Trianda / Ialyssos

We hebben een aantal aanbieders voor Trianda / Ialyssos voor je op een rij gezet:

vakanties Trianda / Ialyssos

Reviews over Trianda / Ialyssos

Voor herhaling vatbaar.

Charlotte De wekker,
    13-1-2019

Het was een super vakantie .alles zeer netjes schoon mensen zeer vriendelijk alles dichtbij en het ontbijt is daar ook goed . En het eten in de middag is echt een aanrader .

Fantastisch!

A. Hallink,
    31-12-2018

Dit jaar (2018) twee keer geweest. In mei en oktober. Ben al wat op leeftijd maar daar werd rekening mee gehouden. Ik kon in het eerste appartementen complex, dichtbij het hoofdgebouw waar het restaurant zich bevindt. Ook dit is te bereiken met een lift. Het hotel had zelfs een rolstoel voor mij zodat ik met mijn partner naar de dichtbij gelegen winkeltjes kon. Eten doe ik niet zoveel meer maar er was meer dan genoeg en elke keer wat anders. Mocht mijn gezondheid het toelaten dan wil ik er nog heel graag een keer naartoe. En heel makkelijk dat er een dame bij de receptie was die Nederlands spreekt. En ook erg vriendelijk!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Helemaal Top!

M.C. Vlashof,
    31-12-2018

Het is een heerlijk hotel. Direct aan het strand, meerdere zwembaden en super vriendelijk personeel!!!! Dit was voor mij de 7e of 8e keer....en elke keer is het genieten. Ook in 2019 hoop ik er weer heen te gaan. Er is een Nederlandse gastvrouw en als je iets wilt weten of je wilt iets regelen staat zij direct voor je klaar!! Het eten is er heerlijk en altijd genoeg. Ik zeg: boeken!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke week, zeker een aanrader!

Anneke Lazarom,
    1-12-2018

Wij zijn begin september 8 dagen hier geweest. Heerlijk verblijf gehad, goede kamer met balkon, heerlijk eten en goede ligging gelijk aan het strand. Gelukkig in deze tijd van het jaar geen handdoek leggen, genoeg bedjes aan zwembad en strand.

Het a la carte restaurant vonden wij behoorlijk tegenvallen, in vergelijking tot het gewone restaurant.

Voor herhaling vatbaar!

Annemieke van der Put,
    1-12-2018

Prima hotel op een goede locatie op Rhodos. Lekker aan het strand, en aan de voorzijde een gezellige winkelstraat.

Trianda / Ialyssos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 992 reviews