Hotel Prama Sanur Beach *****

Hotel Prama Sanur Beach *****

Hotel Prama Sanur Beach
Hotel Prama Sanur Beach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Prama Sanur Beach voor je op een rij gezet:

466 reviews over Hotel Prama Sanur Beach in het Nederlands

Perfecte ligging.

André visscher, 12-1-2018

Aflandige wind, schone stranden en perfect personeel. Gezellige kamers en qua eten was het oog groter als de maag.

Super hotel

Fam, 14-12-2017

Terug van een erg mooie vakantie. Het hotel was schoon en netjes. Kamer (de luxe tuinzicht) was erg ruim zelfs met het extra bed.

Ons zoontje heeft zich prima vermaakt in het kinder gedeelte van het zwembad. Ook wij vermaakten ons er prima.

Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was erg goed wel elke dag het zelfde maar wel voor elk wat wils zelfs gluten vrij. Zelf genoeg te variëren.

Hotel ligt dicht bij alle restaurantjes.

Met de shuttle bus van het hotel kun je naar de grotere supermarkt in het drukkere deel van sanur. Ook rijd er 1x per dag een bus naar kuta je moet dan wel zelf voor vervoer terug zorgen.

Verder het eiland verkent met een privé chauffeur

ira, General Manager, 19-12-2017

Geachte Fam,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Prama Sanur Beach Bali met ons te delen op Zoover. Wij hopen dat u een geweldige tijd hebt gehad in ons hotel.

Uw review over onze diensten worden zeer gewaardeerd. Wij hebben ons team geïnformeerd over uw mooie woorden.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Prama Sanur Beach Bali

Met vriendelijke groet,

Ira Kusumadewi

Marketing Communication Manager

Niet meer, misschien ooit als het gerenoveerd is.

Annie en Johan, 3-10-2017

Personeel vriendelijk.

Ontbijt matig tot goed, zou wat worstbeleg en andere zoetigheid voor op brood bij gezet kunnen worden.

De dame van de eieren bakken is super.

Kamer zeer verouderd, in de badkamer zit veel schimmel, hebben om een andere kamer gevraagd bij aankomst omdat we hiervan wisten, niet gekregen.

Gangen/trappen tegels kapot of liggen los (worden mondjes maat vervangen, verfwerk bladert overal.

Openbare toiletten vies (alleen vroeg in de ochtend schoon) wc brillen zitten los.

Zwembad zit vol met alg of andere zwarte viezigheid. Ook hier heel veel tegels kapot of zitten los.

Ligbedjes zowel bij het zwembad als bij het strand zijn bijna allemaal kapot (worden wel schoongemaakt maar niet gerepareerd.

Van de restaurants geen gebruik gemaakt, prijzen zijn behoorlijk hoog.

Momenteel geen 5 sterren meer waard eerder een 3.

Vooralsnog aantrekkelijk geprijsd maar daar blijft het ook bij.

Zijn hier nu voor de 4e keer geweest en dachten na 3 jaar we gaan er weer naartoe. Wat een tegenvaller.

Echt nooit meer

Harry Klaassen, 1-10-2017

Wij kwamen al heel veel jaren (17 jaar) voor gemiddeld 4 weken naar dit hotel.

In de loop der jaren hebben wij dit hotel zien afglijden naar een zeer bedenkelijk niveau vanwege slecht onderhoud en de inhuur van jong en onervaren personeel en stagiaires.

Het oudere personeel die allen echt heel lief en behulpzaam zijn worden vervangen door goedkope krachten om blijkbaar de kosten te drukken.

Vanwege het zeer slechte onderhoud zijn wij dit jaar zelfs geëvacueerd uit de eetzaal 2x zelfs vanwege wateroverlast na een heftige regenbui. Deze evacuatie duurde maar liefst 5 dagen en ondergebracht voor het ontbijt in een ongezellige conferentie zaal. Bijna alle strandstoelen en parasols zijn kapot, de niet gerenoveerde kamers zijn nu echt smerig en volkomen uit de tijd. Airco op de kamers (heel veel) werken slecht en lekken water op de parketvloer die dan spekglad word en dus levensgevaarlijk. Heel veel tegels bij het zwembad zijn gebarsten en personeel ontbreekt of is niet geïnteresseerd. Toilet papier en zeep bleken diverse keren te ontbreken bij de zwembaden en ook diverse keren aangegeven bij het management! In de loop der jaren is echt alles minder geworden met uitzondering van de prijzen. Heel veel mensen gesproken en ook uit Australië en Duitsland die hier ook al jaren kwamen maar nu dus niet meer! Doodzonde om zo"n mooi hotel te zien afglijden van ooit 5* naar nu amper 2* Wij gaan nu dus echt niet meer terug voor 2018 en zoeken andere wel mooie hotels elders op Bali die er in overvloed zijn. Blijft over een slecht gevoel van onze vakantie 2017.

Vanuit Yogjakarta waren wij hier gelukkig slechts voor een nachtje omdat we de volgende ochtend de fast ferry vanuit Sanur naar Gili Air moesten hebben. Grote smoezenboek bij de receptie werd erbij gepakt. Kamer zou om 13 uur klaar zijn; kamer 804. Wij richting strand naar de prima beach club en daar lekker cocktailtjes gedronken en wat finger food gegeten. Rond 13:30 uur naar de receptie voor de sleutel. Kamer was nog niet klaar; airco stuk dus moesten weer wachten. Ik vroeg "is dit een 5* hotel want ik krijg niet de indruk?" U krijgt een alternatieve kamer op de 2e etage. Enfin met de bell boy richting die kamer door een gang waar het vloerkleed al op rulde; zag er niet uit. Op de kamer aangekomen werkte het slot niet dus boy weer naar maintanance voor een nieuw slot plus key cards. Op de kamer gaten in de gordijnen; brandvlekken op de muur, schimmel op plafond, roest uit de douche en haren in het bed. Gelukkig slechts een paar uur op die kamer geweest. Armoedige Bende; geen goed woord voor over!

Verouderd

John, 23-9-2017

Voor de vierde keer komen wij in dit hotel.

Wat ons direct op viel was dat er erg veel achterstallig onderhoud is. Dit was eerder niet zo vandaar onze keuze voor dit hotel. 4 maal heb ik gemaild en gevraagd om een gerenoveerde kamer; dit omdat ik het wel leuk vondt omdat we altijd een " oudere" kamer hadden. Ik kreeg geen reactie op mijn mail. Bij aankomst vroegen we naar de gerenoveerde kamers en werd ons verteld dat we deze kregen, wat dus niet het geval was. Er is veel oud of stuk en dit zijn wij zo niet gewend geweest van dit voorheen zo n prachtige hotel! Personeel maakt dat je terugkomt want die zijn zo ontzettend vriendelijk. Maar eigenaar mag zeker investeren in onderhoud. Dit is zo zonde... Want het was zo voorheen echt niet daarom onze keuze voor dit hotel. bedjes oud en doorgezakt aan het strand.. te weinig parasols en handdoekje leggen zijn kleine ergernissen maar ik snap dat ze hierboven genoemd worden. Strand prachtig, sanur top!

Heel goed

TSA Li, 14-9-2017

Alles goed.

Lekker ontspannend

Goed Personeel

Bereikbaarheid is OK

wachren op renovatie

Jejoma, 1-9-2017

Uitzicht prachtig, ontbijt goed, mensen aardig. Hotelkamer vies, badkamer dikke schimmel en vies. Beddegoed en handdoeken onder de vlekken. Er is veel achterstallig onderhoud. Animatie nauwelijks, wel dansshow met eten maar moet je betalen. Excursies Bali impressie super. Is in Nederland boeken goedkoper dan ter plekke bij hostes. Alleen de 1e verdieping gerenoveerde kamers. Wij hadden een kamer geboekt met tuinzicht en kregen een kamer met uitzicht op een timmerfabriek. Kamer was vies, schimmel. Na klacht bij hostes kregen we een upgrate. Kamer met zeezicht. Deze was nog viezer dan de vorige. Zagen aan het einde van de vakantie dat er gerenoveerde kamers waren. Veel tegels bij zwembad liggen los. Om 6 uur 's morgens al handdoekje leggen. Gewoon ziekelijk. Handdoeken bij zwembad ook onder vieze vlekken. Je kan bij het zwembad eten bestellen maar na 12.00 uur kunnen ze het niet meer handelen. Je kan dan 20x op het belletje duwen en 45 min. wachten voordat de ober komt. Van sportgelegenheden hebben wij niets gezien (darts, volleybal). Sanur leuke plaats.

Perfect en nog eens perfect !

Henk & Ingrid, 29-8-2017

Wij zijn een echte "Henk & Ingrid" (ja, echt) uit Nederland.

We weten geen enkel negatief punt te verzinnen over dit hotel !

Bij aankomst een taartje op de kamer met Prama hotel logo.

Ruime mooie en schone kamer met ruim balkon op 4e etage met heerlijk groot bed. De kamer en handdoeken worden elke dag verschoond.

Koelkast op de kamer, waterkoker, koffie en thee, uitzicht op grote binnentuin en deels zee, heel erg schoon en verzorgd hotel, uitstekende service, mooi groot strand met fijn wit/geel zand.

Compliment voor het geweldig vriendelijk personeel, ze doen alles om het naar je zin te maken. Niets is te veel.

Het ontbijt is fantastisch. Privestrand met ruim voldoende ligbedden (badhanddoeken afhalen bij de towel desk), hapjes & drankjes bediening aan het ligbed, twee grote en schone zwembaden. Geen geluidsoverlast.

Het personeel staat altijd voor je klaar met een brede glimlach, ze leggen je compleet in de watten met een eeuwige glimlach. Veel beveiligingspersoneel, dat geeft ook een veilig gevoel.

In de winkelstraat achter het hotel heb je veel winkeltjes en eetgelegenheden met goede hygiene en service. Je voelt je echt een gewaardeerde en welkome gast.

Dit hotel is werkelijk grandioos en wat ons betreft: 5 dikke sterren !

ira, General Manager, 19-12-2017

Geachte Henk & Ingrid,

Met vriendelijke groet,

Ira Kusumadewi

Marketing Communication Manager

Prachtig hotel!

Sigrid Elsinga, 27-8-2017

Prama sanur beach is een hotel met alle faciliteiten. Heel lief personeel, niks is ze teveel. Aan het strand, mooi zwembad en geweldige kamers. Ik ben hier 10 dagen geweest. Ontbijtbuffet is enorm, voor ieders wat wils. Bamboo bar heeft verrukkelijke cocktails.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prama Sanur Beach in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prama Sanur Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prama Sanur Beach scoort een 8.21 uit 10 op basis van 473 reviews.