Sorteren

vakanties Trianda / Ialyssos

Reviews over Trianda / Ialyssos

Wij kregen waar voor ons geld.

Hans Harmsen
    2-11-2018

Net pension. Elke dag schoonmaak. Regelmatig schone handdoeken. Vriendelijk personeel, ook als je er niet gaat eten of drinken. Genoeg ligbedden bij het zwembad.

Ezra
    2-11-2018

Super hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker aan te raden.

Het was Super

Ilona
    1-11-2018

Het was een hele leuke vakantie

Mooie omgeving

Lekker eten , en super lieve mensen die daar werken.

We hadden een hotelkamer geboekt en kregen een appartement..

Een hele schonen kamer hadde wij.

Ik ga er zeker nog een keer heen

Super vakantie in prima complex.

Mike
    1-11-2018

Goedkoopste kamer geboekt en toch een prachtig uitzicht over de zee en het zwembad. Kamer was goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Doordat we laat in het jaar, ver na het hoogseizoen, op vakantie waren waren niet alle bars en restaurants geopend. Er was een buffetrestaurant geopend met meer dan genoeg eten en meer dan genoeg keuze. De afwisseling in het buffet was beperkt, maar we zijn dan ook lekker in de omgeving wezen eten. Het zwembad water was redelijk koud en het waait best hard aan deze kant van het eiland. In het hoogseizoen lekker maar in oktober soms wat fris. Rond het hotel is veel horeca en winkeltjes, alles slechts 8 km van de hoofdstad. Kortom goede vakantie gehad!

Dit hotel is een aanrader!

Hans
    30-10-2018

Dit hotel is een aanrader! Wij hadden in oktober een kamer aan de zwembadzijde. Dit leverde ons in tegenstelling tot heel veel andere reviews helemaal geen overlast op. Mogelijk dat er minder Entertainment was. De kamers waren schoon en het personeel was uitermate vriendelijk. De kluisjes op de kamers kun je gratis gebruiken. Het hotel ligt heerlijk aan het strand. Geen overlast vanuit de buurt. Het hotel piekfijn in orde en het eten is er prima. Met ontbijt en diner heb je meer dan voldoende voor een hele dag. De oude binnenstad is een echte aanrader ! Vanuit het hotel kun je met een transfer opgehaald worden en naar de stad Rhodos worden gebracht,maar je kunt ook voor goed €2 zelfstandig met het openbaar vervoer naar de stad Rhodos. Ook Lindos is heel goed met het openbaar vervoer te doen.

Trianda / Ialyssos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 992 reviews