.

Ontbijt matig tot goed, zou wat worstbeleg en andere zoetigheid voor op brood bij gezet kunnen worden.

De dame van de eieren bakken is super.

Kamer zeer verouderd, in de badkamer zit veel schimmel, hebben om een andere kamer gevraagd bij aankomst omdat we hiervan wisten, niet gekregen.

Gangen/trappen tegels kapot of liggen los (worden mondjes maat vervangen, verfwerk bladert overal.

Openbare toiletten vies (alleen vroeg in de ochtend schoon) wc brillen zitten los.

Zwembad zit vol met alg of andere zwarte viezigheid. Ook hier heel veel tegels kapot of zitten los.

Ligbedjes zowel bij het zwembad als bij het strand zijn bijna allemaal kapot (worden wel schoongemaakt maar niet gerepareerd.

Van de restaurants geen gebruik gemaakt, prijzen zijn behoorlijk hoog.

Momenteel geen 5 sterren meer waard eerder een 3.

Vooralsnog aantrekkelijk geprijsd maar daar blijft het ook bij.

Zijn hier nu voor de 4e keer geweest en dachten na 3 jaar we gaan er weer naartoe. Wat een tegenvaller.

Echt nooit meer

Harry Klaassen, 1-10-2017

Wij kwamen al heel veel jaren (17 jaar) voor gemiddeld 4 weken naar dit hotel.

In de loop der jaren hebben wij dit hotel zien afglijden naar een zeer bedenkelijk niveau vanwege slecht onderhoud en de inhuur van jong en onervaren personeel en stagiaires.

Het oudere personeel die allen echt heel lief en behulpzaam zijn worden vervangen door goedkope krachten om blijkbaar de kosten te drukken.

Vanwege het zeer slechte onderhoud zijn wij dit jaar zelfs geëvacueerd uit de eetzaal 2x zelfs vanwege wateroverlast na een heftige regenbui. Deze evacuatie duurde maar liefst 5 dagen en ondergebracht voor het ontbijt in een ongezellige conferentie zaal. Bijna alle strandstoelen en parasols zijn kapot, de niet gerenoveerde kamers zijn nu echt smerig en volkomen uit de tijd. Airco op de kamers (heel veel) werken slecht en lekken water op de parketvloer die dan spekglad word en dus levensgevaarlijk. Heel veel tegels bij het zwembad zijn gebarsten en personeel ontbreekt of is niet geïnteresseerd. Toilet papier en zeep bleken diverse keren te ontbreken bij de zwembaden en ook diverse keren aangegeven bij het management! In de loop der jaren is echt alles minder geworden met uitzondering van de prijzen. Heel veel mensen gesproken en ook uit Australië en Duitsland die hier ook al jaren kwamen maar nu dus niet meer! Doodzonde om zo"n mooi hotel te zien afglijden van ooit 5* naar nu amper 2* Wij gaan nu dus echt niet meer terug voor 2018 en zoeken andere wel mooie hotels elders op Bali die er in overvloed zijn. Blijft over een slecht gevoel van onze vakantie 2017.

Vanuit Yogjakarta waren wij hier gelukkig slechts voor een nachtje omdat we de volgende ochtend de fast ferry vanuit Sanur naar Gili Air moesten hebben. Grote smoezenboek bij de receptie werd erbij gepakt. Kamer zou om 13 uur klaar zijn; kamer 804. Wij richting strand naar de prima beach club en daar lekker cocktailtjes gedronken en wat finger food gegeten. Rond 13:30 uur naar de receptie voor de sleutel. Kamer was nog niet klaar; airco stuk dus moesten weer wachten. Ik vroeg "is dit een 5* hotel want ik krijg niet de indruk?" U krijgt een alternatieve kamer op de 2e etage. Enfin met de bell boy richting die kamer door een gang waar het vloerkleed al op rulde; zag er niet uit. Op de kamer aangekomen werkte het slot niet dus boy weer naar maintanance voor een nieuw slot plus key cards. Op de kamer gaten in de gordijnen; brandvlekken op de muur, schimmel op plafond, roest uit de douche en haren in het bed. Gelukkig slechts een paar uur op die kamer geweest. Armoedige Bende; geen goed woord voor over!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prama Sanur Beach in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prama Sanur Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prama Sanur Beach scoort een 8.2 uit 10 op basis van 478 reviews.