Trianda / Ialyssos

We hebben een aantal aanbieders voor Trianda / Ialyssos voor je op een rij gezet:

vakanties Trianda / Ialyssos

Reviews over Trianda / Ialyssos

Geweldige vakantie

Bouman,
    6-10-2018

Super gezellig dorpje met super gastvrije mensen! Vooral mr Greek moet je een keer gaan eten en met treintje is ook leuk om te doen zodat je gelijk beetje ziet wat waar ligt. Voor bij de zee heb je wel waterschoenen nodig ivm keien. Wij hebben bedje gehuurd bij een vrouw bij restaurant vrachos, super lieve vrouw en voor € 10 pd heb je 2 bedjes, parasol en handdoekklemmen.

Gereisd met partner in september 2018

Leuk dorpje, waar je van alles kunt kopen

Kees en Miranda,
    9-9-2018

Het is een klein plaatsje met heel veel winkeltjes en restaurantjes. Ook kun je als je de lange weg uitloopt de berg op en vanaf daar heb je een fantastisch uitzicht. Verder heb je er ook bureautjes waar je een dagtrip kunt boeken en zit er ook een Nederlandse tussen. De prijs is dan een stuk gunstiger je hebt dan alleen geen gids. Voor ons was dat geen probleem.

Gereisd met partner in september 2018

Leuke plek

Dick Coppens,
    25-6-2018

Diverse goede restaurantjes, zoals Kostas en, Alkyonis, en nog vele andere gezien de drukte iedere avond, voor heerlijke koffie en gebak naar CakeBox, Mindere ervaringen op het strand, zeer agressieve en onsympathieke ligbedden verhuurders, zeker naast het oude molentje, als je om ca, 1700 aankomt, toch nog € 8, voor twee gammele bedjes. Voor een scooter, buggy,quad en auto , ga je naar Motorent, prima materiaal, niet duur en goede service. Kortom een gezellige plek om te zijn, dichtbij Rhodes stad.

Gereisd met partner in juni 2018

Het was een geweldig lekkere en zonnige vakantie

B,
    24-4-2018

Wil je een vakantie voor de warmte en het zonnetje dan is rhodos geschikt voor jou!! Wij zaten in het plaatsje Trianda, de noordkant van het eiland vlak bij het vliegveld en de hoofdstad Rhodos-stad. We zaten in hotel Rafael tegen over een geweldig restaurant Kostas, we hebben hier 6 van de 8 dagen heerlijk gegeten voor een goedkope prijs en er was elke dag een goede sfeer en erg druk. Veder was Trianta een gezellig dorpje met leuke winkeltjes, andere lekkere restaurants en een prachtig kiezelstrand met lichtblauw water ( was alleen niet helder ) er was wel een windje op het strand maar dat was juist lekker. Wij zijn 1 dagje naar Falaraki geweest, een zandstrand met prachtig helder blauw water ( goed water om in te snorkelen ) het was hier windstil en erg warm, ook leuke winkeltjes en een macdonalds. De bussen rijden hier voor een goedkope prijs maar komen wel vaak te laat. Rhodos-stad is ideaal voor cultuursnuivers maar ook mooi strand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie ervaring geweldige omgeving

Hans Smit,
    25-10-2017

Gezellig dorp met vele leuke eetgelegenheden en winkeltjes .

Vanuit dorp naar de berg Filerimos 10 minuten met taxi, klooster wordt momenteel gerestaureerd, mooie ruïne van burcht. Fantastisch uitzicht op de Turkse kust en het vliegveld.

Gereisd met partner in oktober 2017
Trianda / Ialyssos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 992 reviews