Trianda / Ialyssos

We hebben een aantal aanbieders voor Trianda / Ialyssos voor je op een rij gezet:

accommodaties Trianda / Ialyssos met all inclusive

Reviews over Trianda / Ialyssos

Fijne vakantie met heerlijk glutenvrij eten!

M.R. Kamer,
    9-2-2019

In oktober 2018 zijn we met ons gezinnetje nog lekker een weekje gaan genieten van de Griekse zon. Dat ene weekje voelde aan als minimaal twee! Het personeel van het hotel is super vriendelijk en de animatieshows zijn van hoog niveau. Aangezien ikzelf een strikt glutenvrij dieet moet volgen was het even spannend wat ik met een all-inclusive vakantie voorgeschoteld zou gaan krijgen. Het buffet ziet er elke dag netjes uit en er is keuze genoeg. In overleg met de operations manager van het hotel, Antonios Grigoriou, kon ik zelf elke avond een speciaal bereide glutenvrije maaltijd krijgen van de chef. Zéér goed geregeld! Vanuit het hotel hebben wij in een week vele leuke plekjes bezocht middels onze huurauto. Vooral de kleine baaien zijn met hun rust en vele vissen echt geweldig! Verder zijn de gezamenlijke ruimtes van het hotel, het strand, het zwembad en de spa netjes. Minpuntje, de kamers en badkamer zijn wel aan een opfrisbeurtje toe.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijk en super vriendelijk hotel (glutenvrij)

van Oorspronk,
    6-2-2019

Wij zijn in de herfstvakantie een week naar d'Andrea Mare Beach Resort met twee kinderen van 7 en 10 jaar geweest. We hebben genoten, mooie ruime familiekamer, vriendelijk personeel, mooie zwembaden. Alles werd tot op de laatste dag voor dat ze dicht gingen perfect geregeld en verzorgd. De buffetten waren elke dag goed gevuld en gevarieerd en niets was te veel. Ook aan de bar was het altijd gezellig en waren, Mario en George in voor een praatje. Zelf heb ik een glutenvrij dieet, al bij aankomst heb ik de manager (Antonios Grigoriou) gesproken en die gaf aan dat ik alles met de kok kon bespreken. Ieder dag kon ik de keuken inlopen en aangeven wat ik wou eten en dan werd het gemaakt. Vlees, vis, gebakken aardappels, pasta, friet, alles was mogelijk. Brood en muesli hadden ze voor me besteld voor het ontbijt. Dus mijn volle koffer met eten, heb ik weer mee terug genomen. Al met al, hebben wij een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastisch!

A. Hallink,
    31-12-2018

Dit jaar (2018) twee keer geweest. In mei en oktober. Ben al wat op leeftijd maar daar werd rekening mee gehouden. Ik kon in het eerste appartementen complex, dichtbij het hoofdgebouw waar het restaurant zich bevindt. Ook dit is te bereiken met een lift. Het hotel had zelfs een rolstoel voor mij zodat ik met mijn partner naar de dichtbij gelegen winkeltjes kon. Eten doe ik niet zoveel meer maar er was meer dan genoeg en elke keer wat anders. Mocht mijn gezondheid het toelaten dan wil ik er nog heel graag een keer naartoe. En heel makkelijk dat er een dame bij de receptie was die Nederlands spreekt. En ook erg vriendelijk!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018
    Anke, Guests Relations , 19-1-2019

Beste meneer Hallink,

Wij willen u graag bedanken voor deze geweldige beoordeling en uw zoveelste verblijf in ons hotel.

We waarderen het ten zeerste als gasten zo vaak hun vakantie in ons hotel doorbrengen.

Ook dit jaar hoopt het hele Sunshine Team u weer te kunnen verwelkomen !

Hartelijke groeten van het eiland van de zon Rhodos,

Anke, guest-relations

Sunshine Rhodes

Helemaal Top!

M.C. Vlashof,
    31-12-2018

Het is een heerlijk hotel. Direct aan het strand, meerdere zwembaden en super vriendelijk personeel!!!! Dit was voor mij de 7e of 8e keer....en elke keer is het genieten. Ook in 2019 hoop ik er weer heen te gaan. Er is een Nederlandse gastvrouw en als je iets wilt weten of je wilt iets regelen staat zij direct voor je klaar!! Het eten is er heerlijk en altijd genoeg. Ik zeg: boeken!!!

Gereisd met partner in oktober 2018
    Anke, Guests Relations , 19-1-2019

Beste meneer Vlashof,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw fijne ervaringen in Sunshine Hotel te delen op Zoover.

Ons hele Sunshine Team doet zijn uiterste best alle gasten een fijne vakantie te laten genieten.

We hopen u zeker ook dit jaar weer te mogen verwelkomen!!

We zijn er erg trots op dat we zoveel stamgasten hebben die ieder seizoen vaak meerdere keren ons hotel bezoeken.

Met vriendelijke groeten, namens het hele Team,

Anke, guest-relations

Sunshine Rhodes

ga hier graag nog eens naar toe. auto wel handig.

Jenneke,
    1-12-2018

het kiezelsstrand loopt steil af het zeewater in. slecht ter been is dan lastig. men kan er bijna niet uit komen.

de matrassen zijn slecht. de vering komt er doorheen.

het gebruik van de liften laat ook te wensen over. deze zijn verouderd.

Verder prima vertoeven hier.

eten is uitstekend. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

strandbedjes en parasol gratis. hoort allemaal bij all in.

Gereisd met vrienden in oktober 2018