We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

vakanties Laganas

We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Prima plek om een week heerlijk uit te rusten en t

Ingrid bouwmeester,
    22-6-2018

Laganas is erg toeristisch maar wel gezellig. De "strip" is vooral voor de jongeren. Jammer is wel dat er vrij weinig terrassen zijn waar je lekker kunt zitten en drinken. Alles is gebaseerd op eten.

Gereisd met partner in juni 2018

Voor herhaling batbaar

Ineke,
    11-6-2018

Ik heb al veel eilanden gezien in Griekenland en Spanje maar Zakynthos is echt absoluut het mooiste eiland tot nu toe. Hotel Poseidon is een heel goed hotel met een eigen strand. De kust van Zakynthos moet je gezien hebben. Fantastisch

Gereisd met vrienden in september 2016

In laagseizoen wel leuk.

Litza Moulakis,
    9-6-2018

Laganas is in mei goed te doen. In het hoogseizoen schijnt het hiet één grote party te zijn voor Engelse feestgangers. Een soort 'Zon, zuipen, ziekenhuis', wat ook wel te zien is aan de strip met clubs maar ook leuke winkeltjes. In het laagseizoen een goede uitvalsplaats voor leuke (boot)tripjes en natuurlijk op steenworp afstand van de schildpadden. Wel heel veel opdringerige verkopers en massagedames op het strand. Ook de zgn proppers voor de restaurants zijn iritant! Zakynthos zelf is geweldig mooi en zeker de moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Gewoonweg fantastisch

Sebastian Reimann,
    14-5-2018

Laganas is een heel mooi dorp, wat echt super is is de afstand naar het vliegveld ongeveer 10 minuten. Er zijn heel veel restaurants waar je heerlijk kunt eten en bij de meeste voor een hele lage prijs, ook zijn de mensen daar allemaal even aardig en doen alles om het je naar de zin te maken. Ook de boot tour naar de schildpadden is erg leuk. We hadden een jeep gehuurd waarmee we het eiland een beetje gingen verkennen, we zijn veel hele mooie plekken tegen gekomen met een mooie blauwe zee en mooie stranden. Dit dorp is echt een aanrader om te genieten en er een super vakantie van te maken.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Levendige uitvals basis voor mooie vakantie!

Desiree, Julia en Romy,
    4-3-2018

Als je excursies wilt boeken, doe dit dan via lokaal bureau in Laganas! Echt geweldig goed. Eerlijke informatie over de excursies, eerlijker prijzen, voor de ’locals’ en voor jezelf! De Nederlandse eigenaresse en haar leuke personeel helpt je alsof je een familielid uit Nederland bent, die het eiland komt bezoeken. Echt fantastisch! Wij raden dit iedereen aan. Niet boeken via de reisorganisatie, té duur en de locale bevolking krijgt ook nog eens een lagere prijs voor de diensten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Laganas scoort een 7,4 uit 10, op basis van 583 reviews