Kuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Kuta (Beach) / Legian voor je op een rij gezet:

vakanties Kuta (Beach) / Legian

Dagen regen211918147762381114

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

• 6Jeroen & Maartje30-11-2013

Druk, luid en veel Australiers

Geen goede plaats voor rust. Maar, wel leuk om enkele dagen door te brengen. Goed strand en genoeg winkels en uitgaansgelegenheden.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 2Zorg voor natuur
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in november 2013

• 2Charlotte04-08-2016

Afschuwelijk

Veel te druk. Uitlaatgassen, stank, straatverkopers, motorclubs die de boel vergallen. Zwemmen in zee kan niet want de stroming is veel te sterk. Wat een vreselijke badplaats. Ga daar niet heen!

• 1Sfeer in stad
    • 1Stranden

augustus 2016

• 8karin zegers11-06-2014

nice

It is an nice relaxed place with lovely restaurant and nice bars the beach is great.

• 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Gert04-08-2013

Niet meer zoals vroeger

Lombok is mooier en authentieker. Bali is met name gericht op de australische toerist die voor het nachtleven komt.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Cultuur

juni 2013

• 8Familie van der Waall06-01-2010

Goede service en kwaliteit

Nu net terug en voor de tweede keer legian beach kuta,vrij druk met de kerst, taxi naar het centrum niet altijd te doen,enorm druk met de feestdagen je kunt beter gaan lopen,dat gaat sneller. Gastvrij en niets is onmogelijk.een aanrader.voor mij de volgende keer bali ergens anders.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in december 2009

• 7peter17-11-2009

druk, veel jeugd

drukke vakantieplaats, met constante stroom van auto's en brommers (eenrichting) zeer breed maar druk strand, geschikt om te surfen.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2009

• 9Marianne en Willem31-10-2009

Heerlijk ontspannen mensen

Het heerlijke van Kuta is dat je rust kan vinden en ook drukte. De mensen zijn altijd ontspannen: plan plan. Geen gestress kortom een verademing. Je bent hier echt een gast en geen toerist. De golven zijn geweldig. Je kunt hier fantastisch surfen.

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 6arie en sylvia15-09-2009

wat een verandering na 10 jaar!!

in de jaren '90 kwamen wij regelmatig op bali, aan eind van onze reis ook altijd in legian en kuta. we zijn nu net terug van bali met onze kinderen, voor het eerst weer na 10 jaar! we hebben gelukkig nu niet in legian/kuta gezeten, maar zijn er wel een middag heen gegaan. wat is alles veranderd, lelijk volgebouwd en wat een verkeer in de straatjes. voor ons nooooit meer een verblijf in legian/kuta, dit heeft echt niets met bali te maken. we hebben dit jaar zulke prachtige dingen gezien en gedaan, dan is kuta echt een afknapper. behalve dan het strand, het blijft heerlijk om vanaf kuta naar legian en door naar seminyak te lopen, af en toe even te zitten en uit te rusten. het strand is schoon, kilometers lang en heel breed, relatief rustig. dat is dus een pluspunt voor deze plaats. maar je moet niet in de straatjes komen, maar elk wat wils natuurlijk!

• 7Omgeving

september 2009

• 8Letitia s. korompis15-03-2010

heerlijke stranden

Was hier 32 jaar geleden voor het eerst, maar ook al is het erg druk geworden met scooters taxi's en veel meer hectiek, ik vond en vind het nog steeds geweldig. Mensen vriendelijk, vrolijk, aangenaam.

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in maart 2010

• 7nicolaas04-04-2009

vies zeewater

Kuta beach: prachtige stranden , maar zwemmen in zee was er niet bij . De eerste week was de zee een poel met miljoenen dode vissen en de laatse week vol met plastic afval.De hele dag werd het strand schoongemaakt, maar je rook de rotte vis in de stad.Gelukkig zijn er meer stranden op bali.

• 7Cultuur
    • 7Stranden